Galliers:quote:Op maandag 5 november 2007 10:28 schreef Pritt het volgende:
Nee maar wat zijn ook alweer de voorwaarde dat je die leveringen krijgt.
Net PMtje gekregen dat ik graan naar niv 3 moet brengen maar ik kon me herinneren dat het met Galliers iets anders was.
Mijn locatie: -51|19
quote:Er zijn veel buitenlandse heersers hier in de buurt die je niet moet vertrouwen. Vooral de Germanen zijn heel gevaarlijk en die zullen zeker weten proberen je dorp te plunderen in de komende dagen.
Omdat militaire eenheden heel duur zijn, adviseer ik je om direct een schuilplaats te bouwen zodat als iemand je aanvalt automatisch je grondstoffen veilig worden opgeborgen.
Als je een schuilplaats level 1 bouwt, krijg je drie leveringen grondstoffen van ons.
Namens de kapiteins van de Galliërs wens ik je veel geluk en heel veel succes!
Je schuilplaats werkt extra goed als Galliër.quote:Op maandag 5 november 2007 14:17 schreef Hathor het volgende:
Galliers zijn eigenlijk het enige ras dat ik nog nooit geprobeerd heb, waarom weet ik eigenlijk niet, want er zitten best een paar heftige units bij. Vanochtend om 6 uur is er een nieuwe server op travian.com van start gegaan, server #6, en daar speel ik wederom met de Romeinen, alleen dit is voor het eerst dat ik er met Romeinen vanaf de eerste minuut bij ben. Kijken wat het word.
Idd.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:50 schreef Hathor het volgende:
Helemaal over het hoofd gezien die speedserver. is inmiddels ook alweer en week oud, dus dan hoef ik daar ook niet maar aan te beginnen.![]()
Hij is dus gewoon vandaag begonnen, nog niet te laat dus. Toch maar effe snel een accountje aangemaakt en speel als Gallier in ZO, hele stille regio moet ik zeggen.quote:
Die zijn irritant ja. Al weet ik niet hoe snel je die vallen kunt zetten. Ik wil die met minimaal 30 aanvallen eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:25 schreef Pritt het volgende:
Mijn eerste winsten zijn binnen. Benieuwd hoelang het duurt voordat ik boze PM'tjes binnen krijgen.
Ik ben toch een beetje huiverig om Galliers aan te vallen met hun trappers, wat vind jij daarvan?
Mensen mensen. Voel je vrij om Klei en IJzer naar mij toe te sturen. En een beetje Graan en Hout. Maar voornamelijk Klei en IJzerquote:Kosten voor volgend niveau 9:
3965 | 5765 | 5405 | 1800 | 1 | 4:07:40
Nog nodig [Hout] 1261 | [Klei] 4521 | [Ijzer] 4355 | [Graan] 978 | [Tijd] 31:33:20
Uitbreiding beschikbaar morgen om 20:29
Een keer heel boos naar hem kijken, dan hijst ie gelijk de witte vlag, een typisch Frans trekje.quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:53 schreef Pritt het volgende:
Nu begint een Franse (!) Germaan mij aan te vallen.
Benieuwd hoeveel troepen hij heeft.
Hm ik heb 17 knuppels en hij 21 maarja om te verdedigen tegen hem ben ik weer in het nadeel.quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:58 schreef Hathor het volgende:
[..]
Een keer heel boos naar hem kijken, dan hijst ie gelijk de witte vlag, een typisch Frans trekje.![]()
Op server 7 ben ik wel lekker bezig al zeg ik het zelf, ik zie alle Germanen nog steeds alleen maar aanvallen met clubbies, terwijl ik momenteel aan de lopende band axemen aan het trainen ben, en die slaan toch iets harder.![]()
Gewoon aanvallen, want als jij aanvalt, ben jij weer in het voordeel.quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:11 schreef Pritt het volgende:
[..]
Hm ik heb 17 knuppels en hij 21 maarja om te verdedigen tegen hem ben ik weer in het nadeel.
Dus ik hem via PM een beetje bedreigen, krijg ik meteen een scheldpartij terug.
Nu wil ik hem nog wat meer gescheld ontlokken en dan report ik hem bij een multihunter.![]()
Kijken of hij het leuk vind als mijn 20 knuppelaars langskomen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:17 schreef Suijk het volgende:
[..]
Gewoon aanvallen, want als jij aanvalt, ben jij weer in het voordeel.
Prioriteiten hequote:Op dinsdag 6 november 2007 14:34 schreef MoreMark het volgende:
Vergeet je niet dat je ook 3 kolonisten moet maken?
Ben bezig, ben bezigquote:Op dinsdag 6 november 2007 15:42 schreef Suijk het volgende:
Die kolo's zijn ook schreeuwend duur en ik vermoed dat je opslagplaatsen ook nog wel een upgrade nodig hebben voordat je die kolo's kunt maken.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:43 schreef Pritt het volgende:
Ik ben nu die franse lul aan het platfarmen, hij wordt helemaal gek.![]()
Jullie bereiden je alvast voor?quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:05 schreef Jump het volgende:
Ik zit nu in W.O.D. De andere grote alliantie in NW is -=TTT=-, als daar oorlog met komt zal het ook zwaar zijn
Ik farm de godganse dag en ik krijg alleen maar graan en ijzer, terwijl ik vooral klei en hout nodig heb! Argggh.quote:Op dinsdag 6 november 2007 17:11 schreef Pritt het volgende:
Ik sta ondertussen #123 op de speed, kijken of ik vanavond nog in de top 100 kan komen.
Die moet voor mij eigenlijk nog beginnen, nog een uurtje of zo, en dan gaat de beginnersprotectie eraf. Toen ik mijn account activeerde, zat er met mij maar een ander dorp op de kaart, nu zit het inmiddels helemaal vol, voornamelijk met Germanen, dat word weer lachen dus.quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:56 schreef Pritt het volgende:
Ik kan je wel vertellen dat als er desintresse is vanuit de members het lastig is om als leider gemotiveerd te blijven. Daarom ben ik ook liever gewoon member dan leider. Ik sta ondertussen in top40 van de speedserver.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |