Ik denk gewoon vast een beetje vooruit, als ik bijlstrijders kan recruteren, wat overigens nog lang niet aan de orde is, ga je vanzelf steeds minder van die clubbies gebruik maken, temeer omdat ze qua verdediging net zoveel waard zijn als een warm emmertje hamsterkots. Zo speel ik het tenminste op server 1 van travian.com, ik heb daar zo'n 100 clubbies, en die verliezen steeds meer waarde naarmate het spel vordert. Als je bijvoorbeeld een Romein wil aanvallen die praetorians in zijn dorp heeft krijgen die clubbies er stevig van langs. Ik gebruik ze alleen nog maar om inactieve accounts te farmen, daar zijn ze nog wel goed voor, het vechten laat ik aan de axemen en de paladins over.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:41 schreef robski18 het volgende:
[..]
Waarom een bijlvechter op dit moment? Ze zijn 1) duurder dan clubbies, 2) trager dan clubbies en 3) ze kunnen minder grondstoffen dragen. Het enige voordeel is dat ze minder graanpunten kosten (per aanvalspunt).
Je kan beter 3 clubbies maken, dan 2 bijlvechters (goedkoper!)
Huh? Toch niet op server 7?quote:
Laatste aanval om 17.05 vanmiddag was met 19 clubswingers. Bedankt voor het sitten ROG. Ik ben nu idd bezig mijn schuilplaats op te waarderen, dit druist helaas lijnrecht tegen mijn plan in om een legertje te bouwen. Het is allemaal mis gegaan doordat ik een uur te laat ben opgestaan ivm de wintertijd. Iig bedankt voor de aangeboden steun. Misschien dat een aantal IGM's van jullie ook wel effect kunnen kebben ipv een aanval met 1 mannetje.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:59 schreef ROG het volgende:
Hey, ik sit voor BMF, de curve aan Knuppelvechters is 2, 4, 9 en 10 (gisteren) en 14 vanochtend. Momenteel zal 'ie wel zo rond de 18 Knuppelvechters zitten, ikzelf heb momenteel pas 5 Phalanxen en ben zometeen ook weg tot na middernacht.
Is goed, wat is je username ook al weer? (ben te lui om het op te zoekenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:17 schreef mcintosh het volgende:
Je kan maar max. 2 sitters hebben BMF, ik wil het morgen wel voor je in de gaten houden?
Hoe zit dat ook als weer?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:02 schreef Jump het volgende:
Ik ga straks eerst een ander dorpje aanvallen. Volgens de gevechtssimulator ga ik wel 40 bijlvechters verliezen, maar ik dood dan wel 150 mannetjesGoed voor me held
Die gaat doodquote:Je Held heeft 23% van zijn levenspunten
Mwah, die van mij is ook wel eens onder de 50 gedoken, dan laat ik hem gewoon een dag of twee thuis,en dan is ie weer zo goed als nieuw.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |