quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:48 schreef Suijk het volgende:
'Beter een goede buur dan een verre vriend? Sukkel, ik ga zorgen dat je binnen een week bent weggevaagd van travian'.
Met een paleis niveau 10 kun je ook een nieuw dorp stichten he.quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:39 schreef Jump het volgende:
Ik heb n ueen 15 cropper en wil daar later mijn hoofddorp van maken, dus ik kan er best geen residentie bouwen aangezien ik dan geen paleis meer kan bouwen.
Als ik nu voor een vierde dorp wil gaan, kan ik dan niet beter toch een residentie bouwen, dan mijn vierde dorp plaatsen en dan mijn residentie terug afbreken? Want een andere residentie naar N20 opbouwen kost echt veel resources.
Ik wou eens zien op de help.travian.nl maar die is weer eens fucked up om het zo te zeggen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:38 schreef Suijk het volgende:
Paleis kost wel wat meer om te upgraden dan een residentie. Je kunt bij lvl 10, 15 en 20 kolonisten trainen (of leiders om een dorp te veroveren).
Een van die toppers van server 4 zit vlak naast mijn dorp en heeft me uitgenodigd in zijn alliantie te komen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:38 schreef Oksel het volgende:
Ik speel nog op S4, leider van de 2e alliantie, WereldWonder is ondertussen op level 85 ofzo. Gaat nog maanden duren door te sterke kata's.
Legers zijn hier ondertussen rond de 300k graaneters. Dus 70.000 bijl, 30.000 ridder, 7000kata's. De nummer 1 heeft rond de 50 dorpen.
Beter dan aangevallen te worden door hemquote:Op maandag 29 oktober 2007 21:40 schreef Hathor het volgende:
[..]
Een van die toppers van server 4 zit vlak naast mijn dorp en heeft me uitgenodigd in zijn alliantie te komen.
Hij mag dan wel een topper zijn op server 4, op server 7 moet ie gewoon weer vanaf nul beginnen. Dat zegt me allemaal niet zoveel. Ik heb die aanbieding trouwens afgeslagen, want ik ga ervan uit dat alle fokkers zich in een alliantie scharen, dat gaat toch nog wel steeds door, niet? Anders had ik net zo goed ja kunnen zeggen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:42 schreef Jump het volgende:
[..]
Beter dan aangevallen te worden door hem
Wat mij betreft wel inderdaad. Maar ik bouw nu nog geen ambassade, er zijn even belangrijkere dingen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:46 schreef Hathor het volgende:
[..]
Hij mag dan wel een topper zijn op server 4, op server 7 moet ie gewoon weer vanaf nul beginnen. Dat zegt me allemaal niet zoveel. Ik heb die aanbieding trouwens afgeslagen, want ik ga ervan uit dat alle fokkers zich in een alliantie scharen, dat gaat toch nog wel steeds door, niet? Anders had ik net zo goed ja kunnen zeggen.
Jah, het gaat kut de laatste tijd. Maar zaterdag zijn er normaal gezien werken gepland, zie het 'traag' topic in FB. Er zal nog wel een melding van gemaakt worden ook.quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:59 schreef Hathor het volgende:
Ik ook.![]()
Wat is er trouwens toch met FOK aan de hand de laatste tijd? Refreshen duurt soms 10 seconden of langer voordat de pagina geladen is, en soms staan dan ook nog eens de teksten dwars over elkaar heen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |