quote:Op vrijdag 11 april 2008 05:03 schreef PinPine het volgende:
Ok, ik ben er achter wat er in het Spaans gezegd werd: Carla en Turk zeiden ongeveer dit:5 weken is volgens mij niet 10 afleveringen hoor...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is wel jammer dat dit geen full season gaat zijn, dit door de writers strike......las ik dan op IMDB. Am I right....?
Hoe kom je bij 10 afleveringen?quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:47 schreef Haijo het volgende:
[..]
5 weken is volgens mij niet 10 afleveringen hoor...
Dit wordt echt geen vol seizoen hoor, door de WGA staking.quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:10 schreef Haijo het volgende:
[..]
*kijkt even*
Oke, gemiddeld 22 afleveringen - 7 reeds uitgezonden is ongeveer 15 afleveringen.
Dat dus.quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:14 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Dit wordt echt geen vol seizoen hoor, door de WGA staking.
Er werd wel voort geborduurd op de vorige ep waar Dr Kelso een telling had gewonnen van hoeveel koffiebonen er in een pot zatenquote:Op zaterdag 12 april 2008 01:29 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Leuke aflevering. Heb alleen geen idee meer wat er de aflevering hiervoor was gebeurd. Ze gingen er ook niet op verder. Dus het leek een beetje een filler episode. Maar die vind ik wel leuk. Tenminste niet zoveel verhaal erin
En dat Turk Spaans had geleerd voor Carla. Maar dat komt volgens mij uit een nog eerdere aflevering.quote:Op zaterdag 12 april 2008 02:40 schreef roepdeman het volgende:
[..]
Er werd wel voort geborduurd op de vorige ep waar Dr Kelso een telling had gewonnen van hoeveel koffiebonen er in een pot zatenen levenslange supply aan muffins heeft gewonnen
Dat Turk spaans aan het leren was wisten we al, dat ie zo een keer in bed lag een spaanse audiotapeje te luisteren lag en dat hij zei dat het iets medisch was.quote:Op zaterdag 12 april 2008 02:45 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
En dat Turk Spaans had geleerd voor Carla. Maar dat komt volgens mij uit een nog eerdere aflevering.
Ja dat weet ik nog wel. Maar ik bedoelde meer op grote verhaal lijnen. Zoals JD en Kim. Maar daar werd niks over verteld verder.quote:Op zaterdag 12 april 2008 02:40 schreef roepdeman het volgende:
[..]
Er werd wel voort geborduurd op de vorige ep waar Dr Kelso een telling had gewonnen van hoeveel koffiebonen er in een pot zatenen levenslange supply aan muffins heeft gewonnen
Ja, die was briljant.quote:Op zaterdag 12 april 2008 15:43 schreef Zhenar het volgende:
Die space invaders sceneDat ze zelfs een mothership regelen en hoe die dan ronddraait
Dr. Kelso die eruit wordt gekegeld omdat 'ie 65 is? J.D. die een beetje in een identiteitscrisis zit (dat hij moet opgroeien)?quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:37 schreef Richardfun het volgende:
Hij was zeker leuk, maar ik mis deze week (en vorige week) toch een beetje de rode lijn in de ep die we gewend zijn van Scrubs.
Ik ga de zoektocht maar eens even uitbreiden.quote:Op zaterdag 19 april 2008 14:17 schreef alwaysthebest het volgende:
Collie Man - Slightly Stoopid?
Die zit in elk geval in de aflevering, weet alleen niet of die aan het eind zit.
Daar waren ze niet bezig met seizoen 7 neequote:Op maandag 21 april 2008 21:23 schreef Breekfast het volgende:
Ik keek scrubs laaste tijd via net9, maar daar is het nu niet meer op![]()
weet iemand of ze daar ook al bezig waren met seizoen 7?
Op Comedy Central zenden ze volgens mij seizoen 6 uit. Kim was zwanger dus volgens mij is dat seizoen 6. Ik denk dat ze aan het voorbereiden zijn om seizoen 7 uit te zenden.quote:Op maandag 21 april 2008 21:32 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Daar waren ze niet bezig met seizoen 7 needie kan je pas over een jaar of wat verwachten op de nederlandse TV.
Volgens mij deden ze daar seizoen 1 t/m 5, at random.
Nee, maar goed idee.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:48 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Geef toe. Jij hebt ook even snel op Purple Pee gezocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |