Toppie!!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:08 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Mooie OP.
Die TT komt rechtstreeks uit de privé?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:08 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Mooie OP.
Je provoceertquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lief, stap af van dat bier, er zijn lekkerder drankjes![]()
Juistem.quote:
Heel lelijk, met zo'n vader kunnen de genen van de moeder niet veel meer goed makenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:10 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Juistem.
Wat denk jij?
Gaat het een lelijk kindje worden?![]()
Is Gert zo lelijk dan?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:10 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Juistem.
Wat denk jij?
Doet voorzichtige uitspraak nu, want de degens zijn gekruisd.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:10 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Juistem.
Wat denk jij?
Da vinnik dan weer lief van jequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:11 schreef Veulen het volgende:
[..]
Heel lelijk, met zo'n vader kunnen de genen van de moeder niet veel meer goed maken![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:12 schreef Djeda het volgende:
[..]
Doet voorzichtige uitspraak nu, want de degens zijn gekruisd.
Ik denk dat het een schattig kindje gaat worden, met een lief eendebekje.
We gaan cruisen, met ons 2n naar Acapulco, homeland van de courgettes.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:01 schreef Djeda het volgende:
[..]
Je moet inderdaad wel met wat origineels komen nu, want dat Berenvel had ik verzonnen. En ik hou niet van die mannen die niets zelf kunnen verzinnen en als een hondje achter me aanlopen. Dusse ik wacht rustig af.
Ik heb geen klachten richting jouquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
FB voor al je klachten, lief, niet dat ze daar luisteren...
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:11 schreef Veulen het volgende:
[..]
Heel lelijk, met zo'n vader kunnen de genen van de moeder niet veel meer goed maken![]()
Nog iets nodig waardoor ik mee kan?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:12 schreef ppi het volgende:
[..]
We gaan cruisen, met ons 2n naar Acapulco, homeland van de courgettes.
[ afbeelding ]
Hier alvast een T-shirt, ik heb er ook 1 aan - zodat iedereen weet dat we tot in alle eeuwigheid bij elkaar horen![]()
[ afbeelding ]
En we nemen Neo mee als Prive Butler![]()
Dat Berenvel is van Huub
Ik ben altijd liefquote:
Ohhh nu ben ik nog meer verliefderderderderquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:12 schreef ppi het volgende:
[..]
We gaan cruisen, met ons 2n naar Acapulco, homeland van de courgettes.
[ afbeelding ]
Hier alvast een T-shirt, ik heb er ook 1 aan - zodat iedereen weet dat we tot in alle eeuwigheid bij elkaar horen![]()
[ afbeelding ]
En we nemen Neo mee als Prive Butler![]()
Dat Berenvel is van Huub
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |