Toppie!!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:08 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Mooie OP.
Die TT komt rechtstreeks uit de privé?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:08 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Mooie OP.
Je provoceertquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lief, stap af van dat bier, er zijn lekkerder drankjes![]()
Juistem.quote:
Heel lelijk, met zo'n vader kunnen de genen van de moeder niet veel meer goed makenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:10 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Juistem.
Wat denk jij?
Gaat het een lelijk kindje worden?![]()
Is Gert zo lelijk dan?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:10 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Juistem.
Wat denk jij?
Doet voorzichtige uitspraak nu, want de degens zijn gekruisd.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:10 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Juistem.
Wat denk jij?
Da vinnik dan weer lief van jequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:11 schreef Veulen het volgende:
[..]
Heel lelijk, met zo'n vader kunnen de genen van de moeder niet veel meer goed maken![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:12 schreef Djeda het volgende:
[..]
Doet voorzichtige uitspraak nu, want de degens zijn gekruisd.
Ik denk dat het een schattig kindje gaat worden, met een lief eendebekje.
We gaan cruisen, met ons 2n naar Acapulco, homeland van de courgettes.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:01 schreef Djeda het volgende:
[..]
Je moet inderdaad wel met wat origineels komen nu, want dat Berenvel had ik verzonnen. En ik hou niet van die mannen die niets zelf kunnen verzinnen en als een hondje achter me aanlopen. Dusse ik wacht rustig af.
Ik heb geen klachten richting jouquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
FB voor al je klachten, lief, niet dat ze daar luisteren...
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:11 schreef Veulen het volgende:
[..]
Heel lelijk, met zo'n vader kunnen de genen van de moeder niet veel meer goed maken![]()
Nog iets nodig waardoor ik mee kan?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:12 schreef ppi het volgende:
[..]
We gaan cruisen, met ons 2n naar Acapulco, homeland van de courgettes.
[ afbeelding ]
Hier alvast een T-shirt, ik heb er ook 1 aan - zodat iedereen weet dat we tot in alle eeuwigheid bij elkaar horen![]()
[ afbeelding ]
En we nemen Neo mee als Prive Butler![]()
Dat Berenvel is van Huub
Ik ben altijd liefquote:
Ohhh nu ben ik nog meer verliefderderderderquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:12 schreef ppi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier alvast een T-shirt, ik heb er ook 1 aan - zodat iedereen weet dat we tot in alle eeuwigheid bij elkaar horen![]()
[ afbeelding ]
Dat Berenvel is van Huub
Ik hoef jou vast niet te vertellen dat ik de BerenLoveboat heerlijk vondquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:12 schreef ppi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat Berenvel is van Huub
Dan heb je nog mazzelquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:14 schreef Veulen het volgende:
[..]
zeker voor zwangere vrouwen, voor je het weet heb je een pot augurken naar je hoofd gekregen
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:14 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ben altijd lief
zeker voor zwangere vrouwen, voor je het weet heb je een pot augurken naar je hoofd gekregen
Kut voor je, jij mag niet mee want je bent zwanger van Gert.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik hoef jou vast niet te vertellen dat ik de BerenLoveboat heerlijk vond![]()
Oh kut jij was ook al een kind van gert hequote:
Nah het is al zo oudquote:
mmm..nu je het zegt..ik heb best trek..en niet in courgettes..quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:14 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ben altijd lief
quote:
Fuck no.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:15 schreef Veulen het volgende:
[..]
Oh kut jij was ook al een kind van gert he![]()
Ehhh, pas op he!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik hoef jou vast niet te vertellen dat ik de BerenLoveboat heerlijk vond![]()
Gaat je geen reet aan.. een mod heeft zijn zwijgplichtquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:16 schreef ppi het volgende:
Ik wist helemaal niet dat Gert en Lobasca wat hebben..
Waarom vertelt niemand mij dat![]()
Al maanden hoorquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:16 schreef ppi het volgende:
Dude, ik zei toch dat je het wekelijkse SC-krantje moest lezen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:16 schreef ppi het volgende:
Wat loop je dan te janken?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:16 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Fuck no.
Jij mag zorgen voor de boerenkoolquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:14 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Nog iets nodig waardoor ik mee kan?![]()
Lobasca is mijn dochter, onoplettend paardemeisje.quote:
Ze wil van 2 walletjes eten.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:16 schreef ppi het volgende:
En het thema van vanavond is: "Abortuskliniek"quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:18 schreef ppi het volgende:
[..]
Jij mag zorgen voor de boerenkool![]()
Met champignons.
En het liefdesnestje voor Djeda en mij speciaal inrichten met iedere avond een nieuw thema ( en dan zeg ik dat ik dat helemaal alleen heb gedaan)
Hij wilde vast zelf de pappa wordenquote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:18 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Lobasca is mijn dochter, onoplettend paardemeisje.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |