Typfout verbeterd.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:02 schreef MNR het volgende:
Sorry, maar jouw bericht tovert wel even een welgemene glimlach op mijn gezicht![]()
Tof. Ik kom nietquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:28 schreef Q. het volgende:
We kunnen zometeen gaan rellen, is er vanmiddag en vanavond een crewmeeting.![]()
Hey L! Je geraniums vroegen net om wat water.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:24 schreef Litpho het volgende:
Typfout verbeterd.
Ik kan vanmiddag niet. Ik ga al in de stad rellenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:28 schreef Q. het volgende:
We kunnen zometeen gaan rellen, is er vanmiddag en vanavond een crewmeeting.![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:28 schreef Q. het volgende:
Wie komen er?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:28 schreef Q. het volgende:
38 man. 15uur verzamelen stairway en daana eten inquote:
Ze hebben slecht karma en komen in een volgend leven wel terug als cactussen. Dat scheelt weer.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:52 schreef MNR het volgende:
[..]
Hey L! Je geraniums vroegen net om wat water.
Jij meet niet...quote:
Voor mij als Utrecht-leek, wat is er met Mr. Jacks?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
38 man. 15uur verzamelen stairway en daana eten inMr. Jacks
![]()
eten in broadway was erg goed gister
ongedierte, baggerkwaliteit, slechte verhalen genoeg over die tent iig en zer gaan er ook alleen maar naartoe omdat ze in broadway niet welkom zijn met zo'n grote groepquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor mij als Utrecht-leek, wat is er met Mr. Jacks?
Ik kan me er wel wat bij voorstellen als er weer traditioneel met eten gegooid gaat worden...quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ongedierte, baggerkwaliteit, slechte verhalen genoeg over die tent iig en zer gaan er ook alleen maar naartoe omdat ze in broadway niet welkom zijn met zo'n grote groep
N.a.v. de verhalen over Mr Jacks is dat het enige terechte wat je daar met het eten kunt doen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan me er wel wat bij voorstellen als er weer traditioneel met eten gegooid gaat worden...
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan me er wel wat bij voorstellen als er weer traditioneel met eten gegooid gaat worden...
38 man. Ze wilden eten bij de Broadway maar daar konden ze zo'n grote groep niet aan. Nu gaan ze eten bij de ene tent in Utrecht waar je echt niet wil eten.quote:
alcoholistquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:28 schreef Q. het volgende:
Oh, ik moet even verder lezen voor ik post zie ik al weer. En ik heb me toch een kater, niet te zuinig..
Toch was je aardig zatquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:40 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb nergens last van en ook niet gehad
Oh wacht, daar zijn we met de Grienende Vrijgezellenmeet toch ook wezen eten?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:30 schreef Q. het volgende:
Op zich komt Mr Jacks er nog wel goed van af:
http://www.maarhoewashet.nl/index.php?id=108056040963116631
wanneer was datquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Oh wacht, daar zijn we met de Grienende Vrijgezellenmeet toch ook wezen eten?
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:56 schreef Q. het volgende:
Toen zag je er best anders uit, L. Als ik zo even de foto's snel bekijk.Picasa.
.
Gelukkig heeft FOK! wel een centrale plaats in ieders leven.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:01 schreef Q. het volgende:
Ik zit echt alweer veuls te lang op FOK!
Nu word ik ook wel nieuwsgierig..quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:56 schreef Q. het volgende:
Toen zag je er best anders uit, L. Als ik zo even de foto's snel bekijk.Picasa.
.
Mag ik er eentje aan CL mailen, L?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oja, toen was ik niet leuk genoeg om op een of ander lijstje te komen.
Pics?
Die meeting was dan ook nauwelijks bedoeld om iets aan iemands vrijgezellenstatus te doen, meen ik me zo te herinnerenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:03 schreef Q. het volgende:
Gelukkig hebben we dat soort meetings niet meer nodig:
Het was ook wel een beetje een kliekerige meet.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oja, toen was ik niet leuk genoeg om op een of ander lijstje te komen.
Pics?
Au3 en Daggla waren anders wel goed bezig.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die meeting was dan ook nauwelijks bedoeld om iets aan iemands vrijgezellenstatus te doen, meen ik me zo te herinneren.
Auw..! That's got to hurt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:04 schreef Mike.Strutter het volgende:
Mijn broertje heeft trouwens zijn voet gebroken, gisteravond was hij al aan het zeuren dat hij last van zijn voet had nadat hij neergehaald was met voetballen, maar degene die dokter speelt bij de club meende dat het een kneuzing was.op 2 plaatsen een breuk zeiden ze vanmorgen in het ziekenhuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |