abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54189736
Ik heb een vraagje over een vliegticket van Easyjet.

Ik heb via hun site een vliegticket gekocht naar Londen (heen en terugvlucht).
Alleen heb dus net me vliegtuig gemist, dus me heenreis gaat niet door. Is mijn vlucht terug hierdoor automatisch gecancelled, of kan ik als ik nu een enkele reis Londen haal, nog terug met mijn andere ticket?

Op hun site kan ik hier geen informatie over vinden, en bellen naar hun (wat overigens een smerige ¤0,80 p/m kost ) lukt ook niet, want er zijn een grote hoeveelheid wachtenden voor u.

Ik hoop dat iemand me kan helpen
World Wrestling Entertainment
pi_54189880
Volgens mij verkoopt Easyjet alles als enkeltjes, dus het maakt niet uit wat je wel/niet vliegt

99% zeker dus misschien dat iemand die andere 1% kan bevestigen?
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 21:20:43 #3
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_54189932
Easyjet weet ik niet, heb t wel meegemaakt met Ryanair, daar bleef de terugreis gewoon geldig.
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_54189963
Klinkt positief, hopelijk kan iemand het bevestigen inderdaad
World Wrestling Entertainment
pi_54200500
Op dat programma van hun (op RTL) zie ik altijd mensen voor een extra betaling van 25 eu ofzo nog meekunnen met de volgende niet bezette vlucht.
pi_54242580
KLM canceled de retourvlucht als je er op de heenweg niet in zit...Easyjet weet ik niet...:(
pi_54282370
Easyjet verkoopt alles als enkeltjes idd. Dus als je het eerste deel van je ticket (de heenvlucht) gemist hebt, blijft de terugvlucht gewoon geldig zonder extra kosten.

PS: dit is de extra 1% van een poster hierboven.. ik ben er dus 100% zeker van
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')