Tuurlijk hij neukt er echt voor back-up , na de kooi dumpt hij haar direct.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:49 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Je kan zien dat hij zich kapot geneert als Amanda zo dom zit te lullen
Ik weet niet wat het is bij Amanda dat ze al deze waarschuwingen zomaar in de wind slaat en ik denk niet dat Brian hier nog op terugkomt, vergeefse moeite.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:56 schreef Copycat het volgende:
Zal Brian Amanda nog uit kunnen leggen waar Darryl op doelde?
Ook dat inderdaad en wat diedirk zegt:quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:00 schreef beequeen het volgende:
Ik weet niet wat het is bij Amanda dat ze al deze waarschuwingen zomaar in de wind slaat en ik denk niet dat Brian hier nog op terugkomt, vergeefse moeite.
Uitzitten en wegwezen. Story of his lifequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:55 schreef diedirk het volgende:
omdat Brian zijn ergenissen gewoon niet meer uitspreekt en alles allang goed vind.
nou, nou... dit is zeker géén politiek correct praatje, vind je het niet een beetje overdreven en beledigend..." ..allemaal crimi's zijn het"quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:01 schreef Lady-night het volgende:
Brian met zijn politiek correcte praatje....over multi-culti....en hoe hij voorbeeld functie kan zijn...allemaal crimi's zijn het
Het valt me mee dat Darryl er niet af en toe iets Papiaments tussendoor gooit.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:06 schreef Lady-night het volgende:
Brian: dat moet je stil houden.....iets van voor de kooi...toen we aan de bar zaten...Zelfs Kenny mag het niet weten.......louche dingen....
Let straks maar op als hij er weer vandoor ga dan komt het wel weer.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het valt me mee dat Darryl er niet af en toe iets Papiaments tussendoor gooit.
Oeps, te snel gesproken, daar was het dan.
Lieve, Lieve BQ zet het geluid op Huub en Jaapquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:14 schreef beequeen het volgende:
Zelfs als Lieke vraagt hoe het met Darryl gaat is een reden voor Amanda en N om in een deuk te liggen, sorry ass bitches.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |