Je moet wat he.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:18 schreef farscapevr6 het volgende:
had meer een titel ala "waar de lol eraf is" verwacht.......
Hij ramt er in ieder geval een stuk beter op losquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:29 schreef Jewscky het volgende:
[..]
Als ik Brain was stoote ik toch een keer er langs,tegen die NIXLUL zij rot kop.![]()
Amanda heeft weer stekende hoofdpijn en volgens Carlos meet Nadia zich een vervelende houding aan, terwijl hij heel gwoon en rustig met haar praat.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:32 schreef beequeen het volgende:
Carlos ergert zich kapot aan die 2 wijven.
Carlos: Je mag kiezen, jullie zijn heel dom of jullie concentreren je niet.![]()
ik heb zelf ook sportles gegeven. Ik had ook altijd een zware hekel aan dit soort wijven. Die hebben het vaak zelf niet eens door. Ze zijn daar om een heleboel redenen, maar niet om te sporten.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:32 schreef beequeen het volgende:
Carlos ergert zich kapot aan die 2 wijven.
Carlos: Je mag kiezen, jullie zijn heel dom of jullie concentreren je niet.![]()
En nog een grote bek op de koop toe, wat een sufkutten.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:38 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
ik heb zelf ook sportles gegeven. Ik had ook altijd een zware hekel aan dit soort wijven. Die hebben het vaak zelf niet eens door. Ze zijn daar om een heleboel redenen, maar niet om te sporten.![]()
Ik kan wel uren doorgaan met mijn irritaties over een sportende Nadia (en Amanda) te spuwen, maar dat zal ik niet doen. Alleen deze moet ik nog kwijt: die armen en schouders van Nadia gaan na elke stoot naar beneden, ze straalt zoveel nixnutterigheid uit.....net haar exje.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
En nog een grote bek op de koop toe, wat een sufkutten.
Het is ook niet makkelijk hequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:45 schreef SiRojK het volgende:
Wat is het eigenlijk jammer hé.. Ik bedenk me net dat we al eeuwen na 23 September zitten.. Iedereen zou gaan knallen, zou gaan rammen, zou helemaal los gaan, schijt aan alles hebben, er waren geen grenzen meer..
Wat is er gebeurd na 23 September; alles is nog meer ingezakt dan dat het al was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |