Je moet wat he.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:18 schreef farscapevr6 het volgende:
had meer een titel ala "waar de lol eraf is" verwacht.......
Hij ramt er in ieder geval een stuk beter op losquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:29 schreef Jewscky het volgende:
[..]
Als ik Brain was stoote ik toch een keer er langs,tegen die NIXLUL zij rot kop.![]()
Amanda heeft weer stekende hoofdpijn en volgens Carlos meet Nadia zich een vervelende houding aan, terwijl hij heel gwoon en rustig met haar praat.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:32 schreef beequeen het volgende:
Carlos ergert zich kapot aan die 2 wijven.
Carlos: Je mag kiezen, jullie zijn heel dom of jullie concentreren je niet.![]()
ik heb zelf ook sportles gegeven. Ik had ook altijd een zware hekel aan dit soort wijven. Die hebben het vaak zelf niet eens door. Ze zijn daar om een heleboel redenen, maar niet om te sporten.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:32 schreef beequeen het volgende:
Carlos ergert zich kapot aan die 2 wijven.
Carlos: Je mag kiezen, jullie zijn heel dom of jullie concentreren je niet.![]()
En nog een grote bek op de koop toe, wat een sufkutten.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:38 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
ik heb zelf ook sportles gegeven. Ik had ook altijd een zware hekel aan dit soort wijven. Die hebben het vaak zelf niet eens door. Ze zijn daar om een heleboel redenen, maar niet om te sporten.![]()
Ik kan wel uren doorgaan met mijn irritaties over een sportende Nadia (en Amanda) te spuwen, maar dat zal ik niet doen. Alleen deze moet ik nog kwijt: die armen en schouders van Nadia gaan na elke stoot naar beneden, ze straalt zoveel nixnutterigheid uit.....net haar exje.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
En nog een grote bek op de koop toe, wat een sufkutten.
Het is ook niet makkelijk hequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:45 schreef SiRojK het volgende:
Wat is het eigenlijk jammer hé.. Ik bedenk me net dat we al eeuwen na 23 September zitten.. Iedereen zou gaan knallen, zou gaan rammen, zou helemaal los gaan, schijt aan alles hebben, er waren geen grenzen meer..
Wat is er gebeurd na 23 September; alles is nog meer ingezakt dan dat het al was
]http://www.avro.nl/tv/programmas_a-z/televizierring_gala/contact/?sel=hetgoudentelevizierringgala[/quote][/url]quote:Toevallig zat ik RTl boulevard te kijken, allereerst wordt er aandacht besteed aan de clips van Brian en Huub. Dan komt Gordon met de mededeling dat DGK op 1 en Gordon en Jolink over de vloer op 3 stonden bij de nominatie van de Televier ring, Omdat de avro het beide geen goede programma’s vindt hebben ze besloten om ze niet in aanmerking te laten komen voor de ring. Zoals ik begreep zijn de programma makers van DGK het er niet mee eens en zijn ze er mee bezig. Het moet toch niet zo zijn dat als de Avro een programma niet mooi vindt hun het zo kunnen beinvloeden. Ook nu in de villa komt dit aan het ligt en leest Huub dit voor uit de Party die zij zojuist gekregen hebben. Zo lijkt weer gerommeld te zijn met de keuzes en stemmingen. En ook is de AVRO debet aan gemanipuleer binnen de TV wereld. Huub doet een oproep aan de stemmers om massaal te gaan mailen. Hij zegt dat hij in dit geval een advocaat zou inschakelen.
Wil jij een mail sturen, klik op onderstaande link.
[url=http://www.avro.nl/tv/programmas_a-z/televizierring_gala/contact/?sel=hetgoudentelevizierringgala
Brian heeft 1 enkel voetje nodig om de woeste krachten van Nix tegen te houden.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:50 schreef T-lex het volgende:
Grappig om te zien dat Nix niet eens kan blijven staan leunen tegen dat boksding als Brian er ff op los gaat.![]()
Nix begon de training met een hoop praatjes, en deed ff z'n best om niet onder te doen voor Brian...maar dat niveau is voor Nixnut toch ff een tikje te hoog gegrepen. Dat heeft tie nu wel gemerkt.![]()
zou een leuke zijnquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:51 schreef beequeen het volgende:
Huub heeft nergens zin in, hij wil een week lang geen TV maken. Hij vindt dat een ander maar eens iets moet doen.
Good for you Huub, laat de rest maar eens knallen.![]()
doe is een gokquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:57 schreef Rotterdammert het volgende:
waarom is huubje zo down?
Hij heeft hard gewerkt en niks ervoor teruggekregen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:57 schreef Rotterdammert het volgende:
Idd, laat de anderen maar eens initiatief tonen, want vooralsnog is het Huub de 'actie', en de rest de 'reactie' en komt er bar weinig uit behalve dat er de he;le dag camera's op hun gericht staan en uit pure noodzaak een 'rooster' afgewerkt moet worden omdat het anders helemaal geen kont aan is om te kijken.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:51 schreef beequeen het volgende:
Huub heeft nergens zin in, hij wil een week lang geen TV maken. Hij vindt dat een ander maar eens iets moet doen.
Good for you Huub, laat de rest maar eens knallen.![]()
Huub heeft een virusinfectie, cytomegalie broertje van de Ziekte van Pfeiffer. Vandaar dat hij de laatste tijd zo moe is en zo enorm afgevallen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:57 schreef Rotterdammert het volgende:
Japio had eerder al tegen Huub gezegd dat hij de montage van de inet-show zelf wilde doen. Huub reageerde toen dat 'achter' die taak bij Lieke had gelegd. Beetje vreemd dat hij dat nu niet herhaalde.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:03 schreef Dark het volgende:
Huub, Jaap en Lieke gaan op een computer zitten klooien, oefenen met Avid, een montageprogramma.
Lieke is bang dat ze haar "dingetjes" gaan overnemen, maar stopt zelf de discussie en vindt alles best.
pfff...hij wil gewoon amanda opvrolijkenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:09 schreef beequeen het volgende:
De dorpsgek zit gekke bekken te trekken, af en toe denk ik dat hij echt gestoord is, wat een retard.
En met 3000 stemmen ben je genomineerd, dat geloof je toch zeker zelf niet.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:12 schreef Dreamboy het volgende:
Voorbeeld mail naar de Avro.
.a.v.Goude Televizierring
Geachte Heer Peter Houben,
Ben al meer dan 40 jaar lid van de a.v.r.o. en voel mij zwaar gefrustreerd over de nominaties voor de televizierring Huub van Ballegooi uit de gouden kooi, hij heeft plus-minus 3000 stemmen gehad en had dus recht op een nominatie evenals Gordon en Joling.
Het zijn toch de kijkers die de moeite nemen om te stemmen en er vanuit gaan dat dit eerlijk gebeurd.
Volgens mij is een excuus t.a.v. de betreffende personen en de stemmers niet meer dan terecht,
Met vriendelijke groet
http://www.avro.nl/tv/pro(...)entelevizierringgala
Bron Nowlive ook het voorbeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |