Das anijs.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:35 schreef Cylvia het volgende:
Ja goeie!
Ik zit echt te denken, maar ik kom niet verder dan gestampte muisjes...
Maar is dat mintig?
Of gewoon helemaal op brood.quote:
ja maar dan heb ook die chocolade erbij... of je zou ze uit moeten knijpenquote:
dat lijkt me niet echt een combinatie.... (ok brood met pepermunt ook niet, maar met sandwichspreadquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:01 schreef schatje het volgende:
[..]
Pepermuntpoeder door de sandwichspread ofzo mengen is misschien ook een idee.
Ja hallo? Het is jouw ding hoor. Ik geef enkel maar een suggestie.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:36 schreef desub het volgende:
[..]
dat lijkt me niet echt een combinatie.... (ok brood met pepermunt ook niet, maar met sandwichspread)
Jonge , kan je nog beter tandpasta kopen en op je brood smeren ,quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:42 schreef THN het volgende:
Recept voor Pepermuntboter
Benodigdheden:
1 rolletje pepermunt
1 kuipje boter
Stap 1
Laat de boter een beetje smelten in de pan en verkruimel ondertussen de pepermunt!!!
Stap2
Gooi als de boter zacht is de poeder pepermunt erin!!
Stap3
Laat het afkoelen tot het bijna hard is
Stap4
Giet het terug in het kuipje en stop in de koelkast
Stap5
Genieten!!! alhoewel ik me dat nog niet echt voor kan stellen:)
gewoon een keertje proberenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:12 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja hallo? Het is jouw ding hoor. Ik geef enkel maar een suggestie.
Mij lijkt het hartstikke goor allemaal.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:46 schreef nexus-pilot het volgende:
[..]
Jonge , kan je nog beter tandpasta kopen en op je brood smeren ,
Dan heb je een frisse mond en hoef je niet meer naar beleg te zoeken!!!
2 vliegen in 1 klap !!
Dat is gwoon een suggestie , je hebt maar 95% kans dat je dood gaat , het is net alsof je die japanse fugu eet...quote:Op maandag 29 oktober 2007 01:32 schreef THN het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij wel eens je tanden poetst , maar in iedergeval is achter op de verpakking te lezen
dat het niet ingeslikt mag worden!!..En doe je dit te lang krijgt je lichaam inderdaad vast een klap , val je neer op de grond en vliegen er inderdaad vliegjes boven je rond na een tijdje.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |