Volgens mij werd je vraag inderdaad hierboven al beantwoordtquote:Op vrijdag 2 november 2007 11:00 schreef donroyco het volgende:
[..]
The Caramel Club - Mama Say Mama Sa zit het ook in
Origineel: Michael Jackson - Wanna Be Startin Somethin'
Helaas, dat stuk herkende ik al. Gaat me echt op de manier hoe ze dat stuk van de vocals zingt.quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:26 schreef Molluck het volgende:
Er zit een sample in van Michael Jackson - Wanna Be Starting Something, maar ik weet niet of je die bedoelt...
Er zijn volgens mij meerdere artiesten die deze sample gebruiken. Ik neem aan dat je deze tekst bedoelt:Ma ma se, ma ma sa ma ma coo saquote:Op vrijdag 2 november 2007 13:26 schreef Molluck het volgende:
Er zit een sample in van Michael Jackson - Wanna Be Starting Something, maar ik weet niet of je die bedoelt...
http://youtube.com/watch?v=dIoFQmhRePM deze? Ken hem als Marion Barfs van de Requiem For A Dream soundtrack.quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:58 schreef RacerDKB het volgende:
Ik zoek dat muziekje dat je zo'n beetje altijd hoort als iets slow motion is in een film.
Van wie was dat ook al weer...kan echt even niet op de naam komen.
Niet Conquest of Paradise, niet Also Sprach Zarathustra...
Damn, hoe heet ie ook al weer...
Kan wel van wagner geweest zijn ofzo
Thanks.quote:Op donderdag 1 november 2007 20:40 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Sonny J - Can't Stop Moving
Heeeeeel in de verte: Man in the mirror van diezelfde Jackson? en dan voornamelijk vanwege dat stukje vanaf 1:00 in vergelijking met:quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:15 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Rihanna's Please Don't Stop The Music doet me sterk denken aan een andere track, en dan vanaf dit stuk eigenlijk:
Do you know what youv started,
I just came here to party,
but now wer rockin on the dancefloor,acting naughty,
your hands around my waist, just let the music play,
we're hand in hand,
just a twist and now we're face to face
I wanna take you away,
lets escape into the music, DJ let it play,
i just can't refuse it, like the way you do this,
keep on rockin to it, please dont stop the,
please dont stop the music
please dont stop the music
Als het niet de lyrics zijn dan is het de melodie wat ze zingt! Ik zou zweren dat het niet van haar is!
Het enige wat in me opkomt is Sophie Ellis Baxtor met Get Over Youquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:26 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Okay ik zal het even wat duidelijker maken, vanaf 1:00 http://youtube.com/watch?v=xsRWpK4pf90 , en dan ook het refrein vanaf 1:18. Die lijken imo enorm op iets waar ik niet op kan komen!
Hmm, nee, totaal niet eigenlijkquote:Op vrijdag 2 november 2007 17:16 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=dIoFQmhRePM deze? Ken hem als Marion Barfs van de Requiem For A Dream soundtrack.
vangelis chariots of fire?quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:58 schreef RacerDKB het volgende:
Ik zoek dat muziekje dat je zo'n beetje altijd hoort als iets slow motion is in een film.
Van wie was dat ook al weer...kan echt even niet op de naam komen.
Niet Conquest of Paradise, niet Also Sprach Zarathustra...
Damn, hoe heet ie ook al weer...
Kan wel van wagner geweest zijn ofzo
Inderdaadquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:40 schreef BrandX het volgende:
[..]
vangelis chariots of fire?
http://www.youtube.com/watch?v=TYJzcUvS_NU
David Guetta ft. Cozi - Baby, When The Lightsquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:53 schreef Wisheh het volgende:
Ik zoek een nummer wat deze dagen word gedraaid op Slamfm. Soort van dance nummertje met een vrouw die zingt in het refrein op het einde No matter what u do ongeveer...
iemand enig idee?
npquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:53 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Inderdaad
Het Vangelis gedeelte had ik al bedacht
Maar dat is hem inderdaad, bedankt.
heb hem al moet alleen de remix hebben nog van September - Cry for youquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:55 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
David Guetta ft. Cozi - Baby, When The Lights
Misschien?
heb je meer info, zoals stijl muziek en of meer tekstquote:Op zaterdag 3 november 2007 10:07 schreef saartjeh het volgende:
ik zoek de titel van het nummer "tu du tuu, tu du tu du tu"
t word gezongen door vrouwen, ik dacht dat t van Milka was (ja met een L) maar ik kon het niet vinden op internet
nou heb ik de hele tijd het liedje in mn hoofd (ik hoorde t net op tv voorbijkomen)
please iemand help mij haha
quote:Op zaterdag 3 november 2007 10:08 schreef BrandX het volgende:
[..]
heb je meer info, zoals stijl muziek en of meer tekstdit is vrij hazy...
Peter Bjorn & John - Young folksquote:Op zaterdag 3 november 2007 10:01 schreef mr-puta het volgende:
hoe heet dat lied met dat fluiten, waarin in de clip zich een soort stripverhaal afspeelt?
alvast bedankt
quote:Op zaterdag 3 november 2007 10:09 schreef saartjeh het volgende:
[..]
ja maar dat is ook egt het enige wat je de hele tijd hoort,
tu du tuuu (hoog), tu du tu du du (laatste wat lager)
en dan herhaalt het zich steeds weer
Milky - Just the way you arequote:Op zaterdag 3 november 2007 10:07 schreef saartjeh het volgende:
ik zoek de titel van het nummer "tu du tuu, tu du tu du tu"
t word gezongen door vrouwen, ik dacht dat t van Milka was (ja met een L) maar ik kon het niet vinden op internet
nou heb ik de hele tijd het liedje in mn hoofd (ik hoorde t net op tv voorbijkomen)
please iemand help mij haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |