Nee, niet op sneakerz 4quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:56 schreef Borkydude het volgende:
Bravebart en ik zoeken een hardsoul nummer, redelijk nieuw. Het is wel een aardig grote hit, maar we komen niet op de naam.
Het refrein bestaat uit lage tonen, neuriënd: Tumtumtum.........tumtutudutumtum.
Bartje denkt dat het Laidback Luke is, maar weet het niet zeker. Het nummer schijnt op Sneakerz 4 te staan en voor te komen in meerdere Laidback Luke livesets.
Er is nog een andere, die is idd heel vet. Ik dacht eerst dat het hetzelfde nummer was als Marco V een tijd terug draaide, maar dat is niet zo.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:24 schreef MouzurX het volgende:
http://www.savefile.com/files/1152238
Dat bedoel je toch?
enige stukje waar je dat geluidje hoort tijdens de set van laidbackluke dus waarschijnlijk zal het wel iets van roger sanchez zijn...
Laidback Luke livesets, en zover ik me kan herinneren op Housequake.quote:
Das KT Tunstall, dat nummer met die gitaar en effectjes is: Black Horse and the Cherry Treequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:17 schreef znarch het volgende:
Ik ben opzoek naar een artiest/nummmer. Het is een klein vrouwtje met zwart haar geloof ik. Ze speelt er gitaar bij, ook neemt ze effecten op en die speelt ze dan af door middel van een voetpedaal.
Ze stond ook op live8 geloof ik.
Ik gok ook dat de meeste hier het me zo kunnen vertellen maar ik weet het echt niet
Thxquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:20 schreef bonzai-bart het volgende:
[..]
Das KT Tunstall, dat nummer met die gitaar en effectjes is: Black Horse and the Cherry Tree
Ik heb hem gevonden in Laidback Luke - Live @ Solar Weekend 2007quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:30 schreef MouzurX het volgende:
[..]
ow oke.
ja je zei toch echt "neuriënd: Tumtumtum"
Dat is hemquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb hem gevonden in Laidback Luke - Live @ Solar Weekend 2007
Klik!
Maar hoe heet hij nu
Uh, die sample is toch gewoon The Great Fashionista Swindle?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb hem gevonden in Laidback Luke - Live @ Solar Weekend 2007
Klik!
Maar hoe heet hij nu
Damn, tuurlijkquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:21 schreef Molluck het volgende:
[..]
Uh, die sample is toch gewoon The Great Fashionista Swindle?![]()
2Boys - I Won't Let You Down dit is een remix uit 1994/1995 zo uit mijn hoofd gezegd.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:37 schreef Kingside het volgende:
Wie kent er een remix waar dit liedje inzit. Ik heb hem een keer gehoord tijdens het uitgaan, en de remix ervan was erg gaaf, maar ik kan m niet meer vinden
http://www.youtube.com/watch?v=R5prT2qiiWY
Paul Johnson - Get Get Down misschien?quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:12 schreef carpediem23 het volgende:
Club achtig nummer; Ik hoor hem wel eens op Fashion tv voorbij komen;
Go down go down go downtown........cause i want to go down town......(herhaal)
Kom hier natuurlijk niet erg ver op youtube of google.
Iemand een idee?
Np, maar ik dacht dat het over een tumtumtumtum/dumdumdumdum geneuried nummer ging?quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Damn, tuurlijkDada Life, van Sneakerz 2
Dat ik daar niet op kon komen
Thanks
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:45 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Een lastige,
een trancenummer waarin je omdenduur 'jep jep jep jep' hoort, stijl van Armin van buuren!
iemand ideeen?
Ik moest lachen! Maar het is 'm uiteraard niet, iemand anders ideeen?quote:Hoor je niet toevallig Yeppa yeppa yeppa!?
Geen idee, maar het klinkt goed.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:59 schreef Spider_NL het volgende:
WIe weet hoe dit nummer heet? ik heb het opgenomen van arrow jazz.
http://tinypic.com/player.php?v=r105lz&s=2
armand van helden - nyc beatquote:Op zondag 28 oktober 2007 00:12 schreef carpediem23 het volgende:
Club achtig nummer; Ik hoor hem wel eens op Fashion tv voorbij komen;
Go down go down go downtown........cause i want to go down town......(herhaal)
Kom hier natuurlijk niet erg ver op youtube of google.
Iemand een idee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |