Heel Desmet is na het RadioRing-feestje naar de 3FM-studio gekomen?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:13 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Het is hier zo krankzinnig druk!!
Ik ken hem nog van "Heerlijk".quote:
Idd. wat haatte ik die plaat destijdsquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:17 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik ken hem nog van "Heerlijk".
Dat was een van z'n eerste platen, die heeft ie een beetje verknalt voor me..
Nee daar gaat het niet om hoor.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:21 schreef Piles het volgende:
Iedereen vlucht opeens
Je kan ook gewoon je geluid ff uitzetten
Eh, já! Hahaha!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Heel Desmet is na het RadioRing-feestje naar de 3FM-studio gekomen?
"En hier is team 1: WebHawkjuh"quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:19 schreef WebHawkjuh het volgende:
Fuck. Ik ben uitgenodigd voor lingo!
Ik ookquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:26 schreef R-Alph het volgende:
Paul als vervanger![]()
Sorry ik tune net in![]()
Of naar badeenden grabbelen ipv blauwe balletjesquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:34 schreef Glacier het volgende:
[..]
Zou die daar ook met badeenden gaat gooien?
Ik denk dat alle lingoballen het raam uit gaan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:34 schreef Glacier het volgende:
[..]
Zou die daar ook met badeenden gaat gooien?
DAT BEEST VIEL PER ONGELUK!!!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik denk dat alle lingoballen het raam uit gaan.
Dat wil ik zien!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:37 schreef Sirolf het volgende:
Ik denk dat alle lingoballen het raam uit gaan.
Met aardbeien smaakquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:44 schreef Againzender het volgende:
Wit met rode chocopasta?!?
chocopastaquote:
Klinkt erg fijn als je een goede audio set hebt met een vette subwoofer.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:55 schreef Timo20 het volgende:
Robyn
Heel raar dat ik deze plaat nu zo tof vind. In het begin kon ik `m niet uitstaan![]()
Heeft niemand hier de accoustische versie?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:55 schreef Timo20 het volgende:
Robyn
Heel raar dat ik deze plaat nu zo tof vind. In het begin kon ik `m niet uitstaan![]()
Heb `m alleen toen die ene keer bij Michiel gehoord maar daarna.... nooit meer wat van gehoordquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:00 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Heeft niemand hier de accoustische versie?
Kan um nergens vinden
Niet in de winkel, niet online, nergens...
http://www.stereogum.com/(...)rtbeat-acoustic.htmlquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:00 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Heeft niemand hier de accoustische versie?
Kan um nergens vinden
Niet in de winkel, niet online, nergens...
Zou me niets verbazen, Koert en Rianne waren er net ookquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:07 schreef Qunix het volgende:
Die gast met krullen in de studio lijkt op Kaak aka Erik Jan Rosendahl (slaafje van Rick van Velthuysen), die alweer een half jaar geleden ontslagen was van Radio 538.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:06 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
http://www.stereogum.com/(...)rtbeat-acoustic.html
Is dat wat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:10 schreef Timo20 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
Voorlopig heb ik bij Ekstra Weekend deze week nog geen cowbell voorbij horen komen, of wel?quote:Hey Broekhuizen. Ik zit nu bij Jules Deelder en The New Cool Collective. Er is cowbell genoeg.Ik moest 't even kwijt...
WAAAAATquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen, Koert en Rianne waren er net ook
Heb ik nietquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:12 schreef Feivel1 het volgende:
@Timo: Dan moet je hem CEPpen (met cool edit pro opnemen?)
nou, je wordt op je wenken bediendquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:12 schreef Broekie het volgende:
Ik krijg net een smsje van Litton-Lane:
[..]
Voorlopig heb ik bij Ekstra Weekend deze week nog geen cowbell voorbij horen komen, of wel?
Blijft grappig, 'k zag Michiel m'n post lezen, een nieuwe browser window openen en wist meteen hoe laat het was. Cowbelltijd!quote:
Wat doet hij nou daar?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:16 schreef Piles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Links in het rood is Koert
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:10 schreef Timo20 het volgende:
[..]Ik heb m bijnaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://rapidshare.com/fil(...)_Every_Heartbeat.mp3
De akoestische versie
[ Bericht 19% gewijzigd door Piles op 26-10-2007 21:33:06 ]
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:22 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Laat ik dan maar eerlijk zijn: heel MIDNR zit hier...
Haaa, gezellig.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:22 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Behalve Rick zelf, die is in Spanje nuquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:22 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
Dankjewel!!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:32 schreef Piles het volgende:
http://rapidshare.com/fil(...)_Every_Heartbeat.mp3
De akoestische versie
Capturen met WM Recorder (dan krijg je een flv-bestand). Daarna met een gratis tooltje van download.com omzetten naar mp3quote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:50 schreef purplerose het volgende:
wat een verschrikking
vind hem leuker als die praat
Jupquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:39 schreef DaMook het volgende:
MIDNR is was trouwens best leuk programma.
Zal Gerard er dan wel zijn?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:56 schreef -Hans- het volgende:
Zometeen om 22:00 Tequila @ ned 3.![]()
Lekkere plaat om het Ek-stra weekend mee af te sluiten.
Heb wel zin in de Freaknacht met the award winning Giel Beelen !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |