Het origineel is nog veel kleiner, echt een miniboekje.quote:
quote:Juist!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weet je ook waarom het er zo staat?
Een deel, dan liep ik vastquote:Op zaterdag 3 november 2007 23:36 schreef Floripas het volgende:
[b]Voor de iets gevorderden onder jullie een nieuwe opdracht:
[ afbeelding ]
Vanaf die grote W
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie dit leest is gek
quote:Op zondag 4 november 2007 13:57 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Een deel, dan liep ik vastJe hebt de betekenis goed, maar kijk iets nauwkeuriger naar de lettervormen. Weet je al welke bekende tekst dit is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerlijk gezegd vind ik het interessanter om een tekst te kunnen lezen dan om elke letter goed te hebben.quote:Op zondag 4 november 2007 14:18 schreef Floripas het volgende:
[..]
Je hebt de betekenis goed, maar kijk iets nauwkeuriger naar de lettervormen. Weet je al welke bekende tekst dit is?
Maar weten welke tekst het is helpt je echt bij het lezen van deze tekst.quote:Op zondag 4 november 2007 15:05 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik het interessanter om een tekst te kunnen lezen dan om elke letter goed te hebben.
En welke bekende tekst het is weet ik niet, want op de zondagschool leerden wij dat Maria een publieke vrouw was, en dat was het dan.![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:36 schreef Floripas het volgende:
Voor de iets gevorderden onder jullie een nieuwe opdracht:
[ afbeelding ]
Vanaf die grote W
Let op:
- Een liggende streep boven een laatste later betekent dus meestal een -en of een -ne
- In het geval van "en" met een streep erboven betekent het "ende"
- Woorden gaan door op de volgende ragel zonder verbindingsstreepje
- Als je twijfelt over een letter, kijk of er gelijkende letters elders zijn die je wel kan lezen en sluit uit welke letters het in ieder geval niet kunnen zijn
Pro-tip: bepaal welke tekst dit is. Het is een bekende, maar in heel veel verschillende versies overgeleverde tekst.
Als je weet wat er ongeveer zou moeten staan, kun je dat als leidraad gebruiken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet dat er in de middeleeuwen geen algemeen gangbare spelling was, maar om nou eerst conins en drie regels later conincs te schrijven... De r in wortel is ook anders dan de andere r-en.
quote:Op zondag 4 november 2007 16:40 schreef vanRillandBath het volgende:
[..]Nee, die had je foutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet dat er in de middeleeuwen geen algemeen gangbare spelling was, maar om nou eerst conins en drie regels later conincs te schrijven... De r in wortel is ook anders dan de andere r-en.
Verder heb je of ervaring, of talent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |