13:05 Klaar voor de start...Om het keukeneiland staan Teun met assistente, Brian, Nadia en Huub wat ongemakkelijk te kletsen. Tja, waar moet je het ook over hebben als je net wakker bent? Duf lacht iedereen wat. "Waar hou je van", polst Brian vast bij Teun. De razende reporter moet immers straks de beide ontbijtjes keuren van de heren. Teun doet hierover geen uitspraken. Ook Amanda komt de keuken binnen. "Dit is echt leuk!", zegt ze hees. "Tien minuten jongens, dan mogen jullie me verrassen!", zegt Teun dan. Klaar voor de start… Eitje koken maar!
13:07 Lieke steunt Huub...Lieke staat inmiddels ook in de keuken en is net op tijd om de wedstrijd tussen haar vriendje en Brian bij te wonen. Maar… Staat Lieke er eigenlijk wel voor Huub? Het gaat tenslotte even niet zo goed tussen de twee… Laat hem dan maar niet zien hoe je nu met Luc staat jongedame!
Close, closer... 13:11 Kok Huub versus kok Brian"Ik gebruik light mayonaise, ik denk tenminste aan jou", laat Brian subtiel weten tijdens het ontbijtje maken. "Tsja, je kan ook terror krijgen", oppert Huub. "Maar als ik naar jou kijk, denk ik meer aan frituur en vette haring enzo", plaagt de Oldenzaler. "Verras me maar", aldus de razende reporter. Nou, dat wordt zeker een verrassingsontbijt!
Bron: Villa Vandaag, 28-10-2007
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel