abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 oktober 2007 @ 09:57:56 #51
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54217891
09:24 Jaap geeft advies

De Miljonairs liggen er tot nu toe nog vredig bij maar gisteravond hadden Lieke en Huub een relatiecrisis. De Oldenzaler trekt zijn vriendin in twijfel en vraagt Jaap om zijn mening. Maar ook Lieke stortte vannacht haar hart uit bij de grote Miljonair. Jaap biedt de beide Miljonairs een luisterend oor en is hard in zijn oordeel. "Misschien moeten jullie kappen met de relatie", aldus de grote Miljonair. Vooralsnog hebben Lieke en Huub de relatie niet verbroken, en hebben ze het op hun manier uitgesproken. Maar het stel kennende zullen ook vandaag de nodige gesprekken volgen.

Bron: Villa Vandaag, 28-10-2007
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zondag 28 oktober 2007 @ 10:37:55 #52
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54218323
10:00 Vervanging voor Nadia!

Dennis moet tegenwoordig alleen slapen. Maar het lijkt erop dat de Alphenaar vindingrijk is geweest! Er ligt een hoopje kleding op de plek waar Nadia voorheen lag. Voelt het toch nog een beetje alsof er een levend wezentje naast hem ligt…

Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zondag 28 oktober 2007 @ 10:57:54 #53
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54218534
10:34 Verlaat verjaardagsfeestje!

De afgelopen dagen heeft Dennis flink door de zure appel heen moeten bijten: en dat is eigenlijk een understatement. De ijdele Miljonair heeft zich moeizaam door zijn ontslagronde weten te worstelen en ook zijn verjaardagsfeestje liep in de soep. Maar door de donkere wolken heen kan hij vandaag toch nog zonnestraaltjes verwachten. Een Tapas restaurant 'Alhambra' gaat speciaal voor Dennis hapjes verzorgen. De ijdele Miljonair mag namelijk op deze speciale dag vier vrienden welkom heten in de Villa, vanwege zijn verjaardag. Zullen de andere Miljonairs hem dat gunnen?

zondag 28 oktober 2007 @ 11:18:00 #54
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54218827
10:57 Voor even...?

Huub en Lieke liggen er lief bij deze morgen. Zijn ze voor even alle 'troubles' vergeten? Huub heeft zijn arm om Lieke heen geslagen en een minuutje later ligt Lieke lekker dicht tegen haar vriendje aan. Fysiek stoten de twee elkaar dus nog niet af. Maar hoe zit dat vandaag verder op geestelijk gebied?

zondag 28 oktober 2007 @ 12:17:57 #55
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54219960
10:15 Ontdekt Brian activiteit in het bed van Nadia en Luc?

'Shit, ik kan niks zien...'

11:35 Stilte voor de storm?

Het is al bijna middag maar alle Miljonairs liggen nog te slapen. Geef ze eens ongelijk, het is tenslotte zondag en voor het weer hoef je ook je bed niet uit te komen! Gisteravond leek het er even op dat Amanda Huub en Lieke wilde bashen. Het paar had alweer ruzie en het leek de 19-jarige een goed moment om zout op de wonden te gooien. Maar Brian sprak dat uit haar hoofd, en de twee kregen zelfs medelijden met de Hilversumse. Maar Lieke blijft Lieke en echte vrienden zullen Brian en Amanda nooit met haar worden, dus bleef het verder rustig. Stilte voor de storm?

11:54 Nadia als wekkerfunctie...

Nadia is als eerste wakker, de brunette staat meteen naast haar bed en loopt op de slapende Dennis af. Als een echt moedertje maakt ze de ijdele Miljonair wakker. Dit keer niet met een heerlijke massage maar met een paar liefkozende woorden. Na Dennis wakker gemaakt te hebben loopt ze naar haar andere vriendje: Luc. Ook hij wordt met een paar liefkozende woorden wakker gemaakt. De donkere schone heeft het maar druk met haar 'mannen'!

zondag 28 oktober 2007 @ 12:37:54 #56
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54220372
11:15 Ontdekt Brian activiteit in het bed van Nadia en Luc?

'Shit, ik kan niks zien...'

zondag 28 oktober 2007 @ 12:57:55 #57
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54220806
12:39 538 in de Villa!

"Goedemorgen, middag allemaal!", roept Teun opgewekt als hij de slaapkamer betreedt. "Ik zoek Brian en Huub jongens!", laat de 538 razende reporter weten. "Wie ben jij?", vraagt hij aan de eerste Miljonair die hij tegenkomt. "Huub", bromt de Oldenzaler vanonder zijn dekbed. "O, en dan ben jij Brian", concludeert Teun. "Godsamme waarschijnlijk is je föhn erop losgeslagen", laat hij aan de Antilliaan weten. "En daar is Nadia die ligt met die kale", de enige Miljonair die de reporter zowaar herkent! "Jullie moeten zingen onder de douche en een ontbijtje voor me klaar maken", oppert Teun. "Want we gaan er een wedstrijd van maken", legt de 538 reporter uit. Maar Huub en Brian reageren niet al te enthousiast…

Even krabben voor de camera!

12:44 Teun, de razende reporter!

Teun is niet op zijn mond gevallen zo blijkt. Hij dendert de Villa door en de Miljonairs hebben het maar te accepteren. Hij legt tussendoor uit wat straks de bedoeling is. Brian en Huub moeten straks tegen elkaar strijden: "Onder de douche zingen, ontbijten en ook een ontbijtje voor mij maken!" "Dat laatste verzin je er net bij", lacht Brian. Jaap moet even wennen aan Teun, de razende reporter. "Wie ben jij?", wil hij weten. "Ik ben Teun!", zegt Teun alsof het erg raar is dat Jaap hem niet kent. De twee beginnen al plannen te maken over een duik in de vijver. Heeft Jaap een evenbeeld in uiterlijk en karakter gevonden?

zondag 28 oktober 2007 @ 13:17:53 #58
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54221153
13:05 Klaar voor de start...

Om het keukeneiland staan Teun met assistente, Brian, Nadia en Huub wat ongemakkelijk te kletsen. Tja, waar moet je het ook over hebben als je net wakker bent? Duf lacht iedereen wat. "Waar hou je van", polst Brian vast bij Teun. De razende reporter moet immers straks de beide ontbijtjes keuren van de heren. Teun doet hierover geen uitspraken. Ook Amanda komt de keuken binnen. "Dit is echt leuk!", zegt ze hees. "Tien minuten jongens, dan mogen jullie me verrassen!", zegt Teun dan. Klaar voor de start… Eitje koken maar!

13:07 Lieke steunt Huub...

Lieke staat inmiddels ook in de keuken en is net op tijd om de wedstrijd tussen haar vriendje en Brian bij te wonen. Maar… Staat Lieke er eigenlijk wel voor Huub? Het gaat tenslotte even niet zo goed tussen de twee… Laat hem dan maar niet zien hoe je nu met Luc staat jongedame!

Close, closer...

13:11 Kok Huub versus kok Brian

"Ik gebruik light mayonaise, ik denk tenminste aan jou", laat Brian subtiel weten tijdens het ontbijtje maken. "Tsja, je kan ook terror krijgen", oppert Huub. "Maar als ik naar jou kijk, denk ik meer aan frituur en vette haring enzo", plaagt de Oldenzaler. "Verras me maar", aldus de razende reporter. Nou, dat wordt zeker een verrassingsontbijt!

zondag 28 oktober 2007 @ 13:37:56 #59
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54221520
13:20 Pindakaas met honing

"Pindakaas met honing?", roept Teun met een zuur gezicht. "Ja dat is lekker!", brult de Antilliaan. "Iedereen hier is verslaafd aan pindakaas met honing", lacht Brian zijn tanden bloot. "En dit hier", kijkt Teun naar het ontbijt dat Huub heeft klaar gemaakt. "Dat is veel te zoet voor mij en het is veel te vroeg voor ijs", bekritiseert hij zijn ontbijt. Ondertussen heeft de razende reporter een hap genomen van zijn krentenbol met pindakaas en honing. "Mmmmm, lekker", smult Teun. En hij maakt meteen de winnaar bekent. "Ik kies voor het ontbijt van Brian!" 1-0 voor 'Wat je doet.'

Het lieve lachje zal ook wel geholpen hebben...

zondag 28 oktober 2007 @ 13:57:55 #60
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54221926
13:29 De tweede ronde!

Het is tijd voor de tweede ronde! Brian en Huub moeten een cracker eten en dan zo snel mogelijk de tune van De Gouden Kooi fluiten. Nadia, Amanda, Lieke en Dennis schreeuwen bemoedigende woorden. Ondertussen kauwen de twee zangers alsof hun leven er vanaf hangt. Huub wint deze ronde en dat maakt het 1-1! Op naar ronde drie!

13:34 En de winnaar is...

Na het fluitconcert wordt Brian aangespoord om meteen onder de douche te springen. "Alleen als mijn liedje gedraaid wordt", oppert de Antilliaan. Maar zodra het water stroomt laat de Antilliaan zijn stem horen: "wat je doet, doe je goed." En als snel volgt Huub: "Nooit meer naar huis", zingt de Oldenzaler uit volle borst. Maar de 538 reporter kapt Huub al snel af. "We hebben genoeg gehoord", aldus de razende reporter. En de winnaar is al snel bekent…Brian! Zijn nummer zal als eerst op 538 te horen zijn! Wil jij 'm nog een keer beluisteren? Download de single dan op de site van 538! Of hoor je liever die van Huub? Surf dan ook naar www.radio538.nl!

zondag 28 oktober 2007 @ 14:58:01 #61
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54223463
14:03 Sterk spul!

Nu de winnaar bekent is, is het tijd voor een drankje. "Wat willen jullie", vraagt Huub die de taak als gastheer op zich neemt. "Schenk maar wat in", aldus de razende reporter. "We hebben nog wel Goldstrike", lacht Brian. "Wat is dat", vraagt de cameravrouw van 538. "Ik schenk wel wat voor je in", aldus de Antilliaan. Brian laat er geen glas over groeien want vliegensvlug tovert hij een glaasje Goldstrike op tafel. "Wow, dat is sterk spul", aldus de assistente van 538. Teun heeft meteen geen dorst meer…

14:21 Teun druipt af...

Teun's tijd zit er al weer op. De razende reporter heeft zijn missie volbracht en heeft nog een klein verzoekje: "Ik wil graag met jullie op de foto." De Miljonairs zijn de beroerdste niet en gaan gewillig bij het zwembad staan om vervolgens op de camera vastgelegd te worden. Maar dan in een ontwaakt moment gooien ze pardoes de razende reporter het zwembad in! Teun ziet hier gelukkig wel de lol van in, hij moet wel met natte kleren de Villa verlaten...

14:43 Lucs nieuwste liedje!

In de Chill Room oefent Luc zijn nieuwste liedje. Amanda, Nadia, Brian en Dennis steunen de rapper vocaal, Huub speelt piano. Met name Dennis houdt aardig toon en maakt het refrein een feest om naar te luisteren. Al snel pakt Luc de gitaar en wil een ander liedje doen. Tja Huub, daar zit je dan overbodig achter de piano…

zondag 28 oktober 2007 @ 15:17:51 #62
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54223879
14:50 Keuken in beslag genomen!

Terwijl er mooie noten in de Chill Room gecreëerd worden, is er ook heel veel nijverheid in de keuken. De heren van Alhambra zijn gearriveerd en hebben al het nodige meegenomen om ervoor te zorgen dat Dennis van een feestelijke dag mag genieten! De ijdele Miljonair is in zijn nopjes en geeft zijn koks een uitgebreide rondleiding voordat ze aan de slag gaan. Een goed begin, is het halve werk!

zondag 28 oktober 2007 @ 15:37:53 #63
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54224370
15:09 Ja Nadia...

Dennis staat gezellig bij Amanda!

15:22 Er is bezoek!

Toeterend arriveert er een auto vol met bezoek voor Dennis. De ijdele Miljonair loopt stralend op zijn gasten af. "Gefeliciteerd hè ouwe", aldus zijn vrienden. "Wat zie je er mooi uit", roept zijn zus trots. Eenmaal binnen in de Villa worden de vrienden en zus van Dennis netjes voorgesteld aan alle Miljonairs en Luc. Na het weerzien van Rogier reageert Jaap schaamtevol. "Ik had hem belooft om op Dennis te passen", geeft de grote Miljonair roodkleurend aan Huub toe. Ook Amanda lijkt een beetje van haar stuk met het weerzien van Kelly. Verlegen geeft de 19-jarige een hand aan de zus van Dennis. "Leuk je weer te zien", stamelt de blondine. Het komt er niet echt overtuigend uit…

15:23 "Alles weer goed!?"

Jaap, Huub en Lieke zitten in de Private Room te kletsen. "Er zitten echt watjes in dit spel", vindt Huub en neemt een slokje fris. Het drietal lijkt ondanks dat te beseffen dat ze wel sterk moeten blijven met z'n drietjes. "Ik hou verschrikkelijk veel van je", zegt Huub dan. "Ik ben moe, maar het was fijn", zegt Lieke. "Alles is weer goed?", vraagt Jaap. Beiden knikken 'ja'. "Top!", reageert de Briellenaar. Voor hoe lang?

zondag 28 oktober 2007 @ 15:57:50 #64
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54224920
15:29 Lieke 'valt' Jaap aan...

Lieke wil wat kwijt. Blijkbaar weet ze dat Jaap gisteren flink gestookt heeft tussen Huub en haar. Er barst een korte discussie los en Lieke denkt dat Jaap jaloers is. "Ik voel me niet tekort gedaan. Ik heb het idee dat Lieke het juist zo voelt", zegt Jaap. "Wij zijn in de media succesvoller", legt hij uit. "Nee hoor, daar ben ik niet mee bezig!", verweert de blondine zich. "Oke, top!", zegt Jaap. Weer een drie-eenheid dan?

15:36 Dennis doet een boekje open!

Dennis en zijn verjaardagsbezoek hebben plaatsgenomen in de tuin. De champagne vloeit rijkelijk en met de minuut groeit het zelfvertrouwen van de ex-jarige. "Ik heb nu een grens overwonnen, nu is alles weer anders", laat de ijdele Miljonair weten. "Had je verwacht dat Nadia je er in zou houden?", vraagt zijn zus nieuwsgierig. "Ja, die dag wel maar die dag daarvoor! Dat was echt sick", vertelt Dennis openhartig. En de ijdele Miljonair doet een boekje open…

zondag 28 oktober 2007 @ 16:17:51 #65
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54225454
15:57 Hou je kop!

Terwijl het verlate verjaardagspartij is verhuisd naar de Chill Room, zitten de overige Miljonairs in de woonkamer. Nadia en Amanda hebben het weer eens over hun kapsel. De brunette is ontevreden over haar coupe en Amanda heeft ook wat te klagen. "Houden jullie eens je kop", zucht Brian. En de Antilliaan loopt demonstratief weg van de dames. "Wat heb jij mooie krullen", knipoogt Amanda hem toe. Maar Brian zoekt zijn heil bij de mannen… Weet hij tenminste zeker dat het niet over kapsels gaat!

zondag 28 oktober 2007 @ 16:38:02 #66
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54225905
16:13 "Waar zit het klembord in notepad dan?"

Brian geeft computerles!

16:17 Nadia gooit charmes in de strijd!

Dennis wordt eens stevig aangesproken door zijn zus. "Je laat je toch niet je bed uit sturen!", aldus Kelly. Dennis lacht het een beetje weg. "Toen ik dat zag, had ik het niet meer", gaat ze verder. Maar ook hierop heeft Dennis geen weerwoord. En als je het over de duivel hebt…Daar komt dan toch Nadia even om de hoek kijken. "Ik kom toch even bij jullie zitten", roept ze vriendelijk. En de donkere schone neemt plaats naast Dennis en Kelly. Meteen wordt de brunette aan de tand gevoeld door de vrienden van haar ex-geliefde. Maar Nadia geeft op alle vragen eerlijk antwoord en gooit haar charmes in de strijd. We hadden niet anders verwacht!

16:22 Er is een tijd van komen en een tijd van gaan...

...en Dennis geeft zijn zus nog een dikke afscheidskus!

zondag 28 oktober 2007 @ 17:17:48 #67
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54226711
16:43 Eet smakelijk?

Aan tafel wil Amanda iets weten van Jaap. "Wat vind je er nou zelf van, dat je zoveel eet dat je uit je vel barst?", vraagt ze op quasi-geïnteresseerde toon. "Als ik hier doodga, dan komen er Kamervragen en dan komt CNN. Dat zou geweldig zijn voor de kijkcijfers!", luidt het onheilspellende antwoord van Jaap. "Een hond kan zichzelf dood eten", gaat Amanda vervolgens verder. Nou, we zullen binnenkort zien of dat ook voor mensen geldt…

zondag 28 oktober 2007 @ 17:57:49 #68
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54227502
17:12 Advies van Fries?

Dennis en Nadia zitten bij de paardenbak hun relatie te bespreken als de ijdele Miljonair besluit raad bij een kenner te vragen. "Fries, wat moeten we nou doen? Kijk, Fries ik ga het je uitleggen. Moeten we nou alles laten gaan óf moeten we wachten tot hierna, dat slaat ook nergens op of moeten we hier nou de komende maanden rondjes om elkaar blijven draaien terwijl we allebei weten wat we willen?", geeft de Miljonair het paard de keuze. "Of Fries, we kunnen nu ook gewoon rustig aan doen en normaal met elkaar omgaan en kijken wat er van komt...", geeft Nadia Fries als vierde optie. "Een stapje is optie één, twee stapjes is optie twee…" , moedigt de brunette Fries aan om een besluit te nemen. Maar het paard heeft geen zin zich te mengen in deze relatieperikelen. Heel verstandig, Fries…

Fries kijkt het stel meewarig aan...

17:39 Homofobisch?

De Miljonairs praten de tapas-experts even bij over de gang van zaken in de Villa. Ook de geaardheid van een aantal Miljonairs wordt onder de loep genomen. "Volgens mij ben jij een beetje homofobisch ingesteld!", lacht één van de gasten naar Huub, die er een veelbetekenend zwijgen op laat volgen. "Hij is juist biseksueel!", schatert Amanda door de Villa. Jammer joh! Bijna goed…

zondag 28 oktober 2007 @ 18:17:48 #69
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54227867
17:59 "Dennis of Gordon?"

Geheel volgens de laatste mode wordt de gasten een aantal de dilemma's voorgelegd. "Palestijnen of Israëliërs?", wordt er gevraagd. "Nadia of Amanda?", luidt de volgende, waarop de kok voor Amanda kiest. "Dennis of Gordon?", vraagt Luc, waarop de aanwezigen in lachen uitbarsten. Dennis geeft een korte zangshow weg waarna de chef voor Dennis kiest. Handige actie, Dennis! Moet je bij Nadia ook eens proberen…

zondag 28 oktober 2007 @ 18:37:49 #70
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54228263
18:19 Muzikale Miljonairs!

De heren van Alhambra worden ter vergroting van de feestvreugde ook nog eens getrakteerd op een optreden van Double L. Huub springt achter de piano en Dennis en Amanda nemen de vocalen in het refrein voor hun rekening. Al met al een behoorlijk Miljonairsnummer dus! Ook Brian komt er bij staan en assisteert Luc bij het rappen. Direct hierna wordt het nummer van Brian aangezet en ook de skihutknaller van Huub zal straks ongetwijfeld de Chill Room vullen. Het wordt nog druk in de Top 40 zo met al die Miljonairs…

zondag 28 oktober 2007 @ 19:17:51 #71
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54229022
18:45 Een triootje met Luc...

...houdt de relatie gezond!

zondag 28 oktober 2007 @ 19:37:47 #72
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54229387
19:10 Rusten en lusten...

Nu de heren van Alhambra weer zijn opgestapt, is de totale rust teruggekeerd in de Villa. De Miljonairs liggen massaal op bed te lezen en Dennis en Nadia vermaken zich intussen met elkaar. Je kan zeggen wat je wil, maar het heeft er alle schijn van dat de twee steeds dichter bij elkaar komen. Duiken ze binnenkort opnieuw met elkaar de koffer in? Het zal toch niet…

zondag 28 oktober 2007 @ 19:57:51 #73
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54229811
19:33 "Wat gaaf man!"

In het kantoor laat Luc een videoclip van één van zijn nummers zien aan Lieke. "Wat gaaf man! Dat ziet er echt super uit", reageert de blondine enthousiast. "Maar ik had hem nog nooit gezien", geeft ze toe. "Kan kloppen, hij is niet goed gepromoot", licht de rapper toe. Wat dat betreft is de Tilburger op dit moment een stuk beter bezig! Met 24 uur per dag al die camera's op je hoofd heb je tijd genoeg om je werk onder de aandacht te brengen…

19:47 "Ik vind mezelf leuk!"

Nadia en Jaap zitten in de Private Room en kletsen even bij. Net als Jaap blijkt ook Nadia plannen te hebben voor een televisiecarrière. "Ik vind mezelf gewoon leuk en ik ben blij als andere mensen dat ook zien", licht Nadia haar aspiraties toe. "Nou, ik zag je vanochtend zonder make-up en dan ben je heel erg lelijk!", lacht Jaap. "Ja, vind ik ook", geeft Nadia toe. Ja, zoiets hadden we al begrepen, Nadia…

zondag 28 oktober 2007 @ 20:57:46 #74
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54230895
20:04 Opnieuw snode plannen...

Lieke en Luc kunnen het steeds beter vinden en ook vandaag zijn ze niet bij elkaar weg te slaan. Samen bedenken ze een plan om Dennis en Nadia, die samen in de jacuzzi zitten, te dwarsbomen. "Eigenlijk moeten wij gewoon met z'n tweeën in de jacuzzi gaan zitten, om Nadia jaloers te maken", stelt Luc voor. "Nou, dat bespreek ik dan eerst even met Huub", zegt Lieke, die geen zin heeft in nog meer problemen. "Oké. Maar we gaan daar gewoon bij zitten en we negeren ze compleet!", gaat Luc verder. Gaan Luc en Lieke nu ook al snode plannen brouwen?

20:19 "Wat doen we eraan?"

Terwijl Dennis en Nadia nog steeds in de jacuzzi zitten, houden Huub, Lieke, Brian, Amanda en Luc even tactisch beraad. "Dennis is zich weer helemaal aan het 'inlikken' bij Nadia. Wat gaan we eraan doen?", vraagt Huub. "Nadia is niet verliefd op Dennis. Echt niet", nuanceert Amanda de Oldenzaler. "Maar hoe meer druk je op Nadia zet, hoe dichter ze weer tegen Dennis aan kruipt", vult Luc aan. "Ik denk dat er een vrouwelijke gastspeelster komt. Als zij dan Dennis inpakt, dan gaat het vanzelf", vindt Huub dan weer. Zo te zien zijn Dennis en Nadia nog steeds het mikpunt van de plannen. Zouden ze elkaar een tweede keer staande kunnen houden?

zondag 28 oktober 2007 @ 21:17:47 #75
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54231375
20:50 Als de nood het hoogst is...

Lucs voorspelling blijkt volledig waar te zijn: Nadia en Dennis zijn niet bij elkaar weg te slaan. Nadia dreigt in de jacuzzi opnieuw te verdrinken in twijfels, maar gelukkig is de redding nabij: "Je moet gewoon doen wat je hart je ingeeft", spreekt Dennis. "Ik heb mezelf ook zo vaak anders voorgedaan dan dat ik ben. Je moet niet bang zijn om keuzes te maken. Maar ik merk dat je het moeilijk vindt", gaat hij verder. Gaat het Dennis dan echt lukken om Nadia weer in te palmen?

21:02 Nadia eet van twee walletjes

Even uit de jacuzzi rent Nadia meteen naar Luc toe om hem een kusje te geven. Daarna rent ze met drankjes weer terug in de armen van Dennis. Arme Nadia… Hoelang blijft ze nog verscheurd door haar gevoelens voor twee mannen in de Villa?

21:09 Luc op strooptocht

Niet alleen in de jacuzzi bloeit er liefde op. Ook in de Chill Room gebeuren er romantische dingen. Luc en Amanda zingen samen duetten van Lionel Ritchie en Jay Z en Beyoncé. De rapper lijkt wel op strooptocht om alle dames van de Villa te charmeren. "If you was my boyfriend..." , zingt Amanda vol passie... Brian, waar ben je?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')