abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 november 2007 @ 21:57:45 #301
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54366827
21:35 Gezelligheid!

De band Overlast is in de Villa gearriveerd. De muzikanten worden met veel enthousiasme begroet, de Miljonairs vinden het leuk dat ze er weer zijn. De column van Amanda en Nadia wordt meteen opgeborgen en de twee gaan zich mooi maken. Langzaamaan komen ook alle Miljonairs naar de keukentafel toe, om daar gezellig met de band te praten en een drankje te drinken. Het wordt een gezellige avond!

21:49 Dark Dennis...

Nadia neemt Dennis even apart. De brunette heeft hem gevraagd naar haar column te kijken, maar gelooft niet dat hij in de korte tijd dat hij het blaadje onder zijn ogen had, ook daadwerkelijk goed naar haar tekst heeft gekeken… "Ik wil gewoon…", gaat ze verder nadat hij haar zojuist heeft gezegd het wel degelijk te hebben gelezen. Maar ze wordt weer onderbroken. "Ik heb het gelezen!", zegt Dennis ineens vrij agressief. "Maar…", stamelt ze, maar weer wordt ze afgekapt. "Nee, deze bullsh*t hoef ik niet meer!", roept Dennis. Er volgt een discussie maar Nadia loopt uiteindelijk weg. Als ze buiten gehoorafstand is mompelt hij: "G*dverd*mme k*twijf!" De darkside van Dennis is eindelijk weer even in beeld geweest…

Bron: Villa Vandaag, 04-11-2007
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')