abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 november 2007 @ 09:37:56 #276
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54351025
09:19 Heerlijk, die kingsize bedden!

Brian en Huub zijn heelhuids teruggekomen van hun eerste optreden gisteravond in de Time Out in Gemert, tenminste; zo ziet het er wel naar uit. De twee heren liggen er namelijk heerlijk warmpjes bij in hun kingsize bedden. Wij zijn benieuwd naar de bevindingen van de toekomstige popsterren!

Bron: Villa Vandaag, 04-11-2007
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zondag 4 november 2007 @ 09:57:56 #277
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54351150
09:47 Steuntje in de rug

Lieke heeft gister haar halfjaardag gevierd en ze kreeg daarom haar zus en een vriendin op bezoek. Het deed haar duidelijk goed en wie weet heeft het haar weer een beetje sterker gemaakt. De laatste tijd heeft de Hilversumse niet lekker in haar vel gezeten en ze dacht zelfs aan een vrijwillig vertrek uit de Villa. Zal het bezoek van gister haar een beetje gesterkt hebben? Of pakt ze alsnog de biezen?

Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zondag 4 november 2007 @ 10:17:55 #278
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54351263
10:13 Terug bij af?

De Miljonairs hebben er een roerige week opzitten. De ene ruzie na de andere kwam aan het daglicht en de sfeer was dan ook te snijden. Gister keerde de gezelligheid weer een beetje terug en zo vierde Lieke haar halfjaardag en kreeg Huub bezoek van zijn broer. De Oldenzaler had moeite om zijn eigen broer te herkennen, maar toen het eenmaal zover was, was het weer ouwe jongens krentenbrood. Daarnaast zijn Huub en Lieke toch weer naar elkaar toegetrokken. Zal de relatie weer hersteld zijn? Of vervallen we in de vertrouwde discussies…

Voorlopig slaapt Huub nog alleen...

zondag 4 november 2007 @ 10:57:56 #279
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54351610
10:40 Lekker alleen!

Huub heeft vannacht weer eens alleen geslapen. De Oldenzaler ligt moederziel alleen in zijn kingsize bed. Natuurlijk heeft elk nadeel ook een voordeel en in dit geval is voor Huub het voordeel dat hij alle bedruimte mag opeisen. En dat doet de Oldenzaler dan ook. Lekker dwars, geheel Huub's wijze, ligt de Miljonair in bed. En wat ook opmerkelijk is, is dat hij zijn twee kussens niet gebruikt. Geheel kussenloos ligt hij heerlijk dwars te dommelen. Slaap zacht, Huub!

zondag 4 november 2007 @ 11:17:54 #280
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54351850
11:06 Time-Out!

Het is weer een typische zondag. De Miljonairs liggen nog hoog en breed te slapen er niets wijst erop dat dit binnenkort gaat veranderen. Wie zal er vandaag als eerste wakker worden? Lieke is gebruikelijk de eerste wakkere Miljonair. Zal ze ook vandaag het spits afbijten? Van Huub en Brian hoeven we niet zoveel te verwachten. De twee zijn diep in de nacht thuis gekomen van hun optreden in de Time-Out in Gemert. Die zullen dus wel wat rust nodig hebben…

zondag 4 november 2007 @ 11:57:53 #281
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54352462
11:36 Op naar de volgende...

We hebben nog steeds geen enkele beweging gesignaleerd in de Villa. Wat zou ons vandaag te wachten staan? Afgelopen donderdag heeft Luc ons verlaten en daarmee is de gastspeler weer van het toneel verdwenen. Wanneer maakt de volgende gastspeler zijn opwachting? Of is het heel misschien wel een gastspeelster? Wie weet valt één van de Miljonairs als een blok voor hem of haar…

zondag 4 november 2007 @ 12:17:53 #282
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54352831
11:58 Miljonairs onderscheiden zich van Jan Modaal!

De meeste Nederlanders slapen gemiddeld zeven uur en twintig minuten. Jan Modaal gaat om half twaalf naar bed, slaapt tien minuten later in en staat om zeven uur weer op; zo blijkt uit onderzoek uitgevoerd aan de Universiteit Utrecht. Geschat wordt dat mensen zo'n 90% slapen van wat ze zouden moeten. Uit deze feiten blijkt dat de meeste mensen minder slapen dan ze zouden moeten doen. Maar onze Miljonairs komen zeker geen slaap te kort! Nee, die liggen nog allemaal op één oor te ronken!

zondag 4 november 2007 @ 12:37:55 #283
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54353179
12:27 Breuk

Ook Dennis en Nadia slapen nog steeds apart. De beëindiging van de relatie mag voor een groot deel worden toegeschreven aan gastspeler Luc. Zijn verschijning bracht Nadia aan het twijfelen en uiteindelijk besloot ze Dennis aan de kant te zetten. Zullen de twee, na het vertrek van Luc, weer dichter naar elkaar toe groeien? Of is de breuk blijvend…

zondag 4 november 2007 @ 13:17:52 #284
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54353981
13:08 Wedstrijdje uitslapen?

Het is inmiddels al middag… Maar ook op zondagmiddag liggen alle Miljonairs nog lekker te dommelen. Zondag is dan ook een officiële rustdag en iedereen neemt het er ook van. Zal er vandaag een wedstrijd 'wie het langst in bed kan blijven liggen' gehouden worden? Het lijkt er wel een beetje op! Het is in ieder geval erg rustig, maar ja, voor hoelang nog?

zondag 4 november 2007 @ 13:57:51 #285
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54354764
13:34 Nu even niet...

Voor de meeste stelletjes in De Gouden Kooi is zondagochtend een mooi tijdstip voor wat relatiegymnastiek. Normaalgesproken wordt er lustig op los gefokt, maar vanochtend is dit niet aan de orde. Maar ja, Nadia en Dennis zijn uit elkaar, Huub en Lieke doen het niet meer, dus dan blijven alleen Brian en Amanda over. Maar helaas, ook dit koppel is vandaag met reces. Volgende week beter…

Lieke in ruste...

zondag 4 november 2007 @ 14:37:51 #286
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54355647
14:02 Bezoek van Sesamstraat?

Jaap is vandaag de vroege vogel! En over vogel gesproken…Hij heeft wel iets weg van Pino! Pino is blauw en groot en laat het nou net zo zijn dat Jaap vandaag ook blauw en groot is. Zo groot dat hij niet eens op het beeld past! Oordeel zelf…

14:28 Actie!

We mogen langzaamaan aannemen dat er vandaag records gebroken gaan worden. Met uitzondering van Jaap heeft niemand zich nog laten zien en dat terwijl we de drie uur naderen. Om drie uur zullen de lichten aangaan en zullen de Miljonairs er aan moeten geloven. Met zoveel slaap achter de rug mag je toch verwachten dat er vanavond nog wat actie op het programma staat. We zullen het zien! Eerst maar eens wakker worden…

zondag 4 november 2007 @ 14:57:51 #287
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54356130
14:55 Snurk! Snurk! Snurk!

Hoewel Lieke normaliter de vroege vogel van de Villa is, laat de Hilversumse het vandaag afweten. Met open mond klinkt er een zacht gesnurk uit het bed van de blondine. Het lijkt er op dat ze haar taak als vroege vogel vandaag aan Jaap heeft overgedragen. Want die is wel vroeg uit de veren! Nou ja, vroeg?

zondag 4 november 2007 @ 15:37:50 #288
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54357186
15:16 Zondag 4 november...

...in een notendop!

15:35 Goedemorgen!

Zojuist is Nadia gaan wandelen. Ze banjert wat door de slaapkamer en gaat uiteindelijk op het bed van Dennis zitten. In eerste instantie reageert de Alphenaar niet, maar uiteindelijk gaat hij toch rechtop zitten; ware het niet dat Nadia dan alweer weg gewandeld is. Dennis gaat dan maar weer liggen en Nadia stapt onder de douche. Eindelijk beweging! Het duurt even, maar dan heb je ook wat…

zondag 4 november 2007 @ 16:17:50 #289
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54358183
15:49 Tekenen van leven

De vaart begint erin te komen. Ook Brian en Amanda bevinden zich inmiddels in het rijk der wakkeren en springen direct onder de douche. Ook Huub heeft de ogen geopend en besluit een boek te gaan lezen. Al met al mogen we concluderen dat de dag officieel is begonnen. En het is nog geen eens vier uur! Klasse hoor.

zondag 4 november 2007 @ 16:37:51 #290
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54358757
16:02 Nog niet eens zo lang wakker...

...en nu is de 'grootste' sportieveling van de Villa al aan het fietsen!

16:14 Muzikale snode plannen

Al voor de spiegels worden er vandaag snode plannen gesmeed. Dit keer in liedvorm. "Lieke gaat doormidden vandaag olé. We gaan haar de hele middag zieken olé olé", zingt Amanda terwijl ze zich aan het omkleden is. "Ik weet alleen niet of we dat wel mogen. Straks worden ze weer saved by the bell. Daar sta ik niet van te kijken, net zo min als jij", vult Nadia haar vriendin aan. "Dan worden ze weer saved by the bell!", laat de blondine de laatste klanken van hun zelfbedachte nummer horen. De twee dames hebben er zin in vandaag!

zondag 4 november 2007 @ 16:57:49 #291
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54359220
16:26 "Ik ben blij dat ik een man ben!"

Dennis heeft voor de zoveelste keer met een wattenschijfje de overtollige make-up van Nadia's gezicht gehaald. Als hij klaar is stuurt hij haar weg met een welgemeend 'wegwezen nu!'. Vervolgens begint hij zijn frustratie uit te spreken tegen een zichzelf omkledende Lieke. "Ik ben blij dat ik een man ben, uit je nest komen, scheren, gel. Ik haat het, zoveel make up", moppert hij, terwijl hij voor de spiegel staat. Lieke is niet van plan om op het relaas van de ijdele Miljonair te reageren en loopt gewoon weg. Ze zal wel denken, de pot verwijt de ketel…

zondag 4 november 2007 @ 17:17:51 #292
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54359684
16:44 Brians warrige haren

Amanda probeert Brian ervan te overtuigen dat hij iets aan zijn haar moet gaan doen. "Die krullen zitten alle kanten op, dat ziet er niet uit!", zegt ze terwijl ze aan haar vriendjes haar zit. Brian lijkt vandaag geen zin te hebben in een discussie over haar. "Ik ga vandaag sporten, lekker pompen", deelt hij Amanda mee. Zij probeert nog wat over zijn warrige haar in te brengen maar dit heeft geen zin. "Ik ga over Holleeder lezen, mijn partner in crime. Wegwezen!", beveelt hij zijn vriendin. De mannelijke Miljonairs lijken wel een beetje kribbig vandaag. Zullen ze zenuwachtig zijn voor een eventuele nieuwe mannelijke gastspeler?

17:11 IJverige dames!

Nadia en Amanda zijn druk bezig met het columnschrijven en het brainstormen erover. Afgelopen vrijdag kregen ze een expert op bezoek en na diens vertrek spatte het enthousiasme van de dames af! "In deze column reageren ze niet echt op elkaar…", mompelt Nadia die zojuist een voorbeeld heeft gelezen.. "Ik heb een dagboekcolumn gelezen", zegt Amanda opgewekt. En nu zelf eentje produceren jongens! Het resultaat zal binnenkort op onze website verschijnen!

zondag 4 november 2007 @ 17:37:49 #293
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54360195
17:21 Het is en blijft...

Huub en Lieke nemen samen de post door. Ondanks het feit dat ze uit elkaar zijn krijgen ze nog wel brieven van fans die aan hen beiden zijn gericht. Vele steunbetuigingen hebben zwart op wit de Villa bereikt… "Het is jammer, maar jullie keuze. Val elkaar niet aan, maar help elkaar", is een van de teksten. "Maar het is en blijft De Gouden Kooi! Alles kan!", roept Huub. Doelt hij op een mogelijke hereniging?

zondag 4 november 2007 @ 18:17:47 #294
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54361172
17:48 Geestelijk werkt het misschien niet meer...

...maar op fysiek gebied klikt het nog prima!

zondag 4 november 2007 @ 19:17:46 #295
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54362536
18:18 Amanda een golddigger? Nee...

Nadia en Amanda kletsen honderduit over golddiggers. Amanda ziet zichzelf niet als een golddigger en ook voor Nadia is het een ver van haar bed show. Toch worden de rijke vriendjes wel even besproken… In ieder geval heeft Amanda haar onderwerp voor haar column gevonden! Tevreden schrijft ze erop los. "Ik heb nog teveel nutteloze zinnen ertussen staan", klaagt Nadia en ze buigt zich voorover. Maar Amanda heeft een ander idee: "We pakken een wijntje!" En zo zullen de dames nog wel op vele andere onderwerpen komen!

18:52 De gezworen vijanden...

zondag 4 november 2007 @ 19:37:48 #296
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54362979
19:18 Hij is af!

Amanda heeft haar column af! Ze rent meteen naar Jaap toe om hem te vragen wat hij ervan vindt. Zodra ze haar stuk heeft voorgelezen steekt hij glimlachend zijn duimen omhoog, om vervolgens als ze dolblij wegloopt mistroostig nee te schudden tegen de camera's. Gelukkig is Dennis niet zo'n lolbroek, als de blondine om zijn mening vraagt geeft hij wat tips maar over het algemeen vindt hij het een goede column. Huub raadt haar aan wat meer ervaringen van zichzelf erin te stoppen. Nu afwachten wat Nadia ervan bakt…

zondag 4 november 2007 @ 19:57:46 #297
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54363414
19:30 Brian de kok

Brian is druk bezig met het avondmaal. Pasta met ossenhaas staat op het menu. De Antilliaan snijdt, bakt en roert vol overgave in de keuken. Is het niet beter om te wachten met je uit te sloven tot de nieuwe gastspeler er is, Brian? Wie weet is het wel een bloedmooie vrouw…

zondag 4 november 2007 @ 20:17:46 #298
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54363967
19:59 Kok Dennis?

Dennis, Amanda, Brian en Nadia smikkelen er lustig op los. "Lekker", zeggen alle eters na elkaar. "Je zult maar zo'n vriendje hebben", denkt Nadia hardop. Beetje sneu voor Dennis die aan tafel zit. Hoewel het haar vriendje officieel niet meer is, zal hij het zich best eens aan kunnen trekken. Heeft de ijdele Miljonair eigenlijk weleens gekookt in de Villa? We kunnen het ons even niet herinneren dus vaak zal het niet geweest zijn. En liefde gaat door de maag Dennis… Een tip?

20:04 Jaap te paard?

"Hoe snel kan 'ie?", vraagt Jaap aan Lieke als zij aan het paardrijden is. "Zullen we even turboboost doen voor ome Jaap?", vraagt de Hilversumse aan Fries. Nadat ze een rondje hard gegaloppeerd hebben, vraagt de grote Miljonair zich verwonderd af waarom ze er niet afvalt. "Ooit kan jij dit ook, als je een paar pondjes kwijt bent!", zegt Lieke bemoedigend tegen Jaap. Wie weet zien we hem ook ooit nog door de bak scheuren op Fries…

20:09 Zoek chocola!

Brian toont interesse in de afvalmethodes van Jaap en zijn huidige dieet. "Ik ben letterlijk verslaafd aan eten, waardoor zes maaltijden per dag niet voor mij werken", vertelt hij. Hij gaat verder over dat zijn hersenen hem bepaalde zoekopdrachten geven zoals 'zoek chocola'. "Zoek appel' geeft een stuk minder genot", betoogt Jaap alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Brian luistert aandachtig en knikt op gezette tijden, maar zou hij het ook echt begrijpen?

zondag 4 november 2007 @ 21:17:46 #299
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54365633
20:39 Nieuwe rivalen...

'Gastspeler' Tanner, de witte pony, zit sinds een paar dagen in de Villa, maar lijkt eindelijk te doen waarvoor hij in De Gouden Kooi is gezet; onrust stoken. Als Lieke even niet kijkt, staan hij en Fries dreigend tegenover elkaar. Fries had vast een nare opmerking naar zijn hoofd geslingerd gekregen en rukte zich los van het touw. Lieke krijgt lucht van het voorval en probeert Fries weg te trekken. Dreigend kijkt Tanner zijn rivaal na. Ook in De Gouden Stallen zal het niet rustig blijven…

zondag 4 november 2007 @ 21:37:44 #300
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54366229
21:09 Druk druk druk...

De Miljonairs zijn ijverig bezig deze avond. Nadia en Amanda zijn nog steeds druk met hun column en Brian staat de dames met raad en daad bij. Huub is al een tijd bezig met piano-spelen en heeft zich enkel laten ophouden voor een zoensessie met Lieke. Wat een ambitieuze Miljonairs ineens!

21:27 Alleen maar kritiek

Brian zit al uren bij Nadia en Amanda om hen bij te staan in het schrijven van de column. Maar dit wordt hem niet in dank afgenomen. "Je bent goed in kritiek geven, maar niet in complimenten geven!", roept Amanda tegen Brian. "Ik denk dat Amanda een complimentje van haar vriendje wil", merkt Nadia op. "Ik denk dat als ik zoveel kritiek kan ontvangen ik ook wel een complimentje verdien", zegt de blondine en kijkt haar vriendje verwijtend aan. Als Brian uiteindelijk zuchtend wegloopt, vervolgt Amanda haar betoog tegen Nadia. Deze kapt het gesprek een beetje af en de dames besluiten op zoek te gaan naar andere slachtoffers om hun column aan te laten lezen…

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')