19:59 Kok Dennis?Dennis, Amanda, Brian en Nadia smikkelen er lustig op los. "Lekker", zeggen alle eters na elkaar. "Je zult maar zo'n vriendje hebben", denkt Nadia hardop. Beetje sneu voor Dennis die aan tafel zit. Hoewel het haar vriendje officieel niet meer is, zal hij het zich best eens aan kunnen trekken. Heeft de ijdele Miljonair eigenlijk weleens gekookt in de Villa? We kunnen het ons even niet herinneren dus vaak zal het niet geweest zijn. En liefde gaat door de maag Dennis… Een tip?
20:04 Jaap te paard?"Hoe snel kan 'ie?", vraagt Jaap aan Lieke als zij aan het paardrijden is. "Zullen we even turboboost doen voor ome Jaap?", vraagt de Hilversumse aan Fries. Nadat ze een rondje hard gegaloppeerd hebben, vraagt de grote Miljonair zich verwonderd af waarom ze er niet afvalt. "Ooit kan jij dit ook, als je een paar pondjes kwijt bent!", zegt Lieke bemoedigend tegen Jaap. Wie weet zien we hem ook ooit nog door de bak scheuren op Fries…
20:09 Zoek chocola!Brian toont interesse in de afvalmethodes van Jaap en zijn huidige dieet. "Ik ben letterlijk verslaafd aan eten, waardoor zes maaltijden per dag niet voor mij werken", vertelt hij. Hij gaat verder over dat zijn hersenen hem bepaalde zoekopdrachten geven zoals 'zoek chocola'. "Zoek appel' geeft een stuk minder genot", betoogt Jaap alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Brian luistert aandachtig en knikt op gezette tijden, maar zou hij het ook echt begrijpen?
Bron: Villa Vandaag, 04-11-2007
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel