Nu kan het ook, dus met bepaalde software het scherm aan bv. winamp koppelen moet te doen zijn, maar hoequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:18 schreef dikkedorus het volgende:
Als het geen magisch "plak mij op een aparaat en dan kan ik je zeggen welke MP3 hij afspeelt"-schermpje is dan geef ik je weinig kans dat jij dat voorelkaar kan krijgen. Uiteraard kan het wel. Met een microcontroller en de juiste API kom je er wel
Een ''mod'' ? Dit schermpje is zeker te gebruiken, met een beetje elektronica kennis moet dat lukken. Zorg iig voor een datascheet van dat ding. Dan kun je pas verderquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:39 schreef vdvorst het volgende:
Het is een Packard Bell audiodream, zover ik kan vinden is daar nog geen mod van op internet gezet
Een paar posts daarboven werd ook over mod gesproken, vandaar,quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:47 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Een ''mod'' ? Dit schermpje is zeker te gebruiken, met een beetje elektronica kennis moet dat lukken. Zorg iig voor een datascheet van dat ding. Dan kun je pas verder.
Die staan zo op internet. Op dat schermpje staat ergens een typenummer. Ga daar eens naar zoeken en post dat hier.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:54 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Een paar posts daarboven werd ook over mod gesproken, vandaar,
maar het is dus waarschijnlijk te veel werk(datasheet heb ik iig niet, laat staan een datascheet!)
Daar heb ik op gezocht, 0 resultaten,quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:02 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Die staan zo op internet. Op dat schermpje staat ergens een typenummer. Ga daar eens naar zoeken en post dat hier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |