ik was er zelf ook snel aangewend, maar de rest van het studielandschap op de Högskolan i Borås duidelijk nietquote:
Het is leuk als je thuis ben, maar als je op school even snel iets op het forum te lezen..quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:40 schreef Deansensitized het volgende:
Lekker uitgewaaid Luc?
En ja, hier ook PB. Constant half naakte dames in de header. Opzich niks mis mee, maar wel beetje overbodig zo.
Ik kom er aan!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dank je![]()
Ik ga vanavond ook weer aan het ölen weer aan de vodka
![]()
quote:
Het viel me nu pas opquote:En ja, hier ook PB. Constant half naakte dames in de header. Opzich niks mis mee, maar wel beetje overbodig zo.
Het is 12 uur rijden vanaf Den Haag.. dus denk een uurtje of 10 vanuit Frieslandquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:44 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ik kom er aan![ afbeelding ]
Zweden.. 2x zo'n gigantisch dure tolbrug!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het is 12 uur rijden vanaf Den Haag.. dus denk een uurtje of 10 vanuit Friesland
Vanavond feestje van de Student Union.. bring your own beer and snacks..
BITTERBALLEN!!... alleen hebben we geen frituur![]()
hey Damzkieeeeeequote:
zit net aan me 3 uur (AH) sultana + bakje warme chocoquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:03 schreef ChatGirl het volgende:
Iemand een cup-a-soupje?
ja lekker. Ik heb echt een vrijdagmiddag dip op het moment en ik moet nog 1,5 uurquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:03 schreef ChatGirl het volgende:
Iemand een cup-a-soupje?
Appel, als je een keertje langskomt heb ik er nog zat liggen voor je hoor.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:07 schreef ChatGirl het volgende:
Sultana's zijn tof! Appel, bosvruchten of naturel?
Ik eet me al een slag in de rondte aan sultana'squote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:15 schreef HansU het volgende:
[..]
Appel, als je een keertje langskomt heb ik er nog zat liggen voor je hoor.
Chinese tomaat is mijn favorietquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:15 schreef ChatGirl het volgende:
Welke, chinese tomaten, heldere kip, ui?
van mij ook, al heb ik toch eigenlijk liever een echt soepje uit een blikjequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Chinese tomaat is mijn favoriet![]()
![]()
gister op me stage een complete verpakking leeg gevrotenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:17 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik eet me al een slag in de rondte aan sultana's
Ik eet standaard per dag 2 pakjes sultana's en dat vind ik al veel.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:19 schreef HansU het volgende:
[..]
gister op me stage een complete verpakking leeg gevroten![]()
Naast dat pak sultana's had ik ook nog me 6 boterhammetjes voor bij de lunchquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:23 schreef Deansensitized het volgende:
Ik eet helemaal geen Sultana's [ afbeelding ]
Gewoon boterhammetjes![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |