God god, wat een onzin. En het is ook nooit goed he?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:13 schreef NED het volgende:
Ik mag toch hopen dat ie niet naar Giel "ik kies niet voor het geld" Beelen gaat.
Jezus zeg, zn huidige werkgever onder druk zetten om zo tot een beter contract te komen met een dikke vette loonsverhoging en dan in de media roepen dattie het niet voor het geld doet
Bah bah, wat een kwal
Inderdaadquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:44 schreef Piles het volgende:
Nek-aan-nek volgens de notaris
Al geloof ik daar altijd weinig van
Het gaat mij erom dattie achteraf heel popiejopie roept dat ie niet voor het geld kiest, maar ondertussen als hij bij 3FM geen dikke vette loonsverhoging had gekregen dat ie dan wel degelijk voor het geld gekozen had.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:23 schreef peterfan het volgende:
[..]
God god, wat een onzin. En het is ook nooit goed he?![]()
Als ie wel was gegaan was het een lul geweest, en nu dus blijkbaar ook. Typsich nederlandse mentaliteit..![]()
Hoezo, zijn werkgever onder druk zetten? Hij krijgt een "offer you can't refuse" van 538. Bijna iedereen zou hiervoor gegaan zijn. Logisch dat je dan bij je huidige werkgever gaat praten of er iets meer in zit. Zou jij doen, zou ik doen, doet iedereen. Maar wat is het lekker makkelijk om iemand daar op af te rekenen... Noem mij maar eens iemand die, net als Giel, niet gegaan zou zijn?
Wat mij betreft verdient ie m dik!![]()
Top2000quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:24 schreef Piles het volgende:
[ afbeelding ]
Gouden Radio-oortje: Top2000
Niet helemaal lekker met screenshot, maar ach
Rickquote:
Die kans is helaas aanwezigquote:
Naja de Top 2000 is gewoon logisch hoor.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:46 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Dit is een diep dal voor radioluisterend NL, als een programma van Radio 2 gaat winnen.
Heb jij eens groot gelijk inquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:33 schreef NED het volgende:
Volgens mij trekt Radio2 veel meer luisteraars dan iedereen denkt
Ik vrees dat jullie niet naar het Theater van het Sentiment luisterenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:47 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Naja de Top 2000 is gewoon logisch hoor.
Maar Theater van het Sentiment is wel bizar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |