quote:
Kom naar Twisted, vanaf 16 jaarquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:08 schreef no1uknow het volgende:
Zijn d'r eigenlijk wel hardstyle feesten onder de 18 jaar?
5 maanden nog en dan ben ik 18
3 maanden tot m'n 18de, maar draai vanavond op 18+ feest.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:08 schreef no1uknow het volgende:
Quakedance.comquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:08 schreef no1uknow het volgende:
redelijk lineupje moet ik zeggenquote:Abject
Alphaverb
Alpha² (Alpha Twins)
Bazz!
Brennan Heart
Josh & Wesz
MC: Villain
Qlimax België, in Hasseltquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:08 schreef no1uknow het volgende:
quote:
Leuke lineup idd, ik heb hem nog als een twijfel staan want wss staan al die min of meer "talents" in een aparte zaal en ik lees overal dat dat vorig jaar superkut geregeld was, dus nog ff kijken hoe de indeling van de zalen wordquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:33 schreef Silaz het volgende:
[..]
Quakedance.com
[..]
redelijk lineupje moet ik zeggen![]()
@lucky rijssen btw.
Zelf helaas niet doorgekomen bij de talents maar deze keer is het wel een stuk beter gedaan. Voorzover ik weet nog altijd dezelfde zaal maar deze keer is de booth verplaatst waarschijnlijk naar zoals het nu ook bij de DangerouzMind feesten staat. (Iets meer de zaal in inplaats van zo'n afgesloten hokje).quote:Leuke lineup idd, ik heb hem nog als een twijfel staan want wss staan al die min of meer "talents" in een aparte zaal en ik lees overal dat dat vorig jaar superkut geregeld was, dus nog ff kijken hoe de indeling van de zalen word![]()
als het goed is ben ik er nu ook zeker weten!quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:23 schreef nattermann het volgende:
Vanavond Technoboy in Bozzini![]()
mits niet iedereen weer afzegt op het laatste moment, zoals de vorige keer (keren)
OMG!! Zoooo aanwezig he!quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:31 schreef Sethje het volgende:
REVERZE:D:D: WOOOOOOOOOT
wat een lineup
Abject
Brennen Heart
D-Block & S-Te-Fan
Deepack
Headhunterz
Jones
Scope DJ
Tatanka
Wildstylez
Zatox
Donkey Rollers live
Noisecontrollers live
http://partyflock.nl/party/93468/join.html
¤62,50 per stuk, valt wel mee dus.quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:46 schreef Silaz het volgende:
Holy crap; VIP: ¤ 250 , wtf.
lezen is ook een vakquote:Op vrijdag 2 november 2007 17:46 schreef Silaz het volgende:
Holy crap; VIP: ¤ 250 , wtf.
even bij opmerkingen checken: staat VIP= 4 personen ofzoiets...quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:00 schreef Silaz het volgende:
dan staat er bij mij iets heeel anders dan bij jullie![]()
Prijzen
Voorverkoop: ¤ 35 ,50
VIP: ¤ 250 ,-
of kijk ik nou verkeerd?:P
Staat bij mij ook op PF hoor :S.quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:00 schreef Silaz het volgende:
dan staat er bij mij iets heeel anders dan bij jullie![]()
Prijzen
Voorverkoop: ¤ 35 ,50
VIP: ¤ 250 ,-
of kijk ik nou verkeerd?:P
Dat dusquote:Op vrijdag 2 november 2007 18:04 schreef LeonH het volgende:
[..]
even bij opmerkingen checken: staat VIP= 4 personen ofzoiets...
Is bij heel veel belgische feesten dat de VIP-prijs voor 4 personen is
dit is ook mijn 2e keerquote:Op vrijdag 2 november 2007 18:48 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Have fun, show is erg goed! Ik ga in februari voor de 2e x
Jaaaa deze keer toch definitief zeker weten aanwezig!!quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:42 schreef LeonH het volgende:
[..]
als het goed is ben ik er nu ook zeker weten!
denk wel al ergens tussen half 11 en 11 om jones te horen.
Loop denk ik in een grijs shirtje met een oude commodore 64 joystick![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:31 schreef Sethje het volgende:
REVERZE [afbeelding]:D: WOOOOOOOOOT [afbeelding] wat een lineup
Abject
Brennen Heart
D-Block & S-Te-Fan
Deepack
Headhunterz
Jones
Scope DJ
Tatanka
Wildstylez
Zatox
Donkey Rollers live
Noisecontrollers live
ik ben ook de BOBquote:Op vrijdag 2 november 2007 11:11 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik ben alleen wel bob, dus dat is iets minder,maarja dat moet maar een keertje...
Hij is gruwelijkquote:Op vrijdag 2 november 2007 17:31 schreef Sethje het volgende:
REVERZE:D:D: WOOOOOOOOOT
wat een lineup
Abject
Brennen Heart
D-Block & S-Te-Fan
Deepack
Headhunterz
Jones
Scope DJ
Tatanka
Wildstylez
Zatox
Donkey Rollers live
Noisecontrollers live
In België zijn voor zover ik weet alle "grotere" feestjes vanaf 16 jaarquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:58 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Is dat onder de 18 joh
Vanaf de 16 ofzo?
Pff weet ik niet meer....quote:Op zaterdag 3 november 2007 13:23 schreef Sethje het volgende:
@ LeonH: Is Les Drums gedraaid, echt een wereldplaat geaaaaaaaaak
HS NRG was lachen, maarja ik moest bobben dus ik was best gaar jammer genoeg. Werd echt super vet gedraaid door iedereeen, veelnieuwe shit gehoord. Veel mensen gesproken, was gezellig.
Aah wat een heerlijk feestje gisteren! Was pas de 3e keer Bozzini voor mij, maar wat is het toch een gruwelijke locatiequote:Op zaterdag 3 november 2007 13:10 schreef LeonH het volgende:
Lekker avondje Bozzini!
Jones was lekker op dreef met wat early waaronder fire wire, pulse protraction etc. en daarna nog wat nieuw spul: Take on my bootleg, Music in you, Marlboro man
Daarna Marcky....![]()
Wat kan die slecht mixen zeg.. ene plaat af en de ander weer op... wel goeie platenkeuze maar daar was ook alles mee gezegd
Technoboy draaide goed maar toch wordt ik een beetje gek van dat intro en outro gemix van 'm. Maakte zich wel onsterfelijk door Tuuduu!, Superdisco, Blame it on the music, digiwave en nog meer van dit soort knallers te draaien
Rob en mc joe heb ik niet meer gehoord...
Die heb ik vorig jaar al eens gehoord ja.quote:Op zaterdag 3 november 2007 16:45 schreef LeonH het volgende:
heeft iemand deze al es gehoord?
http://www.youtube.com/watch?v=ehRFifY3YrU
vind 'm wel verdomd geinig eerlijk gezegd![]()
ik was ook best wel gaar, 3 brakke lui bij in de autoquote:Op zaterdag 3 november 2007 13:23 schreef Sethje het volgende:
HS NRG was lachen, maarja ik moest bobben dus ik was best gaar jammer genoeg. Werd echt super vet gedraaid door iedereeen, veelnieuwe shit gehoord. Veel mensen gesproken, was gezellig.
openingsplaat van Zany vorig jaar op E-Fectquote:Op zaterdag 3 november 2007 16:58 schreef mstx het volgende:
[..]
Die heb ik vorig jaar al eens gehoord ja.
Weet je de precieze naam van die chasing cars remix? Vond hem wel leuk klinken (voor zover ik me nog kan herinnerenquote:Op zaterdag 3 november 2007 13:31 schreef LeonH het volgende:
[..]
Pff weet ik niet meer....
hij draaide ook nog nero, chasing cars rmx, call it music dacht ik gehoord te hebben, en nog een vet plaatje... ook iets met DJ erin maar weet het niet meer![]()
op de site van TBY staat Unknown - Forget the world dus denk dat 'm dat haast moet zijn. Vond 'm ook wel aardig ja. Toch heeft me dat goed gedaan heb ik in de gaten, zo'n hardstyle feestje hier... hoor je tenminste nog es wat nieuwe platenquote:Op zaterdag 3 november 2007 18:38 schreef nattermann het volgende:
[..]
Weet je de precieze naam van die chasing cars remix? Vond hem wel leuk klinken (voor zover ik me nog kan herinneren)
Ah, bedankt!quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:22 schreef LeonH het volgende:
[..]
op de site van TBY staat Unknown - Forget the world dus denk dat 'm dat haast moet zijn. Vond 'm ook wel aardig ja. Toch heeft me dat goed gedaan heb ik in de gaten, zo'n hardstyle feestje hier... hoor je tenminste nog es wat nieuwe platen![]()
Maar wel strakke flyers tochquote:
Even m'n legendarische quote aanpassenquote:Op zaterdag 3 november 2007 13:31 schreef LeonH het volgende:
[..]
en nog een vet plaatje... ook iets met DJ erin maar weet het niet meer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |