Ik doe een wilde gok: Je hebt het niet zo op hardcore.quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:29 schreef Sethje het volgende:
Thrillogy was vet, super, tot 5.20 uur..daarna geen hardstyle plaat meer gehoord,w aardeloze afsluiter
de stroom ookquote:werkelijk alle sfeer ging eruit
Jep, ach kan gebeuren die 2 minuutjes maakt me dan ook niet uit, het geluid was verder echt wel dik en hard, lekkere diepe bassen vooraanquote:
Drie zalen ja, maar Prophet heeft natuurlijk ook hardcore gedraaid, en dat hoort dan ook bij zijn set. Neophyteis al duidelijk natuurlijkquote:Op zondag 28 oktober 2007 21:57 schreef Sethje het volgende:
Ja het concept is toch 3 zalen, 3 stijlen, waarom is er dan in alle 3 de zalen hardcore of is het al klaar en moet je naar een andere zaal verkassen, echt zon bullshit. Het is zowiezo al bullshit, het idee dat er altijd hardcore gedraaid moet worden op t eind, werkelijk alle sfeer ging eruit, eidereen stond maar een beetje te staan, terwijl het met een rock civilization etcetra zeker wel los zou gaan
Amen!quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:57 schreef Sethje het volgende:
Ja het concept is toch 3 zalen, 3 stijlen, waarom is er dan in alle 3 de zalen hardcore of is het al klaar en moet je naar een andere zaal verkassen, echt zon bullshit. Het is zowiezo al bullshit, het idee dat er altijd hardcore gedraaid moet worden op t eind, werkelijk alle sfeer ging eruit, eidereen stond maar een beetje te staan, terwijl het met een rock civilization etcetra zeker wel los zou gaan
Ja het was echt flink losgaan met die leipe early rave onzinquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:58 schreef Hordo het volgende:
[..]
Drie zalen ja, maar Prophet heeft natuurlijk ook hardcore gedraaid, en dat hoort dan ook bij zijn set. Neophyteis al duidelijk natuurlijk. Verder de meerderheid vind tijdens een feest gewoon een uur hardcore lekker als afsluiten, anders deden ze dat allang niet meer
. Vind het zelf altijd wel relaxed, nog ff lekker helemaal los en dan naar huis
![]()
lekker plaatje ja, alhoewel hij me vaag bekend in de oren klinkt, of ik het liedje nou al een keer eerder heb gehoord ofzoquote:Op maandag 29 oktober 2007 09:34 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik kwam davide sonar nog tegen. Natuurlijk ff een hand gegeven en toch ff vermeld dat ik "techo boheme" op mijn begravenis wil als ik toch eerder de pijp uit ga.
Je had z'n gezicht moeten zien. Ik liep weer door en zag dat hij meteen wees naar mij terwijl hij iets vertelde tegen de dame die naast 'm stond..
Ow en zijn nieuwe plaat.....ganz geil!@!!!!! http://www.youtube.com/watch?v=M1TmEZUcilQ
Eensch!quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:53 schreef Sethje het volgende:
Davide Sonar draaide echt meesterlijk, net als alle andere guest-dj's overigens
quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:26 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ja het was echt flink losgaan met die leipe early rave onzin
Haha strakke actie hoor Boyquote:Op maandag 29 oktober 2007 09:34 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik kwam davide sonar nog tegen. Natuurlijk ff een hand gegeven en toch ff vermeld dat ik "techo boheme" op mijn begravenis wil als ik toch eerder de pijp uit ga.
Je had z'n gezicht moeten zien. Ik liep weer door en zag dat hij meteen wees naar mij terwijl hij iets vertelde tegen de dame die naast 'm stond..
Ow en zijn nieuwe plaat.....ganz geil!@!!!!! http://www.youtube.com/watch?v=M1TmEZUcilQ
Misschien stond ik wel voor lul, maar tis toch ff een ei die je kwijt wil, zeker aan de maker van het nummerquote:Op maandag 29 oktober 2007 13:06 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Haha strakke actie hoor BoyIk zou er als DJ nog best om kunnen lachen.
Graag gedaan hoor Vallerioquote:On Saturday the 6th of October you had your own party in the MatriXX. How did you experience this event?
There are a lot of clubs I like, but just a few stay in my head, and Matrixx surely does! It's my favourite club in Holland and you can imagine what was my reaction when they asked me to do an XXclusive night there.There was a lot of work to do for this party but I absolutely got what I wanted. Line up made of friends who helped me with my label, decoration in Zanza style, huge soundsystem,right timetable and freedom to choose music all night long. These things created a unique atmosphere! The only 'fault' is that I did not expect that huge amount of people and therefore the club was overcrowded. Beside this ( If I got to take it in a negative way ) this was the best party of 2007 for me and it will be impossible to forget. I would like to thanks again all the people who have been part of it. That night will be in my heart forever.
Ziet er erg goed uitquote:Op maandag 29 oktober 2007 13:47 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Misschien stond ik wel voor lul, maar tis toch ff een ei die je kwijt wil, zeker aan de maker van het nummer
Ow voor de mensen die er geweest zijn
http://events.q-dance.nl/2007-09_29-september_x-qlusive/after/
http://events.q-dance.nl/2007-09_08-september_q-base/after/
Luna liveset op Q-Basequote:1. Luna & Kold Konexion - Something Sweet
2. Zappaman - Lawn Mower (Not In My Backyard Mix)
3. Wildstylez - Life's A Bitch
4. Dutch Masters - Get Up
5. Luna meets Trilok & Chiren - Street Knowledge
6. Southstylers - Wicked Generaton (Zany's Overdrive Mix)
7. DJ Isaac - Backstage (Showtek Remix)
8. ID (Don't mess whit the light...) (New Mythica!?)
9. Tuneboy - Housensation (DJ Isaac Remix)
10. Girls From Hardasia - Hardasia (Mix 2)
11. Headhunterz - Speakafreak
12. Showtek - FTS (Original Mix)
13. Zatox & Activator - Don't Let It Go (Baco Mix)
14. Noisecontrollers - Crump
15. G-Town Madness vs The Viper - Here It Comes (D-Block & S-Te-Fan Remix)
16. Machinehead - Headwave (Zatox Mix)
17. Southstylers - Pounding Senses (Deeper Inside Mix)
18. ID
19. The Prophet ft. Headhunterz - High Rollerz
20. Donkey Rollers - No One Can Stop Us (Showtek Kwartjes Mix)
21. Clive King & Xzellar - Evolution Leeps FWD
22. Dutch Masters - Insomnia
23. Chriss Cross - Jump
24. The Masochist - Kill The Rmx 2005
25. Masters Of Ceremony - Way Of Life
26. DJ Isaac - Bad Dreams
27. Buzz Fuzz - Frequencies
28. Masoko Solo - Pessa Pessa
29. DJ E-Rick meets Sequential One - Dance
30. Chosen Few - Name Of The DJ (Original Mix)
Die zit ik ook net te luisteren hier op mijn stage. Heerlijke set. Ben echt weer fan van die vent. Kan ook niet wachten op 1 december in de matrixx.quote:
Word gek van dat nummer... NC hebben veel betere nummers dan Crump.quote:14. Noisecontrollers - Crump
quote:Some good looking bitches in Holland like to know if you are single or if you are already married?!
Eindelijk hij begint weer terug te komen!quote:
Ja lijkt erop dat Luna weer meer ervoor gaat wat die zelf lekker vind, en het niet meer nodig vind om alleen het allernieuwste te draaienquote:Op maandag 29 oktober 2007 15:18 schreef LeonH het volgende:
[..]
Eindelijk hij begint weer terug te komen!
Tijdje gehad dat ik 'm niet meer kon horen. Klote platenkeuze met Qlimax 2005 als dieptepunt maar op Mysteryland had ie het alweer wat goedgemaakt en als ik deze set bekijk al helemaal!![]()
Pcies, daarom was hij de held in Outland vorige week. Gewoon lekkere nummers draaien van 1 a 2 jaar oudquote:Op maandag 29 oktober 2007 15:19 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja lijkt erop dat Luna weer meer ervoor gaat wat die zelf lekker vind, en het niet meer nodig vind om alleen het allernieuwste te draaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |