quote:
Kom naar Twisted, vanaf 16 jaarquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:08 schreef no1uknow het volgende:
Zijn d'r eigenlijk wel hardstyle feesten onder de 18 jaar?
5 maanden nog en dan ben ik 18
3 maanden tot m'n 18de, maar draai vanavond op 18+ feest.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:08 schreef no1uknow het volgende:
Quakedance.comquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:08 schreef no1uknow het volgende:
redelijk lineupje moet ik zeggenquote:Abject
Alphaverb
Alpha² (Alpha Twins)
Bazz!
Brennan Heart
Josh & Wesz
MC: Villain
Qlimax België, in Hasseltquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:08 schreef no1uknow het volgende:
quote:
Leuke lineup idd, ik heb hem nog als een twijfel staan want wss staan al die min of meer "talents" in een aparte zaal en ik lees overal dat dat vorig jaar superkut geregeld was, dus nog ff kijken hoe de indeling van de zalen wordquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:33 schreef Silaz het volgende:
[..]
Quakedance.com
[..]
redelijk lineupje moet ik zeggen![]()
@lucky rijssen btw.
Zelf helaas niet doorgekomen bij de talents maar deze keer is het wel een stuk beter gedaan. Voorzover ik weet nog altijd dezelfde zaal maar deze keer is de booth verplaatst waarschijnlijk naar zoals het nu ook bij de DangerouzMind feesten staat. (Iets meer de zaal in inplaats van zo'n afgesloten hokje).quote:Leuke lineup idd, ik heb hem nog als een twijfel staan want wss staan al die min of meer "talents" in een aparte zaal en ik lees overal dat dat vorig jaar superkut geregeld was, dus nog ff kijken hoe de indeling van de zalen word![]()
als het goed is ben ik er nu ook zeker weten!quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:23 schreef nattermann het volgende:
Vanavond Technoboy in Bozzini![]()
mits niet iedereen weer afzegt op het laatste moment, zoals de vorige keer (keren)
OMG!! Zoooo aanwezig he!quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:31 schreef Sethje het volgende:
REVERZE:D:D: WOOOOOOOOOT
wat een lineup
Abject
Brennen Heart
D-Block & S-Te-Fan
Deepack
Headhunterz
Jones
Scope DJ
Tatanka
Wildstylez
Zatox
Donkey Rollers live
Noisecontrollers live
http://partyflock.nl/party/93468/join.html
¤62,50 per stuk, valt wel mee dus.quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:46 schreef Silaz het volgende:
Holy crap; VIP: ¤ 250 , wtf.
lezen is ook een vakquote:Op vrijdag 2 november 2007 17:46 schreef Silaz het volgende:
Holy crap; VIP: ¤ 250 , wtf.
even bij opmerkingen checken: staat VIP= 4 personen ofzoiets...quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:00 schreef Silaz het volgende:
dan staat er bij mij iets heeel anders dan bij jullie![]()
Prijzen
Voorverkoop: ¤ 35 ,50
VIP: ¤ 250 ,-
of kijk ik nou verkeerd?:P
Staat bij mij ook op PF hoor :S.quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:00 schreef Silaz het volgende:
dan staat er bij mij iets heeel anders dan bij jullie![]()
Prijzen
Voorverkoop: ¤ 35 ,50
VIP: ¤ 250 ,-
of kijk ik nou verkeerd?:P
Dat dusquote:Op vrijdag 2 november 2007 18:04 schreef LeonH het volgende:
[..]
even bij opmerkingen checken: staat VIP= 4 personen ofzoiets...
Is bij heel veel belgische feesten dat de VIP-prijs voor 4 personen is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |