Geen pannenkoekenrestaurant in Groningen?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:22 schreef Soempie het volgende:
Ik weet niet wat ik moet eten vanavond. Ik heb trek in pannenkoeken.Met kaas en spek.
Maar ik heb ook een berg afwas en geen zin om eten te maken.![]()
Mijn geniale plan was om een aantal vrienden te bellen om te vragen of ze zin hadden om dáár pannenkoeken te eten, maar ze hebben al gegeten, hebben geen trek in pannenkoeken of willen snel een broodje wegstouwen om daarna weer verder te kunnen studeren.![]()
Natuurlijk wel, maar die bezorgen niet thuis.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Geen pannenkoekenrestaurant in Groningen?
c&mertjequote:
Neem je toch je studieboek mee?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, maar die bezorgen niet thuis.![]()
En ik ga er niet in m'n eentje zitten.
Ik ben niet zo decadent dat ik in m'n eentje uit eten ga.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Neem je toch je studieboek mee?
In Nederland is het zo gek dat je niet ergens alleen kunt zitten zonder raar aangekeken te worden
Ik noem een pannenkoekenschuur geen decadente aangelegenheid hoorquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben niet zo decadent dat ik in m'n eentje uit eten ga.Ik haal zo wel een pizza en iets om vanavond onder het tv kijken te eten.
![]()
Nu dus.![]()
Een wegwerpdildo van Elmex?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:14 schreef Mikkie het volgende:
Jullie raden trouwens nooit wat ik net gekocht heb
Ja, het wordt als zielig beschouwd ofzoquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat vind ik ook echt idioot ja. Net alsof je dan per definitie vriendloos bent ofzo.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik noem een pannenkoekenschuur geen decadente aangelegenheid hoor
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, het wordt als zielig beschouwd ofzo
Sex, politiek en snelheidsboetes doen het altijd goed.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:42 schreef Mikkie het volgende:
Ik moet een onderwerp verzinnen voor een column. Ik weet niks..
nope.. en voor 9,95 kan je de box met de eerste 3 delen scoren. is het zeker waard.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:30 schreef Nembrionic het volgende:
Taxi (de FRANSE versie) is GEEN foute film.
Wat pas écht fout is is de AMERIKAANSE (:r ) remake van Taxi.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik vind 'm wel wat fout, maar ook ronduit briljant
Ik had chocolademousse.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:18 schreef Nembrionic het volgende:
Bas Haring's programma was leuk
Mijn pizza is op, zit nu aan de tiramisu
Dat snap ik ook niet. Vrijdag --> Weekend ---> Bier/wijn/drankquote:
Er is niks 'quote:
Oh zo...ik vond dat voor een man even "quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Er is niks '' aan bier.
Alleen drink ik het nooit als ik alleen ben. Ik vind alleen drinken wel een beetje '' voor een meisje.
![]()
![]()
Nee, ik ben niet geemancipeerd.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |