quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:44 schreef Fritskesammy het volgende:
ja alleen daar zeggen ze dat het een aangepast programma is...
Die van Arrow. Even overgenomen uit de Spitsquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:51 schreef dekilo het volgende:
Is dat je eigen top 10 of die van arrow?
Je kan toch ook via internet radio luisteren.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:06 schreef Fritskesammy het volgende:
tering waarom zenden ze dan op de enige echte arrow frequentie niet die top 500 uit....
Ben ook nog maar 24, maar ken wel alles ongeveer [bedankt pa!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:24 schreef GekkeMat het volgende:
Ik luister nu ook via internet op mijn werkMeeste liedjes zijn niet helemaal van mijn tijd ( ben maar 23
) maar vind het echt geweldige muziek!
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:16 schreef Deansensitized het volgende:
Regel ik voor je![]()
Desnoods moet ik hem zelf typen!
Idd hoe slecht...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:37 schreef Luni het volgende:
En die DJ is echt tenenrommend slecht! Wel een leuke lijst!
Ik ook man, weer eens wat anders dan SlamFMquote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:28 schreef Dangel het volgende:
ik genietal dagenlang hier op het werk
Zijn ze nu niet bezig met een terugblik op de afgelopen dagen?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:23 schreef SlaggY het volgende:
Belachelijk dat dit nummer (Green Day - Boulevard of Broken Dreams) zo hoog staat.
Ik heb op zich niks tegen Green Day, alleen dit nummer vind ik echt ruk. Verbaasde me dat het ze hoog tussen zoveel betere nummers stond.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:37 schreef Deansensitized het volgende:
Ach, wel een cool nummer!
Wel mooi om te zien dat de jongere generatie van muziekanten er ook in staat.
Je hebt gelijk, ik erger me al wat minder!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:13 schreef Ayreon84 het volgende:
[..]
Zijn ze nu niet bezig met een terugblik op de afgelopen dagen?
(252) Green Day - Boulevard Of Broken Dreams![]()
whehehequote:Op vrijdag 28 december 2007 10:03 schreef fasthand13 het volgende:
hij is er weer op, echter nu in random order.
quote:Bedankt voor de tip. Ben benieuwd of er nog recente platen hoog genoteerd zijn. Is toch wel een beetje de charme van de lijst, aangezien de top 20 vooraf wel ongeveer bekend is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |