ja joh, weet ik veel hoe dat moet, maar iemand moest er toch een openen, volgens mij liggen ze nog allemaal te pittenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 08:04 schreef blomst het volgende:
Goedemorgen een hele lege cos":)
Dat mannetje wil ook zo graag die kooi in waardoor hij constant grootspraak heeft en vals gaat doen. Het druipt van hem af.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:23 schreef Clank het volgende:
Palma wekt iedereen.
Ricardo doet al erg bijdehand (en mag van mij zo snel mogelijk naar huis)
En de makers van DGK op hun niveau inschattend, zal Ricardo binnenkort ook wel zijn intrede doen als gastspeler.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:25 schreef noekje het volgende:
Dat mannetje wil ook zo graag die kooi in waardoor hij constant grootspraak heeft en vals gaat doen. Het druipt van hem af.![]()
Dat zou heel goed kunnen. Ook hij doet zijn badjas zo dat zijn schoudertjes ontbloot zijn en hij smeert heel sensueel zijn benen in. Het is de vrouwelijke versie van Nadia.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
En de makers van DGK op hun niveau inschattend, zal Ricardo binnenkort ook wel zijn intrede doen als gastspeler.
Het is het irritantste persoon die ik daar heb zien binnenwandelen.....en dat wil best wat zeggenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:29 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen. Ook hij doet zijn badjas zo dat zijn schoudertjes ontbloot zijn en hij smeert heel sensueel zijn benen in. Het is de vrouwelijke versie van Nadia.
Sttt... niet zo hard. Voor DGK redactie des te meer reden om zo'n persoon in de kooi te zetten..quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is het irritantste persoon die ik daar heb zien binnenwandelen.....en dat wil best wat zeggen
Oeps...lelelelelequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:37 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Sttt... niet zo hard. Voor DGK redactie des te meer reden om zo'n persoon in de kooi te zetten..
Nieuwe verhaallijn ?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:38 schreef beequeen het volgende:
Wat is er met Brian, ik heb hem nog nooit zo actief gezien 's ochtends.
Mss vermoedt Brian ook dat Ricardo gastspeler wordt en is hij vast vriendjes aan het maken?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:38 schreef beequeen het volgende:
Wat is er met Brian, ik heb hem nog nooit zo actief gezien 's ochtends.
Mogguh, gaat hij misschien de rol van Huub overnemen?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nieuwe verhaallijn ?
En goedemorgen![]()
Dat is het natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:40 schreef Clank het volgende:
[..]
Mss vermoedt Brian ook dat Ricardo gastspeler wordt en is hij vast vriendjes aan het maken?
Of is hij in de war met nix en laat Brian zich van een nieuwe kant zienquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:40 schreef Clank het volgende:
[..]
Mss vermoedt Brian ook dat Ricardo gastspeler wordt en is hij vast vriendjes aan het maken?
Gisteren zei hij dat hij iedereen in 3 minuten een minderwaardigheidscomplex aan kon praten.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is het irritantste persoon die ik daar heb zien binnenwandelen.....en dat wil best wat zeggen
Brian wil even aantonen dat hij echt heel goed met homo's is en allesbehalve homofoob zoals Eric zei.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:40 schreef Clank het volgende:
[..]
Vorige week hebben ze allemaal bloed laten prikken toch?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:49 schreef beequeen het volgende:
Weet iemand hier hoe het hokje er achter is gekomen dat Huub een virusinfectie heeft?
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:43 schreef noekje het volgende:
Of je zegt dat zijn konijn een hoer is.
Wicawdo:![]()
![]()
![]()
Ze hebben de afgelopen week toch allemaal een bloedonderzoek gehad.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:49 schreef beequeen het volgende:
Weet iemand hier hoe het hokje erachter is gekomen dat Huub een virusinfectie heeft?
Ow ja, dat is ook zo. Vreemd dat Lieke het dan niet heeft, het is nogal besmettelijk net als de Ziekte van Pfeiffer, overdraagbaar door o.a. speeksel.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:50 schreef noekje het volgende:
[..]
Vorige week hebben ze allemaal bloed laten prikken toch?
Dan hoop ik dat Huub vanaf nu elke dag Dennis onderspuugt.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:54 schreef beequeen het volgende:
Ow ja, dat is ook zo. Vreemd dat Lieke het dan niet heeft, het is nogal besmettelijk net als de Ziekte van Pfeiffer, overdraagbaar door o.a. speeksel.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat Huub vanaf nu elke dag Dennis onderspuugt.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:59 schreef Jewscky het volgende:
Die platreet is toch een hoer,ze slaapt met Luc,en ze is gek op die NIXLUL,dat bestaat toch niet.
Geen paniek. Als dat gevaar zou bestaan, dan hadden de artsen allang actie ondernomen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ow ja, dat is ook zo. Vreemd dat Lieke het dan niet heeft, het is nogal besmettelijk net als de Ziekte van Pfeiffer, overdraagbaar door o.a. speeksel.
Nee dan moet ik me helemaal laten ombouwen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Alsof jij dat niet zou doen voor extensions, nieuwe tieten en Chanel oorbellen.
Het gewone schema dus, de eerste vrijdag na de stemrondequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:01 schreef T-lex het volgende:
Amanda en Brian hebben ff samen gedouched en zelfs Amanda's haar is nat. Grote schoonmaak vandaag....;)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |