volgens mij zit er stront in je orenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 07:28 schreef kikoooooo het volgende:
Een stem alsof ze stront in haar keel heeft zitten
Wat een kutmuziek
nopequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 07:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
volgens mij zit er stront in je oren_!
ooh ok, dan zit het er vast tussenquote:
Wat is het nou, vind je haar stem of muziek niet goed.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 07:28 schreef kikoooooo het volgende:
Een stem alsof ze stront in haar keel heeft zitten
Wat een kutmuziek
Dat!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:02 schreef hamkaastosti het volgende:
back to black is tof [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:26 schreef Herald het volgende:
blijf me ook steeds verbazen dat dat drankorgel maar awards krijgt terwijl ze constant concerten afzegt of totaal van de kaart voor de microfoon staat. "nou Amy je moet niet zoveel coke snuiven, maar hier heb je nog een award, kun je mooi weer verpanden voor een grammetje" of "Amy kom je ook bij ons zingen? We geven je daar geld voor, krijgen massa's geld van mensen die jou willen zien optreden terug en daarna kots je na 5 minuten je maaginhoud leeg op je fans en kan je het podium weer verlaten om je een delerium te drinken, deal?". Zo leert ze het wel af hoor
Nee, dat kan ze idd nietquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:33 schreef _Arual_ het volgende:
Nou, je kunt veel over haar zeggen, maar dat ze niet kan zingen?!
omdat ze als spierwitte junk zoveel complimentjes krijgt over haar zwarte muziek?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:25 schreef Liefste. het volgende:
Amy is fucking geniaal.
Ja.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:28 schreef Herald het volgende:
[..]
omdat ze als spierwitte junk zoveel complimentjes krijgt over haar zwarte muziek?
Ik vind t gewoon waardeloos kutgeluid. Bah.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:07 schreef karr-1 het volgende:
Amy is een van de vele artiesten die best aardige muziek maakt, zolang je de uitvoerende artiest er maar niet bij ziet.
Dat mag je vinden, iedereen heeft recht op zijn mening he.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:46 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik vind t gewoon waardeloos kutgeluid. Bah.
Valse kraai
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:49 schreef RickoKun het volgende:
[ afbeelding ]
je zou haar maar moeten beffen/baffen![]()
-edit-
het lijkt net of ze een lul tussen de benen heeft hangen
quote:Op donderdag 1 november 2007 21:42 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
Die verhouding van haar lichaam klopt niet echt hier of wel?
Geweldig. Alles aan haar is geweldig.quote:Op donderdag 1 november 2007 22:22 schreef crossover het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=2vfdl7-E80Q
brabbelbrabbelbrabbel![]()
jezus ze kan echt niet zingenquote:Op donderdag 1 november 2007 22:22 schreef crossover het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=2vfdl7-E80Q
brabbelbrabbelbrabbel![]()
Ja, of opkrassenquote:Op donderdag 1 november 2007 21:40 schreef vanBnaarC het volgende:
Krijgt dat kind een EMO award
Zegt ze niks
Ga toch krassen!
quote:
quote:Op donderdag 1 november 2007 22:33 schreef Liefste. het volgende:
[..]
Geweldig. Alles aan haar is geweldig.
Haar muziek, haar rotkop, haar aidsstem, haar teksten. Waarom maakt iedereen zich zo ongelooflijk druk om haar?
"je ding doen"quote:Op vrijdag 2 november 2007 08:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
Geweldig, wat een heldin.
Fuck de wereld, gewoon je ding doen.
En dit is dan nog de beste foto van haar sinds jaren..quote:Op donderdag 1 november 2007 21:42 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
Die verhouding van haar lichaam klopt niet echt hier of wel?
ik ook, maar ze kan wel zingenquote:Op vrijdag 2 november 2007 12:42 schreef Misstique het volgende:
Ik vind haar eng.
goed gezegdquote:Op vrijdag 2 november 2007 13:11 schreef karr-1 het volgende:
Dit is gewoon een van de vele mensen die best aardig zingen, maar waar je gewoon de persoon er niet bij moet zien.
Amy Winehouse is een perfect voorbeeld van vrouwenlogica. Als ik zo kon zingen als ik dronken was, zou ik ook zoveel drinkenquote:Op vrijdag 2 november 2007 13:01 schreef Rens_Wilders het volgende:
Amy Winehouse gisteren bij de MTV European Music Awards...
Wat een dronken lor![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:33 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Amy Winehouse is een perfect voorbeeld van vrouwenlogica. Als ik zo kon zingen als ik dronken was, zou ik ook zoveel drinken![]()
bron: http://www.nu.nl/news/129(...)ggelend_de_show.htmlquote:Amy Winehouse
Het meest bizarre optreden bracht Amy Winehouse. Stomdronken zong ze Back tot Black. Winehouse staat bekend vanwege haar drank- en drugsverslaving.
Altijd is het onzeker of ze wel optreedt als ze ergens op het programma staat. Hoe dan ook, ze was er toch maar weer, soms wat snuivend aan haar neus. Toen ze de award kreeg, zei ze helemaal niets.
Hier sluit ik me bij aan. Verder mag ik die kak-aan-alles instelling ook wel van haar. Ze is gewoon de vrouwelijke Pete Doherty.quote:Op vrijdag 2 november 2007 08:48 schreef karr-1 het volgende:
Leuke stem, maar wel een rotkop. Liedjes zijn wel mooi.
Als ik hoor dat Avril Lavigne de grote winnaar is, is een award voor Amy meer een sprong vooruit.quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:43 schreef hbc het volgende:
Die stond gister dronken op EMA 2007 te " zingen "
En daarna krijgt ze ook nog een prijs?? MTV gaat hard achteruit! of de stemmers
Idd. Heb hetzelfde gevoelquote:Op vrijdag 2 november 2007 12:42 schreef Misstique het volgende:
Ik vind haar eng.
Je mist niets hoor, zo geweldig is die ook nietquote:Op vrijdag 2 november 2007 17:02 schreef RickoKun het volgende:
maar van die avril lavinge heb ik het hele jaar nog nooit wat van gehoord
hoogstens een vaginalequote:Op vrijdag 2 november 2007 17:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je mist niets hoor, zo geweldig is die ook niet.
Maar als je Avril ziet krijg je niet meteen de neiging om de portemonee weg te stoppen en een omweg te nemen.
Pete Doherty maakt tenminste nog goeie muziek.quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:45 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Hier sluit ik me bij aan. Verder mag ik die kak-aan-alles instelling ook wel van haar. Ze is gewoon de vrouwelijke Pete Doherty.
Maakt hij muziek?quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:07 schreef maartenducrot het volgende:
[..]
Pete Doherty maakt tenminste nog goeie muziek.
Heerlijkquote:Op vrijdag 2 november 2007 13:01 schreef Rens_Wilders het volgende:
Amy Winehouse gisteren bij de MTV European Music Awards...
Wat een dronken lor![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2007 08:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
Geweldig, wat een heldin.
Fuck de wereld, gewoon je ding doen.
Geen idee, sommigen hebben gewoon echt geen benul van goed geproduceerde en geschreven muziek kennelijk.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:12 schreef Roi het volgende:
Geweldige muziek toch, hoe kunnen mensen dat nou niet horen.
quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Geen idee, sommigen hebben gewoon echt geen benul van goed geproduceerde en geschreven muziek kennelijk.
Ohja, wat rebels van d'r.quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:45 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Verder mag ik die kak-aan-alles instelling ook wel van haar.
En ze wordt er nog rijkelijk voor beloond ook, inclusief een award. En dan maar blijven zingen dat ze niet naar rehab hoeft (wat een slecht nummer is dat ook, ik heb niet snel een hekel aan nummers, maar dit is echt zo slecht).quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ehm, ze doet toch ook gewoon waar ze zin in heeft?
^^quote:Op zaterdag 3 november 2007 09:31 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ohja, wat rebels van d'r.. Er de hele dag bijlopen met een dranktoeter en er uitzien alsof je overal tegenaan blijft plakken, nou wauw, dat zal het establishment leren.
.
quote:Op zaterdag 1 december 2007 19:48 schreef PeZu het volgende:
ze kan gewoon erg goed zingen en maakt lekkere muziek
tis gewoon zoquote:
quote:
zo hee wat een garpquote:Op zondag 2 december 2007 17:40 schreef DeTolk het volgende:
Emy Wijnhuis
De buitelandse Bonnie St.Clair
Ik moet je gelijk geven.quote:Op zondag 2 december 2007 17:03 schreef Batsnek het volgende:
Ik vind Amy 1 van de weinige popartiesten die nog iets fatsoenlijks doet. Eindelijk weer iets verfrissend na al die uitgemolken pretentieloze kutzooi die er op TV verschijnt. In deze liedjes zit ten minste nog een beetje emotie, een beetje waarheid.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |