Mooi zo als je poep eens uit je oren gaat halen dan zal het vast wel beter gaanquote:
OMG de elite sletquote:
Thanks ik hoop het ook, als het met hem niks wordt dan ga ik definitief het klooster inquote:Op zondag 28 oktober 2007 16:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Sam, ik hoop voor je dat je lekker bezet gaat worden![]()
.
Are you pondering what I'm pondering?quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Sam, ik hoop voor je dat je lekker bezet gaat worden![]()
.
Tja. Ook Ang Lee maakt wel eens slechte filmsquote:Op zondag 28 oktober 2007 16:40 schreef DennisMoore het volgende:
On-topic: wat is Hulk (2003) een baggerfilm.
Soort 'Angry Shrek', had 'm nog niet gezien *delete*.
Crouching Tiger Hidden Dragon, Pride & Prejudice, Brokeback Mountain.... en The Hulk.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:59 schreef DennisMoore het volgende:
Ang Wee?
Dan heb ik natuurlijk geen tijd meer om te fokkenquote:Op zondag 28 oktober 2007 16:53 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Are you pondering what I'm pondering?
Oh de man van de shirtjes! Ik moet ook nog zo'n shirt hebbenquote:
quote:
Daar kende ik hem ook eigenlijk vanquote:
quote:Tegenwoordig is de politieke lading van Che Guevara voor een groot deel ondergeschikt geworden aan zijn sociale betekenis als modefiguur. Daardoor wordt hij op allerhande voorwerpen afgebeeld, terwijl sommige mensen uit de jongere generaties niet meer weten waar hij voor staat. Vlaggen, mokken, ansichtkaarten, T-shirts en baseballpetjes dragen allemaal zijn beeltenis.
het waas bijkans nog een grotere communist dan castroquote:Op zondag 28 oktober 2007 18:02 schreef Cahir het volgende:
[..]
Daar kende ik hem ook eigenlijk van
[..]
Fijne jongen, die Che. Wie wil zijn kop nou niét op z'n t-shirtje?quote:Wiki:
Gedurende de revolutie was Guevara onder meer verantwoordelijk voor de executie van informanten, deserteurs en spionnen in het revolutionaire leger.
Even belangrijk was de afschrikking die zijn bloedbad teweegbracht. Dit waren allemaal publieke terechtstellingen. En de executies, tot en met de uiteindelijke verbrijzeling van de schedel met een genadeschot van een massieve 0.45, afgevuurd vanop vijf passen, waren eveneens publiek. Guevara stond erop dat zijn manschappen de familie en vrienden van de terechtgestelde lieten passeren voor deze met bloed, beenderen en hersenen bespatte muur.
Gedurende zijn tijd hier gaf hij leiding aan de berechting en executie van talrijke leden van het regime van Batista, onder andere de leden van geheime dienst BRAC. Volgens sommige bronnen werden minstens 156 mensen hiervan het slachtoffer, andere bronnen beweren meer dan 500.
Heb een shirtje en een pet met zijn kop opquote:Op zondag 28 oktober 2007 18:35 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Fijne jongen, die Che. Wie wil zijn kop nou niét op z'n t-shirtje?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |