(zie pi van het gequote bericht).quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:10 schreef Cahir het volgende:
[..]
omg jezus, van jou had ik het echt niet verwachtik ga maar echt als een kloon verder
![]()
telt carnaval ook ?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:55 schreef Nuno_G het volgende:
lijkt me trouwens een leuke vraag voor de heren hier.: wie is er weleens als trav uitgegaan en zo ja wanneer en hoe (foto?) zo nee waarom niet of zou je nog wel eens willen ?
Een grog is toch met rum? En sinasappelsap?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:47 schreef creno het volgende:
voor ik gisteren ging slapen heb ik grog ( citroensap, net zoveel cognac als je citroensap hebt, heet water en suiker) op want dat zou goed zijn bij griep/verkoudheid. Het spul was te drinken maar de nasmaak.... leek wel of ik gekotst had, zo'n zuur prikkend gevoel in je keel
maar ja wie mooi wil zijn moet pijn lijden (of in dit gevoel wie zich beter wil voelen).
wat ik op internet vond was dat het met rum of cognac kon worden gemaakt, over sinasappelsap stond niets, maar dat zal ik vanavond dan wel proberen, misschien dat ik dan een fijnere nasmaak heb.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:57 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Een grog is toch met rum? En sinasappelsap?
Ik kan me goed voorstellen dat citroensap met water en een alcoholwalm erdoor voor een bijna perfecte imitatie van een kotssmaak kan gaan. Beterschap trouwens!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:16 schreef creno het volgende:
[..]
wat ik op internet vond was dat het met rum of cognac kon worden gemaakt, over sinasappelsap stond niets, maar dat zal ik vanavond dan wel proberen, misschien dat ik dan een fijnere nasmaak heb.
Ik ben nog nooit echt in vrouwenkleding uit geweest denk ik, wel een keer in een shirtje van kindermaat 176quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:55 schreef Nuno_G het volgende:
lijkt me trouwens een leuke vraag voor de heren hier.: wie is er weleens als trav uitgegaan en zo ja wanneer en hoe (foto?) zo nee waarom niet of zou je nog wel eens willen ?
je hebt die avond je navelpiercing geshowd ?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:51 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit echt in vrouwenkleding uit geweest denk ik, wel een keer in een shirtje van kindermaat 176, die was van mijn broertje. Het was nieteens zozeer te strak, alleen had ik een stukje buik wat zichtbaar was
![]()
Piercings zijn veels te veel gedoe voor mij, ik verander mijn haarkleur wel weer als ik toe ben aan iets nieuwsquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je hebt die avond je navelpiercing geshowd ?![]()
quote:
Trouwens volgens mij is 176 gewoon gelijk aan S ofzo. Ik ging gelijk van 176 naar Lquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:51 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit echt in vrouwenkleding uit geweest denk ik, wel een keer in een shirtje van kindermaat 176, die was van mijn broertje. Het was nieteens zozeer te strak, alleen had ik een stukje buik wat zichtbaar was
![]()
Sorryquote:
Geeft niks, heb hem leren kennen een aantal weken geleden maar toen was ie bezet. Vond hem ontzettend cute en aantrekkelijk wist niet of het wederzijds was en blijkbaar is het wel het geval.quote:
1.85.. ik draag nu meestal XL.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:04 schreef samjustme het volgende:
Ik draag zelfs m, maar vooral L en ik ben een fat ass. Hoe lang ben je Cahir?
Ben zelf 1.84
Je bent lang en je wordt zeer waarschijnlijk nog langer, plaats eens een pic van jou.quote:
Hi, zou je trouwens niet bij Sitethief passenquote:
Ik ben 1.89 en moet altijd een S hebben voor de breedte, maar nu je het zegt, het gebeurt nogal eens dat S-shirtjes iets ''te kort'' zijn, maar overgaan op M is ook weer geen optie, dan slobbert het helemáál zo om me heen, net alsof het aan een kleding-hanger hangt danquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:54 schreef Cahir het volgende:
[..]
Trouwens volgens mij is 176 gewoon gelijk aan S ofzo. Ik ging gelijk van 176 naar L![]()
steamy afrekscene voor z'n ogen heeftquote:Op zondag 28 oktober 2007 00:48 schreef wonderer het volgende:
*wonderer huis heeft*
Keihard aan het (behang) aftrekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |