1000 calorieendieet en sportenquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:43 schreef Zakje het volgende:
[..]
En met wat voor leuks beginnen we? Het sherry-dieet, kruidenthee-vasten of toch maar Atkins?
Dat klinkt als jonge uitzendkracht.quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:57 schreef DennisMoore het volgende:
OMG.
Er kwam me net toch een leuke nieuwe uitzendkracht zich voorstellen.
Helaas slechts voor een maand, en niet op deze locatie.
*google*
*hyves*
Het sherry dieet lijkt me wel wat, hoe gaat dat in zijn werkquote:Op maandag 29 oktober 2007 11:46 schreef samjustme het volgende:
[..]
1000 calorieendieet en sporten.
Hoezo? Hij's 25 en afgestudeerd enzo...quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dat klinkt als jonge uitzendkracht.
Moet je niet werk en andere interesses gescheiden houdenquote:Op maandag 29 oktober 2007 12:00 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hoezo? Hij's 25 en afgestudeerd enzo...
Als ie hier een e-mailadres krijgt, stuur ik 'm misschien een mailtje.
Gewoon 3 maaltijden per dag, maar wel kleine porties. Daarbij drink je bij iedere maaltijd (dus ook ontbijt!) 2 flinke glazen sherry om je staande te houdenquote:Op maandag 29 oktober 2007 11:56 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Het sherry dieet lijkt me wel wat, hoe gaat dat in zijn werk![]()
Waarom?quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:47 schreef samjustme het volgende:
Moet je niet werk en andere interesses gescheiden houden![]()
Ik zie me hier bij de lunch al iedere dag 2 glazen wegwerken, en dan zeggen "het hoort bij mijn dieet"quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:51 schreef Zakje het volgende:
[..]
Gewoon 3 maaltijden per dag, maar wel kleine porties. Daarbij drink je bij iedere maaltijd (dus ook ontbijt!) 2 flinke glazen sherry om je staande te houden.
heb je wat te doen overdag op het toiletquote:Op maandag 29 oktober 2007 12:58 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Waarom?
Je mag met een collega best privé omgaan, zéker als iemand geen directe collega is.
Neuh, ik heb geen Portugees bloedquote:Op maandag 29 oktober 2007 13:27 schreef Nuno_G het volgende:
heb je wat te doen overdag op het toilet![]()
alleen het eerste deel is interessant voor jouquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:47 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken. Wordt geen onderdeel, maar klinkt zeker interessant als achtergrondinfo...
Niet iedereen denkt met zijn lulquote:Op maandag 29 oktober 2007 13:27 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
heb je wat te doen overdag op het toilet![]()
Ik zag het in de gauwigheid al, ja. Kan er helaas niet al te makkelijk aan komen op het ogenblik, da's dan weer jammer. Maar schijnt een goede serie te zijn, dus ga hem zeker nog eens kijken...quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
alleen het eerste deel is interessant voor jou
Een leuk uitzicht zou hier ook wel een verademing zijnquote:Op maandag 29 oktober 2007 13:37 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Neuh, ik heb geen Portugees bloed.
Ik bedoelde gewoon heel onschuldig dat het leuk zou zijn geweest om 's uitzicht te hebben op een mooi hoofd enzo.
Daniel Bedingfield.quote:
I knowquote:
Wat doe je eigenlijk met die foto's? Afdrukken en inplakken?quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
I knowIk lag zoals je ziet helemaal dubbel!
Dat is m'n project voor volgend jaarquote:Op maandag 29 oktober 2007 16:32 schreef wonderer het volgende:
Wat doe je eigenlijk met die foto's? Afdrukken en inplakken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |