quote:
Oh nee hé, moeten ze weer al 't goud achter slot en grendel leggenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:45 schreef BarryK het volgende:
Yes R weer uitgenodigd...
Sorry, ik heb de streams alweer uit, ik heb een taks van maximaal een half uur per dag/week/maandquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:46 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Wil jij het gesprek van de tuin even uittikken?
Ik volg het even niet.....![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:51 schreef Frasier het volgende:
[..]
Oh nee he, moeten ze weer al 't goud achter slot en grendel leggen
maaw hij heeft wel met gowdon gewewkt hoowwwww !!!!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:51 schreef BuffyJan het volgende:
Ik vind die nichten butler ook nix
Ik had mijn pammetjes al klaarliggen maar dankzij Fok heb ik me kunnen beheersen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
Maar even alle gekheid op een stokkie. Zonder Fok! zou ik vet heben gebaald. En nou lig ik toch nog dubbel.![]()
![]()
![]()
![]()
Eensch!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:51 schreef BuffyJan het volgende:
Ik vind die nichten butler ook nix
Wat een godsgeschenk dat die test negatief was, volgens mij zou Dennis al een probleem met het helpen met huiswerk hebben als dat kind op de kleuterschool zou zitten...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:49 schreef BuffyJan het volgende:
Nix vraagt, hoezo zei je dat met die zwangerschap. Naad ; ja ik dacht dat ik zwanger was. N: Oh dat was met die zwangerschapstest
Jezus wat is dat jong DOM!
wat doe jij hier?? ik denk jij staat wel met je puchje voor de poort te wachten!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:52 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
maaw hij heeft wel met gowdon gewewkt hoowwwww !!!!
(en nou ben ik PrisonBreak effe afkijken..)
Helemaal mee eens, ik post geen woord meer over die 2.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:53 schreef pullup het volgende:
Hmmm eerst maar eens consequent alle streams waarop die twee zijn boycottende komende tijd .![]()
Ga toch weg! Die geniet ervan dat ze een prive-voetveeg heeftquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:53 schreef Dreamboy het volgende:
Tja je kan er ook niets aan doen het moest van het HOKJE
[ afbeelding ]
Geen idee, maar "Final Countdown" zou wel van toepassing zijnquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:52 schreef Nostalgist het volgende:
welk liedje neuriet Nadia nu ?
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat een godsgeschenk dat die test negatief was, volgens mij zou Dennis al een probleem met het helpen met huiswerk hebben als dat kind op de kleuterschool zou zitten...
Misschien mag hij een nachtje naast Dennix liggen, ik heb nu al lolquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:55 schreef Nostalgist het volgende:
Ricardo de nieuwe gastspeler ?
ook dat, maar ik dacht ook aan "Big big girl"quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen idee, maar "Final Countdown" zou wel van toepassing zijn
Rachel is zijn travestieten-naamquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:55 schreef BuffyJan het volgende:
de buttler heeft gehoord dat er een meisje binnenkomt die rachel heet
Wat zei ze dan?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:56 schreef noekje het volgende:
Nadia verlult zich wéér!
Ik hoop het !quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:56 schreef Varen het volgende:
Ricardo komt als gastspeler en gaat naast Dennis slapen?
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien mag hij een nachtje naast Dennix liggen, ik heb nu al lol![]()
Zou je je geweldige OP hier nog wel ff kunnen posten?? Of misschien kan Nostalgist m ff quoten in zijn OP?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:55 schreef SiRojK het volgende:
Hhaha, ik heb zo lang zitten typen dat ik al weer uren te laat ben... Mijn topic kan dus wel dicht
zijn meisjesnaam is Rachelquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:56 schreef ruby het volgende:
Ow er komt een meisje dat Rachel heet....hmm..oke. Wicardo wil weten of Dennix snurkt in z'n slaap.
fuk die counter strike... ik ga Bf2'enquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:57 schreef BuffyJan het volgende:
nix vraagt heb je t gezien. butt: ja jezus dat vraag je nou al voor de 6e keer. Wees ns niet zo met jezelf bezig. nix nee nee nee dat bedoel ik niet
Fuck die kut kooi, ik ga counter striken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |