quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 17:22 schreef patricia27 het volgende:[..]
Jij hebt het tenminste door
Ik weet wel dat er veel transen zijn die op dit punt een fikse realiteitsstoornis hebben. En die ronkende verhalen van "niemand ziet meer iets aan mij en niemand heeft het door" die neem ik met een kilo zout. Ik denk dat die transen een flinke realiteitsstoornis hebben. Tuurlijk zijn er wel transen waar echt niets meer aan te zien of merken is. Maar dat zijn vaak de transen die al voor of in het begin van hun puberteit met hormonen zijn begonnen.
En wat dacht je van de stem. Dat zijn vaak ook geen weggevertjes bij transen. Je kan met logopedie wel een aanvaardbare stem krijgen, maar je zal het altijd blijven horen. Alleen door de stem al val velen vrij vlot door de mand.
het is meestal de bouw die hen verraadt, grover of langer, daardoor valt die vrouw op, ga je dus iets nadrukkelijker kijken en dan vallen er meer dingen op..
ik zag laatst een foto van een vrouwelijke Aziatische kickbokser (als ik me goed herinner), die dus ooit een mannelijke Aziatische kickbokser was

en had ik dat niet geweten had ik het niet zo 1,2,3 gezien, en ws ook niet zo, 4,5,6.... iets wat je met westerse en zeker Nederlandse transen wel hebt, 1,2,3 wat een grote vrouw, zeg.. zoem in....4,5,6 volgens mij "is het een omgebouwde vent", excuses voor de eventueel kwetsende lading, maar zo drukt men zich dan dus meestal uit.
grote voeten zijn meer des mans dan des vrouws, maar aangezien je tegenwoordig een heleboel lange dames hebt, ook steeds meer des vrouws.
als nu 1 grote teen extreem lang is, en je daardoor 2 maten verschil hebt , dan is een operatie aan de voet, de teen, logisch te overwegen, maar de pijn die je erna hebt is aanzienlijk, het herstel idem dito, je loopt niet na 1 week weer vrolijk rond te huppelen, volgens mij, laat staan als het je hele voet betreft , en laat dubbel staan als het beide voeten betreft.
nu hebben transen vast wel meer doorstaan qua pijn en anderszins afzien, maar dat was noodzakelijk kwaad, zeg maar, ten einde uit dat verkeerde lichaam te kunnen ontsnappen, maar pijn en afzien enkel om makkelijker aan leuke schoentjes te komen, ja, het mag, natuurlijk mag het, jouw lijf, maar ik heb het idee dat je dan niet beseft om wat voor een ingreep het gaat, de risico's , de pijn, de nasleep.
ik bedoel je laat je lul toch ook niet inkorten omdat je zulke leuke strakke boxershorts gezien hebt, waar je niet in komt met je boomstam?
[i]"you left me standing here,
a long long time ago"[/i]