Informatique is wel een goeie tent vind ik. Heb ook nog contact met ze gehad over die kaart maar het prijsverschil was me wat te hoog met huidige leverancier. Sowieso is de 8800GT van de baan voor mij nu, maargoed.quote:Op donderdag 22 november 2007 11:57 schreef Jodelaar het volgende:
Was ook op zoek naar 8800gt
Ik heb Dinsdag Informatique gebeld, die vertelde mij dat hij Woensdag binnen kwamNu kreeg ik gister keurig een email dat hij een dag vertraging had opgelopen. Misschien krijg ik vanmiddag hetzelfde emailtje weer, maar dat zien we dan wel.
Begin volgend jaar een X2 van de GT of GTS. Of wellicht beide. Da's afwachten en kijken wat ATi doet en afwachten wat nVidia daar tegenover gaat zetten.quote:65nm G92 core. 650/2000 standaard. 128 shaders
Jup maar je wil een keer je systeem compleet hebben hehquote:Op vrijdag 23 november 2007 02:27 schreef Biogarde het volgende:
Jullie weten dat de nieuwe GTS ook onderweg is?![]()
Persoonlijk denk ik rond Maart (eind Q1) en dan is de beschikbaarheid waarschijnlijk een stuk beter dan met de 8800GT. Ze zullen vast wel iets geleerd hebben van dit drama denk ik zo.quote:Op vrijdag 23 november 2007 08:54 schreef Jodelaar het volgende:
Wanneer komt de nieuwe GTS?
December.quote:Op vrijdag 23 november 2007 08:57 schreef jackson het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik rond Maart (eind Q1) en dan is de beschikbaarheid waarschijnlijk een stuk beter dan met de 8800GT. Ze zullen vast wel iets geleerd hebben van dit drama denk ik zo.
Ah, nice! Dan is dat ook weer vervroegd blijkbaar. De laatste berichten die ik las waren eind Q1quote:
Nog steeds?quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:20 schreef Edwinuss het volgende:
IK HEB EEN GT!!!
Eindelijk, ik was vandaag naar de Gameplay en hij was daar gewoon te koop! Het gaat om het model van ASUS.
Ben echt blij.
Ja en hoe?quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:31 schreef Gutz het volgende:
Heb 'm ook vandaag binnen gekregen...
God wat een heerlijke kaart!
Laat me raden, bij Azerty gekocht?quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:46 schreef dikkedorus het volgende:
Ik zit nu al twee dagen met een gigantisch mooie PC waar de helft van de onderdelen van kapot zijn. RNA yay
Geloof me; Bas heeft hem voorlopig nog niet. Ze zouden er deze week 50 krijgen, maar die waren allemaal al gereserveerd voor het personeel en/of andere vendors.quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:57 schreef jackson het volgende:
[..]
BasComputers. Kunnen verder geen particulieren bestellen.
http://www.bascomputers.nl/
Ik weet het ja... erg zuur dus maar ergens anders halen of een totaal andere kaartquote:Op zaterdag 24 november 2007 01:13 schreef Eliminator20 het volgende:
[..]
Geloof me; Bas heeft hem voorlopig nog niet. Ze zouden er deze week 50 krijgen, maar die waren allemaal al gereserveerd voor het personeel en/of andere vendors.
De volgende lading staat gepland voor ongeveer een maand later!
Hoe ik dit weet? Bas is mijn main supplier![]()
Je kan geluk hebben door ergens nog een xfx te vinden maar die zijn volgens mij niet beter leverbaarquote:Op zondag 25 november 2007 13:46 schreef Flaccid het volgende:
Ahh. Ik wil dat ding nu. Ik heb een asus besteld. Zijn andere kaarten beter leverbaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |