En dat klopt voor jou helaas dus precies met wat ik ergens had gelezen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:16 schreef jackson het volgende:
Ik heb zojuist begrepen dat ik mijn GT in 2008 kan verwachten![]()
Ze hebben m zeker wel binnengekregen vandaag.quote:Op donderdag 15 november 2007 14:40 schreef kodama het volgende:
dat is een verkooptaktiek van dollarshop... niet intuinen... voorraad komt pas morgen binnen en is niet zeker en ze hebben al heel wat orders binnen gekregen daarvoor. Kwalijke zaak.
Maargoed ik hoef em ook al niet meer, ga echt geen moeite doen voor een nvidia kaartdas wel dubbel triest
Klopt, maar dat ging er wel snel doorheen. Voor ik bestelde waren er nog 5+, toen ik klaar was met ideal waren het er 0quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:44 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Ze hebben m zeker wel binnengekregen vandaag.![]()
Krijg ik gvd net een UPS track&trace waarin staat dat ze de kaart pas maandag gaan leverenquote:Wanneer u snel besteld en via Ideal betaald kunnen we hem vandaag nog versturen via TNT en zou u de kaart morgen in huis moeten hebben.
Nieuwe GTS? Hoe duur wordt die dan ? 250? Ahh men ik wil niet wachtenquote:Op vrijdag 16 november 2007 16:53 schreef ElmarO het volgende:
[..]
En dat klopt voor jou helaas dus precies met wat ik ergens had gelezen.De verkrijgbaarheid is echt een drama. Misschien dat de nieuwe GTS die er aan komt nog leuk geprijsd is. Met een beetje mazzel zou die de huidige GTX voorbij gaan.
De prijs zou tussen de $299-$349 moeten gaan liggen. Al kan je in dit geval het $-teken voor het ¤-teken vervangen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:43 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Nieuwe GTS? Hoe duur wordt die dan ? 250? Ahh men ik wil niet wachten
En ter vergelijking de specs van de huidige 8800 Ultra:quote:GeForce 8800GTS 512MB
* G92 core chip
* 128 Stream (Shader) Processors
* Core clock 650 MHz, the SP clock 1625 MHz
* 256 bit memory interface
* GDDR3 memory clock 970 MHz (effective clock 1940 MHz)
* The new version of a black double-slot fan (non-fans of the original GTS)
Kortom, zou een leuk kaartje moeten worden.quote:GeForce 8800 Ultra
Stream (Shader) Processors: 128
Core Clock (MHz): 612
Shader Clock (MHz): 1500
Memory Clock (MHz) x2: 1080
Memory amount: 768 MB
Memory Interface: 384-bit
Maandag is toch nog te overzien? UPS is als bedrijf wel betrouwbaarder dan TNT volgensmij. Weet je iig dat je kaart heel aankomt.quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:38 schreef -tK- het volgende:
[..]
Klopt, maar dat ging er wel snel doorheen. Voor ik bestelde waren er nog 5+, toen ik klaar was met ideal waren het er 0![]()
Ook zijn ze niet bepaald eerlijk tegen de klant. Ik mailde of ze daadwerkelijk de kaart nog op voorraad hadden en ik die morgen dan nog in ontvangst kon nemen. Krijg ik de volgende reactie terug:
[..]
Krijg ik gvd net een UPS track&trace waarin staat dat ze de kaart pas maandag gaan leveren![]()
ik ben blij dat ik m wel aangeschaft heb, wat een fantastische kaartquote:Op zaterdag 17 november 2007 19:32 schreef qmaxor het volgende:
Wat ben ik blij dat ik die GT toch maar niet besteld heb, nu eerst ff 3 maandjes op mn budget kaartje ( http://azerty.nl/producte(...)radeon-x1950-gt.html ) gamen en als alle ellende voorbij is kopen we in Febr wel een "normale" vga kaart.
waarom heb jij m wel dan:O?quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:24 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
ik ben blij dat ik m wel aangeschaft heb, wat een fantastische kaart![]()
Naja "zat". Alternate bv 10 stuks en dan ook nog eens voor 279e!!! Vast wel nog een paar andere winkels, maar het komt er kort op neer dat er rond de 100 kaarten zijn gekomen en 2000 man er een willen hebben ........quote:Op zondag 18 november 2007 00:24 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Er zijn zat winkels die m al binnen hebben gehad.
Ik ben iig blij dat ik deze topictitel verkeerd had gelezen. Ik las 8600GT, de kaart die ik had (maar defect was). Anders was ik nooit op de 8800GT gekomen!quote:Op zondag 18 november 2007 12:18 schreef dikkedorus het volgende:
Ja., ik zit nu met m'n te dure GTS kaartje, helaas pindakaas. Nu weer sparen en dan hopelijk begin volgend jaar een echt goede kaart kopen, misschien uit de 9 serie
Ik zag op tweakers dat dat ding soms op vista wat raar doet. Daar zat ook een interessanten vergelijking bij met de rv670quote:Op maandag 19 november 2007 16:54 schreef jackson het volgende:
Zijn er mensen die vista draaien met deze kaart zonder problemen ?
Mijn huidige 6600GT wil totaal niks met vista te maken hebben. Alles werkt prima totdat je een willekeurig spel opstart. Klapt er binnen 5min uit... echt te bizar. Ik lees overal op internet dat mensen dezelfde melding hebben als ik. Mocht dit zo zijn met mijn nieuwe kaart dan hoef ik hem dus niet.quote:Op maandag 19 november 2007 19:05 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Ik zag op tweakers dat dat ding soms op vista wat raar doet. Daar zat ook een interessanten vergelijking bij met de rv670
Ik heb het gewoon niet zo met vista...XP is primaquote:Op maandag 19 november 2007 19:45 schreef jackson het volgende:
[..]
Mijn huidige 6600GT wil totaal niks met vista te maken hebben. Alles werkt prima totdat je een willekeurig spel opstart. Klapt er binnen 5min uit... echt te bizar. Ik lees overal op internet dat mensen dezelfde melding hebben als ik. Mocht dit zo zijn met mijn nieuwe kaart dan hoef ik hem dus niet.
(Op dit moment ben ik vista opnieuw aan het installeren... heb het gevoel dat het met updates te maken heeft die ik gedraaid heb.)
Onder XP draait die van mij in ieder geval als een trein. Vandaag Crysis aangeschaft. Mooi spel, speelbaar op high zonder schokken.quote:Op maandag 19 november 2007 20:54 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon niet zo met vista...XP is prima
Waar kom je er aan?quote:Op maandag 19 november 2007 22:22 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Onder XP draait die van mij in ieder geval als een trein. Vandaag Crysis aangeschaft. Mooi spel, speelbaar op high zonder schokken.Ik ben er blij mee.
![]()
Kheb de sparkle 8800gt trouwens.![]()
Draai zelf de 64bit van Vista zonder problemen op het spelen van spellen na. Ben zelf niet echt een gamer maar het is soms toch best aardig om eens een spel te spelen. Ik hoop maar dat de 8800GT wel wil werken met mijn hardware en vista. Tot die tijd slinger ik XP er maar weer op... hopen dat het dan allemaal weer werkt.quote:Op maandag 19 november 2007 20:54 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon niet zo met vista...XP is prima
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |