Ik begon met Nvidia bij Geforce 4, 6600GT 128mb, 7600GT 256mb. Is voor mij voldoende en wat goedkoper.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:08 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ja, er komt ook een 256 MB variant. Met betrekking tot de 512 MB variant moet je niet raar opkijken als er tot januari 2008 een tekort is aan die dingen. En met een beetje mazzel zakt de prijs van 512 MB variant als er eenmaal weer voldoende beschikbaar zijn. Dus ik betwijfel of de 256 MB versie echt interessant is.
Zo groot schijnt de winstmarge niet te zijn op deze kaart. Dus ik betwijfel of het heel veel gaat schelen. Ik zou dan toch eerst het moment afwachten tot de 512 MB voldoende beschikbaar is en de nieuwste Radeon. Dat kan toch weer wat in prijs schelen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:40 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Ik begon met Nvidia bij Geforce 4, 6600GT 128mb, 7600GT 256mb. Is voor mij voldoende en wat goedkoper.
Ik wil hem graag zo snel mogelijk hebbenquote:Op vrijdag 2 november 2007 14:56 schreef Ulreazj het volgende:
Ja, ik wacht ook even af.
Ik heb hem in bestelling staan bij een distributeur (van pc onderdelen) en daar gaat het nog even duren. Ik verwacht niet dat hij ergens op dit moment zomaar leverbaar isquote:Op maandag 5 november 2007 12:40 schreef qmaxor het volgende:
Weet iemand waar de GT8800 te koop is/ op voorraad is?
Hm, is niet verkeerd dan. Kon bij mij wel eens langer gaan duren ben ik bang. Zal die gasten eens contacten begin volgende week.quote:Op dinsdag 6 november 2007 01:15 schreef dikkedorus het volgende:
Die van mij komt pas de 13e binnen via SallandAutom. dus ik moet nog even wachten :/
Het is te hopen. Op zich is een GT goed zat qua performance voor mij. Ik hoef niet te wachten totdat er beter kaarten komen met dezelfde chipset. Heb ook simpelweg geen 300+ euro voor een videokaartje over.quote:Op woensdag 7 november 2007 11:12 schreef FortyOne het volgende:
Begin december komt er overigens ook een nieuwe GTS die gebaseerd op dezelfde chip als de GT, maar dan met meer streamprocessors (128 t.o.v. 112 voor de GT) en waarschijnlijk ook hogere clocks. Misschien dat dat de vraag naar de GT wat zal drukken en dat ze dan beter beschikbaar komen.
Tetrisquote:Op woensdag 7 november 2007 16:11 schreef Tennessee het volgende:
mijn huidige kaart is een agp fx5200, heerlijk, bijna alle spelletjes die ik er op kan spelen kosten minder dan een tientje
lol, nee, GTA3, Rome Total War, Hitman 2, Sim City 4, Morrowind, Serious Sam 2, Age of Empires 2, heb er laatst weer een paar gehaald die ik nog moet uitproberen, brothers in arms geloof ik en nog wat...quote:
Dat werk trek ik met oude systeem ook wel. In mijn nieuwe zit nu tijdelijk een 6600GT dus dat kan ook nog wel iets aanquote:Op woensdag 7 november 2007 16:32 schreef Tennessee het volgende:
[..]
lol, nee, GTA3, Rome Total War, Hitman 2, Sim City 4, Morrowind, Serious Sam 2, Age of Empires 2, heb er laatst weer een paar gehaald die ik nog moet uitproberen, brothers in arms geloof ik en nog wat...
Total War draait inderdaad lekker, ook op oudere kaarten.quote:Op woensdag 7 november 2007 16:32 schreef Tennessee het volgende:
[..]
lol, nee, GTA3, Rome Total War, Hitman 2, Sim City 4, Morrowind, Serious Sam 2, Age of Empires 2, heb er laatst weer een paar gehaald die ik nog moet uitproberen, brothers in arms geloof ik en nog wat...
quote:Op woensdag 7 november 2007 11:49 schreef NED het volgende:
Ik wacht nog eventjes. De performancewinst die ik nu boek met een 8800 t.o.v. mijn huidige kaart vind ik niet groot genoeg voor het geld wat er neergelegd moet worden.
Ik wacht wel tot het verschil vergelijkbaar is als met mijn vorige upgrade van een 9800pro naar een X1900XTX met 512MB
Die nieuwe pc staat al dik te wezen op mijn kamer zonder fatsoenlijke videokaart helaasquote:Op donderdag 8 november 2007 09:15 schreef appelsientje het volgende:
Maar ik ben al aan het sparen voor een nieuwe pc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |