Ik wil het liefst binnen een week een volledig werkende PC hebben staan, dus nog langer wachten heb ik geen zin in.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:48 schreef FortyOne het volgende:
Komende maandag is de launch. Ik zou nog wel even een paar weken wachten op de RV670 van AMD (Ati). Die gaat ook een mooie prijs/performance verhouding krijgen, maar het is nog onduidelijk welke beter wordt. Volgens mij komt de RV670 halverwege November uit. Maar hoe dan ook, een van deze twee kaarten moet je hebben
Volgens mij is de AA performance van de nieuwe ATI verbeterd, het is niet alleen een die-shrink maar er zitten ook wat kleine veranderingen op de nieuwe chip. Hopelijk zijn tegen de tijd dat de 8800GT echt goed leverbaar is de benchmarks van de RV670 bekend. Maar hoe dan ook, voor weinig geld veel performancequote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:54 schreef Petertjuhh het volgende:
Mwah die ATI zal wel weer brak werken met AA aan.
Azerty heeft ook de 8800gt al als pre-order. Is dus nog niet verkrijgbaar, volgende week launch. Dan nog een tijdje voordat hij echt leverbaar is. Kan niet wachten![]()
Alsof elke ATI kaart slecht met AA was. 9x00 serie was erg goed hoor!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:54 schreef Petertjuhh het volgende:
Mwah die ATI zal wel weer brak werken met AA aan.
Azerty heeft ook de 8800gt al als pre-order. Is dus nog niet verkrijgbaar, volgende week launch. Dan nog een tijdje voordat hij echt leverbaar is. Kan niet wachten![]()
Tuurlijk niet, de X1800 en X1900 kunnen prima overweg met AA en dat heeft bij deze 2 kaarten veel minder invloed op de performance dan destijds de vergelijkbare kaarten van NVidia!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:35 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Alsof elke ATI kaart slecht met AA was. 9x00 serie was erg goed hoor!
ruilen tegen mijn 6600gt, want daar wil IK vanafquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:41 schreef Flaccid het volgende:
TVP.
Heb een 8600GT maar wil er eigenlijk vanaf!
Hoeveel krijg ik erbijquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:09 schreef Markster het volgende:
[..]
ruilen tegen mijn 6600gt, want daar wil IK vanaf
Daar is denk ik ook geen pijl op te trekken.quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:16 schreef dikkedorus het volgende:
Ik zit nu ook met het probleem van levering. Ik wil een PC bestellen met GT, maar ik kan niet echt zien in hoeverre het overal leverbaar is. Informatique heeft het volgens mij "beperkt voorraadig", salland heeft een levertijd van 1 tot 10 dagen.
Is ie al gelaunched?quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:47 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Daar is denk ik ook geen pijl op te trekken.
Q1 of Q2 volgendjaar volgensmij.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:25 schreef voskat het volgende:
Wanneer komt dan de 9800-serie? Die zou toch ook over niet al te lang uit komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |