Opzich wel herkenbaarquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als je tijdens je favoriete serie in de reclame naar je pc rent om je mening te geven.
En daar de saaie reclame de schuld van geven.
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:26 schreef murp het volgende:
..Als je tegen je vriendin uitbundig verteld dat je ONZ mod bent geworden....
gezondheid!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:26 schreef murp het volgende:
..Als je tegen je vriendin uitbundig verteld dat je ONZ mod bent geworden....
dat is juist de kracht van FOK!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als je tijdens je favoriete serie in de reclame naar je pc rent om je mening te geven.
als je echt verslaafd bent weet je uit je hoofd dat het /user/login isquote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:19 schreef RuttieQ het volgende:
... je typt altijd in op een toetsenbord: Forum.Fok.nl/inloggen en dan je username en wachtwoord. (Overal, dus ook in een worddocument voor school.)![]()
Geldt niet voor mij hequote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:36 schreef Banmeldschaap het volgende:
Als je geband bent maar toch wil fokken.
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:47 schreef Timmai het volgende:
Toen je baalde dat je topic net gesloten werd
Jij hebt toen nog mijn 'Ik hou van jullie'-topic volgebaggerd met je kloonsquote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:47 schreef murp het volgende:
..als ik al mijn klonen tegen elkaar laat praten
gelukkig weet ik dat ookquote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:50 schreef Paramnesia het volgende:
Dat je weet van wie Viswijfje een kloon is.
En dat je ook weet dat Murp dat niet is.![]()
Alleen gelooft niemand je als je zeg dat je het niet bent.quote:
it doenst hurt mequote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:54 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Alleen gelooft niemand je als je zeg dat je het niet bent.![]()
Je in de kroeg TVP zegt als je net midden in een leuk gesprek ff moet pissen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:00 schreef Barbaaf het volgende:
tvp
Bij penetratie FIPO roepen en bij het klaarkomen LAPO.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:07 schreef murp het volgende:
..Tegen je vriendin LaPo roepen ipv slaap lekker
Als je echt verslaafd bent staat het op je startpagina, die weer automatisch met je OS opstart. Als je echt verslaafd bent laat je je MyAT elke 30 seconden automatisch F5'enquote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:34 schreef mcDavid het volgende:
als je echt verslaafd bent weet je uit je hoofd dat het /user/login is [ afbeelding ]
Als je aan twee van de drie voldoet ben je verslaafd?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:45 schreef Gronnaephos het volgende:
Als je alleen nog maar-smileys als alles-vervangende übersmileys in msn en e-mails gebruikt.
Als je ergens blij om bent, je automatischtypt.
Ik hoop het niet, dan ben ik verslaafdquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:05 schreef MLI het volgende:
[..]
Als je aan twee van de drie voldoet ben je verslaafd?![]()
Herkenbaar.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
dan ben je wel heel snugger bezigquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:17 schreef Berenanus het volgende:
Als je na de sex het even via haar fotoboek meldt dat het lekker was
Valt tegen, hier.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:59 schreef Sauruzin het volgende:
Je bent zowiezo dik als je aan fok verslaafd bent
Als je bij de McDonalds een McDavid bestelt.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:21 schreef mcDavid het volgende:
Ik heb alleen mijn MyAT en AT in de bladwijzerwerkbalk
ohja.. baggerlayout![]()
oepsquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als je in je MyAT ziet wie er als laatste gereageerd heeft en je weet al welke avatar die user heeft.
En ze dan met je GSM ook weer opengooit terwijl je vrienden er al zijnquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:12 schreef Paramnesia het volgende:
Als je als mod zijnde slotjes op topics zet, via je GSM, terwijl je in een cafe zit.
Toch Remlof.![]()
En dat je hond Benji heetquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:37 schreef Maikuuul het volgende:
Als me mijn username uit je hoofd kent ....
Das echt niet normaal als je dat weet....
Maar weetje wanneerje ook Fok! verslaafd bent ?
Als je weet dat wij deuren met marmeren stickers hebben en weet dat ik een koningsketting heb en ook nog eens weet hoe mijn vriendin heet, en niet te vergeten op wat voor soort brommer ik reed ( weetzelluf hijs kapot )
ik ben verslaafdquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:37 schreef Maikuuul het volgende:
Als je weet dat wij deuren met marmeren stickers hebben en weet dat ik een koningsketting heb en ook nog eens weet hoe mijn vriendin heet,jenifuuuur? en niet te vergeten op wat voor soort brommer ik reed ( weetzelluf hijs kapot ) Peugot loller fox!
Oja. Die marmeren stickers!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:37 schreef Maikuuul het volgende:
Als je weet dat wij deuren met marmeren stickers hebben en weet dat ik een koningsketting heb en ook nog eens weet hoe mijn vriendin heet, en niet te vergeten op wat voor soort brommer ik reed ( weetzelluf hijs kapot )
Dat weet ik en ik heb het plaatje op mijn pc.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:37 schreef Maikuuul het volgende:
Als je weet dat wij deuren met marmeren stickers hebben
Yep dat ook.quote:en weet dat ik een koningsketting heb
Jennifuurquote:en ook nog eens weet hoe mijn vriendin heet,
Foxquote:en niet te vergeten op wat voor soort brommer ik reed ( weetzelluf hijs kapot )
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:08 schreef MASD het volgende:
als je meer fokkers in je msn hebt als kenissen etc
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:09 schreef MASD het volgende:
als de : toets de ' toets en de ) toets geen opdruk meer hebben
Check.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat weet iedere FOK!ker toch? ontopic: als je fok als FOK! schijftquote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:50 schreef rulerofdeath het volgende:
ik weet de url van mijn active topics uit mijn hoofd
da's wel een ergequote:Op zondag 28 oktober 2007 16:28 schreef Piles het volgende:
Beledigd zijn omdat iemand FOK! niet leuk vindt
Ik hoef alleen maar "f" -> "pijltje omlaag" -> "enter" en ik ben erquote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:50 schreef rulerofdeath het volgende:
ik weet de url van mijn active topics uit mijn hoofd
Als je Fx bent gaan gebruiken om PI's te kunnen gebruiken zonder het reageervenster te openenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 07:15 schreef TheSorrow het volgende:
Met downtime een keer of 200 per 5 minuten IE openen ( aangezien mn MyAT mn startpagina is)
Aan die onschrijving voldoe ik.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:28 schreef Piles het volgende:
Beledigd zijn omdat iemand FOK! niet leuk vindt
waar staan die?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:09 schreef MASD het volgende:
als de : toets de ' toets en de ) toets geen opdruk meer hebben
2 out of 3quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:45 schreef Gronnaephos het volgende:
Als je op grappen reageert met 'lollertopic!'
Als je alleen nog maar-smileys als alles-vervangende übersmileys in msn en e-mails gebruikt.
Als je ergens blij om bent, je automatischtypt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |