Hehe, inderdaad, zo zag je goed dat die puberteitremmers hun werk hebben gedaan bij Valentijn.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:50 schreef ijsbrekertje het volgende:
Raar om te horen dat haar broer opeens zo'n zware stem heeft gekregen![]()
Fysiek zeker, maar in doen en laten doet Valentijn nauwelijks onder voor de vriendinnen.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:03 schreef MrX1982 het volgende:
Het gezicht was vrij vrouwelijk maar de rest niet echt. De laatste beelden uit 2007 vond ik het toch nog erg kinds om te zien zeker als je het vergelijkt met haar/zijn vriendinnen. Die duidelijk vrouwelijke vormen hebben gekregen.
Dit was deel 1. Ik denk dat we deel 2 over een jaar of 5 krijgen.quote:Ik vraag me overigens af of ze vroeg of laat geen enorme psychische problemen krijgt hoewel ze sterk overkwam. Het zou mooi zijn als ze over een paar jaar nog eens teruggaan om te kijken of ze daadwerkelijk vrouw is geworden. Het was een interessante docu.
Dat kwam inderdaad allemaal vrij vrouwelijk over. Hoewel ik het soms ook wel enigszins geforceerd vond overkomen.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:09 schreef Arcee het volgende:
Fysiek zeker, maar in doen en laten doet Valentijn nauwelijks onder voor de vriendinnen.
Over 5 jaar lijkt me een goed moment om weer eens te kijken hoe het allemaal is vergaan. We merken het welquote:Dit was deel 1. Ik denk dat we deel 2 over een jaar of 5 krijgen.
Nou ja, misschien wat eerder, maar niet volgende week. Ik dacht eerst dat ze tot 2005 of zo zouden gaan en dan volgende week tot nu, maar dat gingen ze toch nu al, dus deel 2 zal nog wel even op zich laten wachten.
Super oudersquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:23 schreef Rosu het volgende:
Nee ze stoppen ermee. http://www.wgtrans.nl/cms(...)ntaire_valentijn.pdf Staat in deze brief van de familie.
Precies, dat denk ik ook.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:42 schreef sander89 het volgende:
Denk dat wel kans is dat we over paar jaar nog iets over horen/zien door middel van interview met haar of iets, van hoe het dan met haar gaat en afgelopen jaren zijn geweest in het kort.
Ik zeg het nu zonder gezien te hebben en puur op eigen ervaring gebaseerd, maar: dat zou kunnen komen omdat je toch het gevoel hebt dat als je ook maar iets mannelijks doet, of iets dat erop lijkt, het voelt of mensen gaan wijzen en zeggen "zie je, toch een vent!". Dus dat je dan wat beter "je best doet" om compleet vrouwelijk over te komen.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:29 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat kwam inderdaad allemaal vrij vrouwelijk over. Hoewel ik het soms ook wel enigszins geforceerd vond overkomen.
[..]
Zoiets denk ik ook.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:10 schreef wonderer het volgende:
Hopelijk komt het op Uitzending gemist...
[..]
Ik zeg het nu zonder gezien te hebben en puur op eigen ervaring gebaseerd, maar: dat zou kunnen komen omdat je toch het gevoel hebt dat als je ook maar iets mannelijks doet, of iets dat erop lijkt, het voelt of mensen gaan wijzen en zeggen "zie je, toch een vent!". Dus dat je dan wat beter "je best doet" om compleet vrouwelijk over te komen.
Samequote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:36 schreef Pien85 het volgende:
Hmm, ik ben bang dat ie niet op uitzending gemist komt... Gister kon ik niet kijken, ben bang dat ik het nu dus definitief gemist heb
Zie jij 'm staan dan?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:21 schreef roburt het volgende:
niet op uitzendinggemist????
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |