abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 oktober 2007 @ 21:32:21 #1
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_54168664
De ontslagronde is bezig.
Als eerst mocht Brian zijn zegje doen:
Dennis, je bent voor mij een pispaaltje, je bent de wc borstel, je bent iemand die een hele grote waffel heeft maar helemaal niets kan nakomen.
Ik heb in kunnen zien waarom je niet geslaagd bent in de buitenwereld, in het voetballen enzo, als ik zelf coach zou zijn zou ik je ook niet opstellen, je hebt geen doorzettingsvermogen. Wat jij tegen Nadia uitspreekt "mag ik niet eens je schoenen kussen" je bent echt een prinsesje, je denkt dat je alles kan maken, maar dat is niet zo, je bent een loser.

Amanda zei:
Wel denk ik dat de kooi niks voor jou is.I k denk dat je zelfontwikkeling nog niet goed is. Het masker dat je optrekt valt een keer af. Ik denk dat het beter zou zijn als je naar huis gaat. Dit is te zwaar voor jou. Ik heb liever dat je hier weg gaat zonder borg, ik gun iedereen zijn borg.
Ik stem je eruit.

Huub zei:
Dennis wat moet ik nou van jou zeggen? we hebben wel eens tegen elkaar gezegd dat we veel overeenkomst hebben, grote mond, kleine mannetjes. Er zijn een paar wezenlijke verschillen, kwetsbaar opstellen, als jij op je fouten wordt gewezen dan ga je bluffen. Als je zo laag gezonken bent als jij, stap dan zelf op, dan hou je het respect voor jezelf.

Lieke had een duidelijk verhaal:
Al voordat hij erin kwam had zij een oordeel ove rhem, ze kende hem uit Alphen. Hij is nix, hij was nix, hij wordt nix. Lieke heeft aan zijn kant gestaan maar vindt hem nu niet sneul ze heeft medelijden, ze ziet niets in hem, geen winnaar, geen speler.

[ Bericht 99% gewijzigd door mspoez op 25-10-2007 21:39:27 ]
Prrrrr
pi_54168714
sms nix aan naar 1010
pi_54168730
tvp
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
  donderdag 25 oktober 2007 @ 21:36:50 #4
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54168755
Gaan we hier?
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_54168767
Lieke: "Ik heb eigenlijk weinig te vertellen" en vertelt vervolgens een uitgebreide motivatie.
pi_54168773
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 21:35 schreef Urquhart het volgende:
sms nix aan naar 1010
Hahha, sterk!
pi_54168778
Lieke: Dennis ik heb eigenlijk vrij weinig te zeggen, ik heb je er de afgelopen weken en maanden op gewezen hoe je een sterke speler zou kunnen zijn... toen je binnenkwam dacht ik dat je wel eens een sterke speler kunnen zijn, maar ik zag voor je er was al een foto van je in de krant, en ik ken je uit Alphen.

Ik heb weinig met Nadia maar ik kan Nadia heel goed begrijpen, wat haar beslissing vanavond zal zijn weet ik niet, maar ik zou het me voor kunnen stellen dat ze je nog een keiharde trap na zou geven.

Je hebt vrij weinig tot nix om trots op te zijn.
Neem verantwoording voor wat je doet, gooi eht niet op alcohol, gooi het niet op de situatie, neem verantwoording voor jezelf.

Als je vanavond niet weg bent dan ben je tussen nu en 4 weken weg, want als je er niet uitgaat dan zal mijn spel harder worden.
Wat mij betreft mag je dan jankend de poort uit, ik heb liever net als Amanda dat je je borg terugkrijgt, maar anders ga je jankend de poort uit.

Liever vandaag dan morgen of welke dag daarna, want eruit ga je.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_54168783
andere was eerder?
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')