In hoeverre gebruikt Veronica deze website?
Ik bedoel, doen ze iets met de informatie die hier gevraagt en gegeven wordt door de kijkers.
Want al je toch een beetje up-to-date informatie over BB wilt dan kijk ik sneller hier dan bij de Officiele BB-site.
Veronica wil natuurlijk ook weten wat de kijker over bepaalde onderwerpen vind en welke reacties bepaalde bewoners oproepen met hun uitspraken of houding tegen medebewoners.
Dus simpel kort en bondig: Gebruikt VOO deze site nu ook voor zichzelf, om te weten wat ze kunnen doen om de kijker voor het scherm te houden?
Als ze veel kijkers willen, dan kiezen ze juist iemand waar je het niet van verwacht. ( Hiermee doelend dat veel mensen geen Up-to-date informatie hebben omdat ze geen internet hebben). ( Wij weten wel beter!)
Ik moet toegeven dat de info die ik over BB heb haast helemaal via internet heb. de info die via teletekst gegeven wordt is maar minimaal. Als vanavond blijkt dat Bart eruit moet dan is het toch voor iedereen die een regelmatige gast op deze site duidelijk dat VOO voor de kijkcijfers gaat. ( KIJKCIJFERS = MARKTAANDEEL = GELD!!!!!!)
And they should be scared. Very scared. (hehehehehe)
quote:
op 10-21-1999 om 02:07 PM schreef jooltje het volgende:
Als vanavond blijkt dat Bart eruit moet dan is het toch voor iedereen die een regelmatige gast op deze site duidelijk dat VOO voor de kijkcijfers gaat. ( KIJKCIJFERS = MARKTAANDEEL = GELD!!!!!!)
Dat Veronica voor het geld gaat, behoeft geen discussie. Veronica is een commerciele omroep en daar draait alles nou eenmaal om geld. (het draait trouwens bij wel meer bedrijven alleen maar om geld, daar hoef je geen omroep voor te zijn)
Ik denk dat het voor de kijkcijfers overigens niet veel uitmaakt wie er van de twee vertrekt. Als ze Bart er uit wippen, denk ik dat Sabine vrij snel zal vertrekken. Als Sabine er uit wordt geknikkerd, laat Bart zich echter door Willem en Ruud wel omlullen om te blijven en zijn we bij de volgende nominatie ronde eindelijk van Mona verlost.
Unkown Jedi Knight
om tegen-opmerkingen te leveren:
"vriendin van Sabine is door V. gebeld"
even later (ander forum): "vriendin van Sabine is juist NIET gebeld, Bart z'n ouders wel" !!
daardoor krijg je een discussie tussen de echte FOK!kers en weten zij wat ze uit eindelijk moeten doen (Bart/Sabine) en kunnen misschien nog tegenargumenten verzinnen voor de uitzending
Rolf X W: "er is met overgrote meerderheid gestemt op..." etc etc
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |