Ik weet ff niet waar je het over hebt ?quote:Op woensdag 7 november 2007 02:51 schreef APK het volgende:
Ik had golvert die invite gestuurd, waarom hebben jullie die nog niet gebruikt
Edit: Als iets niet duidelijk is, PM maar even, ik ga plat.
Ik had waarschijnlijk dezelfde versie vond het al vaag dat ze ineens omhoog gingen klimmen uit het niets. net even een nieuwe gekeken nu is het wat duidelijkerquote:Op woensdag 7 november 2007 00:51 schreef PizzaSalami het volgende:
Aflevering 7 begint bij mij met 2 keer een intro en dan klimmen ze opeens weer naar binnen met die ladder?
Heb ik proberen te gebruiken, werkte voor geen meter, dus weer afgemeld.quote:Op woensdag 7 november 2007 02:51 schreef APK het volgende:
Ik had golvert die invite gestuurd, waarom hebben jullie die nog niet gebruikt
Huhquote:Op woensdag 7 november 2007 15:14 schreef golfer het volgende:
Heb ik proberen te gebruiken, werkte voor geen meter, dus weer afgemeld.
quote:Op woensdag 7 november 2007 16:58 schreef APK het volgende:
[..]
Huh
Bizar, misschien een verouderde client...
Ach, als je maar kunt kiek'n
Zekers.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:11 schreef Fendy het volgende:
Bij jou doet ie het nog naar tevredenheid?
Ik vond dat er gisteren wel leuke ontwikkelingen in zaten.quote:Ontopic:
Leuke afleveringen, al begint het wel tijd te worden dat er wat progressie in het verhaal komt, nu wel genoeg van die gevangenis gezien enzo...
Niet spoileren?quote:Op woensdag 7 november 2007 19:36 schreef crossover het volgende:
Wat betekent "Viewer discretion is advised"?
Dat je niet moet klagen als je het te gewelddadig vindt.quote:Op woensdag 7 november 2007 19:36 schreef crossover het volgende:
quote:
Zit allang in een andere serie, dus die is echt wel dood.quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:40 schreef Ace1 het volgende:
What about kellerman? Ik geloof niet dat hij dood is eigenlijk... Hij was vet
En mensen die hem niet hebben gekeken nu ook.quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:54 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Agree, je weet nu dat het ze lukt.
Dat is de leeftijdstest, als je dat niet begrijpt ben je te jong om te kijkenquote:Op woensdag 7 november 2007 19:36 schreef crossover het volgende:
Geen sex voor het huwelijk.quote:Op woensdag 7 november 2007 19:36 schreef crossover het volgende:
quote:Mogelijk worden ook andere hitseries als Desperate Housewives, Prison Break en Heroes stopgezet. Hiervan worden in elk geval wel de afleveringen uitgezonden die al gemaakt zijn.
Dat je niet moet denken dat het allemaal echt is gebeurd, en dat je je dus niet teveel moet identificeren met de hoofdrol spelersquote:Op woensdag 7 november 2007 19:36 schreef crossover het volgende:
Vroege winterstop dit jaarquote:Op donderdag 8 november 2007 13:07 schreef -Franktastic- het volgende:
Fox Announces Revised Lineup for 2007-08 Season :
http://www.comingsoon.net/news/tvnews.php?id=39123
PRISON BREAK, which has its last November airing on Monday, Nov. 12 (8:00-9:00 PM ET/PT), returns to Mondays (8:00-9:00 PM ET/PT) beginning Jan. 14.
quote:
Hier staat dat het doorgaat tot in december...quote:UPDATE 8/11: Fox had announced that 'Prison Break' would return in April 2008 after its fall finale in December but now due to the strike '24' has been postponed from January and 'Prison Break' will be returning in its place!
http://www.tvshark.com/read/?art=arc1000
Daar staat dat het doorging tot in december, voordat 24 uitgesteld was. Nu is dat veranderd en is volgende week voorlopig de laatste uitzending (dat staat daar dan niet, maar stond in het persbericht).quote:Op donderdag 8 november 2007 13:35 schreef APK het volgende:
[..]
[..]
Hier staat dat het doorgaat tot in december...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |