Jahaaaaa maar details enzo!quote:Op zaterdag 3 november 2007 14:51 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Is toch wel logisch waarom hij staat te schreeuwen? Scofield en Whistler zijn verraden en als bewijs dat ze elkaar niet kennen ("I don't know that man!") moeten ze met elkaar vechten.
Je neemt een lekker dagje vrij?quote:Op maandag 5 november 2007 23:21 schreef roepdeman het volgende:morgen lekker uitslapen en dan gelijk kijken!
Het zit hier barstens vol met studenten, scholieren en dat soort volkquote:Op maandag 5 november 2007 23:36 schreef Houtspeer het volgende:
Je neemt een lekker dagje vrij?
Hehe oke dan ga ik er niet op wachtenquote:Op dinsdag 6 november 2007 02:28 schreef Jasza het volgende:
6 uur in de ochtend ofzo.
Jaaaaa én nog een aflevering van Dexterquote:Op dinsdag 6 november 2007 02:44 schreef APK het volgende:
En dan ook nog Journeyman en Heroes kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het lijkt een beetje raar inderdaad, als je die man niet ziet zitten, maar volgens mij gooit ie LJ gewoon achterin en rijdt zelf.quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bij aflevering 7. 35 minuten en 25 seconden. Wie rijd daar weg? Burrows schoot die chauffeur dood. Die vrouw stapt naast erin en de auto start vanzelf op? Die andere man zit achterin met L.J.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bron: foxriver.nlSue me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Agree, je weet nu dat het ze lukt.quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:09 schreef planethugo het volgende:
hmm die promo voor volgende week had ik beter niet kunne kijken...
maar er zat genoeg spanning in, leuke afleveringen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4 8 15 16 23 42
Muziek maakt de film, maar ook zeker deze serie.quote:
Niks, daarom is afl. 8 ook gewoon volgende weekquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:37 schreef Rnnz het volgende:
19 November episode numero 8. Dus weer twee weken wachten? Wat is er nou weer zo belangrijk volgende week?
Weer die spookverhalen, volgende week gewoon 1 episodequote:Op dinsdag 6 november 2007 21:37 schreef Rnnz het volgende:
19 November episode numero 8. Dus weer twee weken wachten? Wat is er nou weer zo belangrijk volgende week?
Ik hoop dat hem net zo'n lot wacht als die dikke in seizoen 1quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:34 schreef nubie het volgende:
Lechero gaat mee?
klikquote:Op dinsdag 6 november 2007 22:41 schreef BobbySixkiller het volgende:
weet iemand waar ik ep 7 online kan kijken (zonder eerst down te loaden dus). Heb de overig afleveringen op you tube gekeken.Maar daar staan deze nu niet op (ep 6 heb ik inmiddels wel gevonden,nu 7 nog dus).
Vond aflevering 6 wel weer leuk, na een iets wat tegenvallende ep5. Wel jammer dat Alex zo weggaat.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:52 schreef -Menn0- het volgende:
Slideshow(tje) over ep 9 http://nl.youtube.com/watch?v=0wZJIsLAJWw&NR=1
wat een sjaakquote:MiaMarizza (1 uur geleden)
WOW cant wait to see eps 10
quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:52 schreef -Menn0- het volgende:
Slideshow(tje) over ep 9 http://nl.youtube.com/watch?v=0wZJIsLAJWw&NR=1
Ik weet pas sinds vandaag dat hij Lechero heetquote:Op dinsdag 6 november 2007 22:36 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik hoop dat hem net zo'n lot wacht als die dikke in seizoen 1![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |