Ze zijn nog niet bezig met de opnames voor seizoen 4 joh, zo ver vooruit werken ze niet.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:20 schreef miss-scofield het volgende:
tvp
Als ze al met de opnames van seizoen 4 bezig zouden zijn, zou dat dan niet ergens bekend zijn? Ik denk nog van niet hoor
Dus geen break volgende week?quote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Even voor de duidelijkheid.
Volgende week geen prison break, over 2 weken een dubbele aflevering.
Zie de officiële teller.
Gereïncarneerd als dragonfly?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:49 schreef Hopey het volgende:
[ afbeelding ]
Voor iedereen die stoere Kellerman mist![]()
Nergensquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:36 schreef Houtspeer het volgende:
Waar in de aflevering komt de TT vandaan?
Bijna niet gezien afgelopen aflevering, maar die gaat de rol van verrader spelen natuulijk. Maar dat deed hij vorige afleveringen al met dat graven.quote:
het is wel fijn om te weten dat dit niet het laatste seizoen is toch? Ik hou me er niet echt mee bezig, maar zolang men dit een toffe serie vinden gaat het heus wel door.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 07:44 schreef Lief-visje het volgende:
We zijn net begonnen met seizoen 3 en men praat hier al over 4.
Ik zou het juist fijner vinden om te weten dat dit wel het laatste seizoen is.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 07:51 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
het is wel fijn om te weten dat dit niet het laatste seizoen is toch?
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:43 schreef 24heroesfan het volgende:
Het antwoord staat al twee dagen in de recap op www.fox.com/prisonbreak, namelijk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ze dan maar niet een verhaallijn opzetten waarbij Sucre weer gered moet worden uit een gevangenis.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:39 schreef northernlight81 het volgende:
Dus toch. Ben benieuwd hoe dit zich verder gaat ontwikkelen. Ook spannend of dat Sucre opgepakt wordt en of hij voldoende zooi gespoten heeft op het hekwerk om die ontsnapping mogelijk te maken.
dat is dan ook weer zo..quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:52 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Ik zou het juist fijner vinden om te weten dat dit wel het laatste seizoen is.
Ik denk dat die $5 miljoen niet meer terug gaat komen in de serie... tas is in het water geschopt en iedereen die weet dat dat gebeurd is, kan er niet meer bij - met uitzondering van Lincoln, maar ja, die is zo dom hè, en nu is het geld vast al niet meer te gebruikenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:43 schreef Houtspeer het volgende:
Ik denk dat die 5 miljoen pas gevonden wordt in de allerlaatste aflevering ooit, dan is iedereen vrij en leven ze lang en gelukkig met 5 miljoen in cash
WHAHAHAHAHAHAHAAHAHquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:36 schreef Xurk het volgende:
[..]
met uitzondering van Lincoln, maar ja, die is zo dom hè,
Ik vind dit seizoen echt stukken vetter dan seizoen 2.quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:29 schreef P4nic het volgende:
Van topserie naar doordeweekse serie, dit is er met PB gebeurd. Blijf kijken maar kan gerust paar weken wachten... no problemo.
Volgende OP zal ik 't fixenquote:Op maandag 29 oktober 2007 00:02 schreef Houtspeer het volgende:
Waarom staat in de OP dat Bellick oud-FBI is? Hij werkte 'zwart' voor Mahone en deed alsof hij FBI agent was, dat betekent niet dat hij daadwerkelijk FBI agent was.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:32 schreef kreischer2000 het volgende:
Balen dat er deze week geen ep is
Jaquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:56 schreef neggix het volgende:
Huh? Is er vorige week prison break geweest?? Nee toch? dus al twee weken niet meer![]()
Of ben ik er 1 vergeten? Laatste was met Lincoln en die chick op het strand toch??
Ohh dan gaat het langzaamquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, en die was vorige week. Deze week niks en volgende week een dubbele
.
En het kan bijna niet anders dan dat die dubbele aflevering een eerste poging om te ontsnappen bevat.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:07 schreef neggix het volgende:
[..]
Ohh dan gaat het langzaamDacht dat ik vorige week niets gezien had... Nou jah, weekje nog maar wachten dan
yes!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, en die was vorige week. Deze week niks en volgende week een dubbele
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |