Ik had donderdag niet meer de kans om te reageren, want we moesten 2 nachtjes naar mijn ouders te logeren. Vrijdag is mijn kleine zusje getrouwd. Dus we moesten weer alles in de auto laden..
Met Chris gaat het wel beter nu. Donderdag was het nog steeds prut. Ook omdat hij 's avonds in de auto niet echt lekker kon slapen. Hij heeft wel tot half 7 geslapen vrijdag en dat was ook het tijdstip dat mijn zusje en moeder op moesten. Dus dat was wel gezellig. Vrijdag ochtend was het heel erg druk. En hij moest nog op de foto met het bruidspaar en 2 andere kindjes. Op het moment dat Chris wakker was lag een van hen te slapen. En toen Chris moe werd werd die wakker. Dus hij heeft die ochtend echt iets teveel drukte gehad. Dus veel gehuild en kleine beetjes gedronken. En toen moest hij ook nog naar mijn tante voor het oppassen.
Ik had haar al gewaarschuwd dat hij door alle drukte nog wel eens extra huilerig kon zijn, bovenop zijn onrustigheid van die week. Maar dat viel gelukkig mee. Mijn tante is direct met hem gaan wandelen en hij is gelijk in slaap gevallen. Ik had gezegd dat hij om de ongeveer 3 uur kon komen. Maar het werd half 3 (thuis laatste fles om half 12). En rond 7 uur belde ze, of ze Chris moest wakker maken voor een flesje

Ze heeft hem uiteindelijk maar om half 9 wakker gemaakt. Hij heeft daar dus de hele tijd geslapen, midden in de woonkamer in de kinderwagen, voor de tv. Terwijl er allemaal mensen rondliepen en de tv aanstond. En na dat flesje nog even gezellig gebabbeld met mijn oom en tante. Een ideaal oppaskindje dus
Het plan was om de kinderwagenbak boven op een bed te zetten, maar hij sliep ook lekker in de woonkamerVan vrijdag op zaterdag ook weer doorgeslapen tot half 8. En ook heel netjes geslapen en gedronken. 5 flesjes tot 9 uur en nog een halve om 11 uur.
Vannacht was hij om kwart voor 6 wakker. Maar het gaat nu ook wel weer netjes.
Ik heb inmiddels door dat als hij huilt in bed, gerust nog even een half uurtje beneden kan spelen, voordat hij echt gaat honger-huilen. En na het flesje is hij dan vaak ook moe genoeg dat hij makkelijk weer in slaap valt. Terwijl dat eerst andersom was (wakker van de honger, en daarna nog even spelen, en dan dus nog onrustig als hij weer naar bed moest). Hij krijgt nu ook weer gewoon 5 a 6 flesje van 165 ml met een nr 2 speen(avent).
En nu maar eens kijken wat de rest van de dag/week ons brengt, want het waren toch chaotische dagen.
Maar bedankt voor alle sugesties..