Dan nog, not done.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:55 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
blijven relativeren...het blijft een spel he
Als dat zou kunnenquote:Mag hij een stem tegen zichzelf uitbrengen?![]()
Weddenschap Huub.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:58 schreef Katewalker het volgende:
Waarom is Palma er eigenlijk?
Is vanavond de persoonlijke butler van Huub, ivm de weddenschap met de popo.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:58 schreef Katewalker het volgende:
Waarom is Palma er eigenlijk?
Zou kunnen, Brian stelde ook al voor om daarna vuurkorf weer te doen (dus nadia met luc)...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:00 schreef rooie3 het volgende:
Volgens mij gaat Dennis naar huis.Ze zijn ineens vrolijk.
Dennis blijft.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nadia heeft al voorgestemd in het hokje. Het staat al vast. Iedereen die voortijdig bodylanguage of versprekingen constateert: KNAL het eruitDennis doet het sowieso niet (enzovoorts)
![]()
Dat is vreemd. Zou kunnen betekenen dat het een snelle ontslagronde moet worden zonder beige.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:00 schreef Nostalgist het volgende:
eten komt na de ontslagronde.....
Dennis gaat nergens heen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:58 schreef Deisyy het volgende:
Nadia tegen Brian met een jankstem: Ik hoop dat je me begrijpt.
Brian: Godverdomme.
conclusie nix blijft lekker zitten waar die zitquote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:04 schreef BarryK het volgende:
Dennix: "ben je er al uit
Nadia "nee
Dennix twijfel je nog erg
Nadia Ja
Dennix Kan ik er iets aan doen om die twijfel weg te nemen
Nadia "Ja door me te beloven dat je sterk bent, blablabla etc.
Dennix "ik ben ijzersterk, ik beloof het je op alles wat ik lief heb"
Nadia: "als je me nu nog een keer laat huilen"
Dennix "wat denkt je gevoel nu nog"
Nadia " mn gevoel denkt nu.. ik heb toch al mn stem uitgebracht.. ik heb toch al gestemd"
SL
Mooiquote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:03 schreef rooie3 het volgende:
Sjitttttttttttttttttttttttttt hij blijft dus.
En hij is degene die er bijna uit isquote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:03 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
dennis: ben je er al uit
nadia: nee
Dennis zeurt tegen Naad. Zegt ze: als je me nog een keer laat janken stem ik je eruit..... Ik heb toch al een stem uit gebracht.quote:
Dat deed ze dus net.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:05 schreef Dreamboy het volgende:
bij het HOKJE zijn ze zo bang dat NAAD zich verlult.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |