Paulquote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:56 schreef Feivel1 het volgende:
Michiel, wie vervangt morgen Gerard?
Ik ga er trouwens vandoor.
Zo een kreeg ik twee weken geleden ook, geen verzendkosten. Normaal zijn die codes een week of twee geldig, deze maar drie dagen. Had ik er gisteren dus niets meer aanquote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik zoek altijd couponcodes op, waardoor ik geen verzendkosten betaal of zelfs nog meer korting krijg.
Ik heb een tijdje een abbo gehad op de openingsplaatquote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:04 schreef Marc63 het volgende:Jeeeej!! Weer de tweede plaat van het requestuur
Kan ik daar een abonnement op nemen?
Veel te weinig gedraaid ook.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:20 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
dacht dat ik zojuist Coldplay hoorde, maar dat is dus Air trafficmooi!!!
Wel heel scherpquote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:39 schreef Marc63 het volgende:
En hoe belangrijk is Crowded House?
Nee, geintje. Ik begrijp wat je bedoeld.
Volgens mij wordt Jensen altijd op de uren van MetMichiel opgenomenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:36 schreef Glacier het volgende:
[..]
Wel heel scherp
Ik kan me Michiel's standpunt ook wel indenkenEn het blijft ook maar de vraag of je door een tv optreden echt veel extra luisteraars trekt. De doelgroep kijkt waarschijnlijk niet (genoeg) naar de programma's waar je eventueel in zou kunnen verschijnen..
Dan blijft Jensen nog overEn dat kan, want dat wordt altijd van te voren opgenomen
Zei Broekie bij de FOK!-meeting-MetMichiel niet dat de opnames bezig waren toen wij aan kwamen lopen?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:36 schreef Glacier het volgende:
Dan blijft Jensen nog overEn dat kan, want dat wordt altijd van te voren opgenomen
Maar daar wil je dan weer niet bij in de show komenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:36 schreef Glacier het volgende:
o, dat schiet dan ook niet opquote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:37 schreef Maricha het volgende:
Volgens mij wordt Jensen altijd op de uren van MetMichiel opgenomen
Is heel verschillend, ze doen er ook vaak genoeg twee op een dag en dan is de eerste opname 's middags al.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:37 schreef Maricha het volgende:
[..]
Volgens mij wordt Jensen altijd op de uren van MetMichiel opgenomen
Dat zei ik inderdaad.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:38 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zei Broekie bij de FOK!-meeting-MetMichiel niet dat de opnames bezig waren toen wij aan kwamen lopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |