Bij Call2 kan je nog redelijk wat onderhandelen over je loon, ook al heb je alleen je havo papiertje, ik ben er zelf ook begonnen met alleen mijn havo, zat dacht ik 15% boven minimum ofzo. Hebben verder ook redelijke secundaire voorwaarden (auto van de zaak als je op project komt te zitten wat bepaalde afstand heeft, in mijn geval wouden ze praten over een scooter/ov omdat ik vanuit den haag/wassenaar naar zoeterwoude-rijndijk moest komen en nog geen rijbewijs had, goede studievoorwaarden (boeken examens studiedagen betaald, en als ik het me goed herinner kon je zelfs een relevante hbo studie vergoed krijgen).
1e 2 weken krijg je klasikale training (itil foundation, skate les

en nog meer dingen, weet niet meer precies wat) dit is in voorburg (redelijk goed te doen vanuit leiden) aantal mensen uit die training moesten van behoorlijk ver komen en kregen hotel aangeboden. Ook goede goede doorgroeimogelijkheden (dochter van Pink/Getronics). Dacht dat er op kantoor in voorburg om de 2 weken ook nog bar is maar kan ook iedere week zijn geweest
Ik kan je helaas vrij weinig vertellen over de sfeer e.d. (nogal getekend beeld vanwege persoonlijke omstandigheden op dat moment)
<edit>oeps foutje eruit gehaald
[ Bericht 3% gewijzigd door terror623 op 29-10-2007 04:29:27 ]