abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54232110
Maar ik vroeg me af, als ik begin bij call2 begin ik waarschijnlijk met ongeveer het minimumloon. Kan ik in de toekomst dan nog in de buurt van wat een HBO'er verdient, komen. Of zal ik er altijd ver onder blijven?
pi_54232390
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 21:51 schreef Timmai het volgende:
Maar ik vroeg me af, als ik begin bij call2 begin ik waarschijnlijk met ongeveer het minimumloon. Kan ik in de toekomst dan nog in de buurt van wat een HBO'er verdient, komen. Of zal ik er altijd ver onder blijven?
Je begint met het minimumloon, echter bedrijven kunnen je waarschijnlijk meer gaan betalen nadat je wat certificaten hebt gehaald.
  maandag 29 oktober 2007 @ 04:15:58 #28
56950 terror623
Arrrrrrr ☠
pi_54237264
Bij Call2 kan je nog redelijk wat onderhandelen over je loon, ook al heb je alleen je havo papiertje, ik ben er zelf ook begonnen met alleen mijn havo, zat dacht ik 15% boven minimum ofzo. Hebben verder ook redelijke secundaire voorwaarden (auto van de zaak als je op project komt te zitten wat bepaalde afstand heeft, in mijn geval wouden ze praten over een scooter/ov omdat ik vanuit den haag/wassenaar naar zoeterwoude-rijndijk moest komen en nog geen rijbewijs had, goede studievoorwaarden (boeken examens studiedagen betaald, en als ik het me goed herinner kon je zelfs een relevante hbo studie vergoed krijgen).
1e 2 weken krijg je klasikale training (itil foundation, skate les en nog meer dingen, weet niet meer precies wat) dit is in voorburg (redelijk goed te doen vanuit leiden) aantal mensen uit die training moesten van behoorlijk ver komen en kregen hotel aangeboden. Ook goede goede doorgroeimogelijkheden (dochter van Pink/Getronics). Dacht dat er op kantoor in voorburg om de 2 weken ook nog bar is maar kan ook iedere week zijn geweest

Ik kan je helaas vrij weinig vertellen over de sfeer e.d. (nogal getekend beeld vanwege persoonlijke omstandigheden op dat moment)

<edit>oeps foutje eruit gehaald

[ Bericht 3% gewijzigd door terror623 op 29-10-2007 04:29:27 ]
pi_54239342
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 22:03 schreef Boschkabouter het volgende:

[..]

Je begint met het minimumloon, echter bedrijven kunnen je waarschijnlijk meer gaan betalen nadat je wat certificaten hebt gehaald.
oke

verder nog geen reacties gehad van de overige bedrijven
pi_54277738
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 19:40 schreef Lucky8 het volgende:
Ik vergeet Atos.
Atos wil me niet hebben
pi_54287086
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 08:23 schreef Timmai het volgende:

[..]
Atos wil me niet hebben
Dat had ik je zo ook al wel kunnen vertellen, dat geldt ook voor Cap, Sogeti, etc.
pi_54287119
Sogeti kan wel hoor, heb zelf een collega die pas dit jaar zijn HBO opleiding heeft afgerond en nu al in totaal 6 jaar werkt bij Sogeti, begonnen met havo.
pi_54287195
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 18:03 schreef Scorpie het volgende:

Sogeti kan wel hoor, heb zelf een collega die pas dit jaar zijn HBO opleiding heeft afgerond en nu al in totaal 6 jaar werkt bij Sogeti, begonnen met havo.
Hmmm. Met die onzinnige testjes van vandaag, ...
pi_54287270
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 18:01 schreef GirlyGirl het volgende:

[..]

Dat had ik je zo ook al wel kunnen vertellen, dat geldt ook voor Cap, Sogeti, etc.
bij sogeti mag ik ook langskomen, dus dat kan wel
pi_54287396
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 18:13 schreef Timmai het volgende:

[..]
bij sogeti mag ik ook langskomen, dus dat kan wel
Wacht maar tot ze de onzin testen uit de kast gaan halen.
pi_54287782
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 18:20 schreef GirlyGirl het volgende:

[..]

Wacht maar tot ze de onzin testen uit de kast gaan halen.
die oefenvragen op de site zijn goed te doen
pi_54294177
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 21:17 schreef Timmai het volgende:
ik heb mijn cv naar centric, isense en call2 gestuurd, even kijken wat die mij kunnen bieden.
BIj Centric ken ik wat mensen, dus als je info nodig hebt hoor ik het graag.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_54354610
Bij Call2 ben ik ongeveer gelijk aangenomen omdat ik in pak naar 1e gesprek kwam. Komende week selectiedag, maar dat moet makkelijk te doen zijn.
pi_54392115
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 19:11 schreef Sm0keZ het volgende:
iSense is een redelijk 'nieuw' detacheringsbedrijf, in overleg kun je er volgens mij een compleet studietraject van te voren afspreken. Je kunt hiermee richting MCSA/MCSE gaan als je wilt. Hangt er net vanaf hoe gemotiveerd je bent natuurlijk
iSense is recruiting... Ieg die willen mij recruiten voor andere bedrijven
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_54431178
Aangenomen
pi_54446553
quote:
Op woensdag 7 november 2007 15:38 schreef Timmai het volgende:
Aangenomen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')